Είναι η πρώτη φορά που η Honda παραδέχεται… ανοιχτά και με τον πλέον επίσημο τρόπο την ύπαρξη της έκδοσης Type R που θα έχει ως βάση το νέο Civic 11ης γενιάς, το οποίο παρουσιάστηκε στις ταπεινές του παραλλαγές πριν μερικούς μόλις μήνες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Από τις επίσημες φωτογραφίες του πρωτοτύπου που «οδεύει για δοκιμές στο Nurburgring», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σήμερα η Honda, φανερό είναι ότι το νέο Type R θα διατηρεί το επιθετικό σχεδιαστικό προφίλ του παρελθόντος, που για την περίσταση θα είναι εμπλουτισμένο με νέα στοιχεία.
Όπως είναι για παράδειγμα η νέα πίσω αεροτομή, η οποία θα είναι τοποθετημένη πιο ψηλά. Από εκεί και πέρα, οι τριπλές και κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης δίνουν και εδώ το «παρών», με την κεντρική να διαθέτει μάλιστα μεγαλύτερη διάμετρο σε σχέση με τις ακριανές.
Από εκεί και πέρα, ευδιάκριτες είναι οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης καθώς και τα σπορ ελαστικά Pilot Sport 4 της Michelin.
Τι κινητήρα θα «φοράει» το νέο Civic Type R;
Προς το παρόν η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκαλύπτει κανένα απολύτως στοιχείο που να σχετίζεται με τις τεχνικές περγαμηνές του νέου Type R. Πολλώ δε μάλλον, λεπτομέρειες για την μονάδα κίνησης του νέου hot-hatch μοντέλου της.
Ωστόσο, το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται να απομακρύνεται, και αντ’ αυτού, το νέο Type R αναμένεται να υιοθετεί πιο «προσγειωμένες» λύσεις. Και εν προκειμένω, μια εξελιγμένη εκδοχή του 2λιτρου κινητήρα τούρμπο του απερχόμενου μοντέλου με ισχύ άνω των 320 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Στο ίδιο πλαίσιο, όπως έχει ήδη διαρρεύσει, η συγκεκριμένη μονάδα θα συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις.
Σύμφωνα με τις εξαιρετικά λιτές ανακοινώσεις της ιαπωνικής εταιρείας, το νέο Honda Civic Type R θα παρουσιαστεί μέσα στο 2022 – εντούτοις, ο ακριβής χρόνος δεν προσδιορίζεται. από την ιαπωνική εταιρεία.