Αγώνας για Όσκαρ
«Εργάρα» το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021, το καλυτερότερο ever και -ναι!- σε συνδυασμό με τα παράπλευρα που έλαμψαν, ο καλυτερος αγώνας του WRC, είναι Ελληνικός.
Η συνέχεια…
Μόλις εξασφαλίστηκε και ο αγώνας το 2023 και σχόλιο μας δεν συνδέεται με την αφετηρία, ούτε με τη διαδρομή στο Σύνταγμα που πιστώθηκε στην ιστορία σε επίπεδα ΟΑΚΑ. Ούτε καταγράφουμε για την εμβληματική παρουσία του Έλληνα Πρωθυπουργού, με τον Jean Todt φυσιολογικά να κρέμεται από τα χείλη του Μητσοτάκη.
Τα βραβεία μας, στους Πρωταγωνιστές και όχι μόνο…
Οι νικητές Ροβάνπερα-Χάλτουνεν που δεν απειλήθηκαν από το πρώτο μέτρο, δίνοντας το ρυθμό με το Τοyota Yaris WRC.
Οι νικητές του WRC2 Μίκελσεν-Έντμονσον που ξεπέρασαν τα όρια του Skoda Fabia για να κερδίσουν τον Μπουλάτσια με αντίστοιχο αυτοκίνητο και η συνέχεια έχει να κάνει με τους Έλληνες.
Στο ψηλό σκαλί του βάθρου ντυμένο σε μπλε-λευκό, οι αξιόπιστοι «nothing is impossible» Γιώργης Κεχαγιάς-Μαριος Τσαούσογλου με το On Sales Rally Team Fabia. Επίδοση που ταιριάζει και με το στιλ της συμμετοχής. Στο μεταξύ, πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα στον πλανήτη του WRC που η αντιπροσωπεία δεν έχει καμία συμμετοχή στην εντυπωσιακή παρουσία των Fabia υπό πίεση.
Τώρα μάλιστα που έρχεται η σύγχρονη εκδοχή δεν προβλέπεται ούτε το 2023. Να μείνουμε λοιπόν στις επιδόσεις Ελλήνων, υπογραμμίζοντας τους πυροβολισμούς του Παναγιώτη Ρουστέμη με τον Κώστα Νικολόπουλο με το SeaJet Citroen DS3. Εξαιρετικός ο νεαρός πρωταθλητής, που έμεινε ψύχραιμος στα πάτρια εδάφη στην περίπου Κορινθία, αποδείχθηκε ταχύς και αξιόπιστος το Σάββατο δείχνοντας το δόντι του καρχαρία και σήμερα πυροβόλησε. Ένα λάστιχο μάλιστα στο Fabia μπορούσε να φέρει τα πάνω-κάτω και να έχουμε δράμα.
Διαχειρίστηκαν τις ατυχίες τους με μαεστρία ο Βελάνης και με χαμόγελο ο Θέμης Χαλκιάς, ενώ είναι γνωστό το πείσμα του Πλάγου και μείνετε συντονισμένοι. Διαχείριση απρόοπτων κλήθηκαν να κάνουν και τα βαριά χαρτιά της Εθνικής μας. Οι Αθανασούλας και Χατζητσοπάνης που συνήθως ήταν στην ταλαιπωρία και μόνο σήμερα έλαμψε το πλήρωμα του Hyundai, εμώ υπενθύμισε την ποιότητα του αυτό της Ford.
Από εκεί και πέρα;
Σε Super Rally ο Σάββας Λευκαδίτης και στο αντικειμενικό χειροκρότημα ο Νίκος Ζιώβας. Με τον Χρήστο Κουζιώνη, οδήγησαν στη Λαμία το Ford Fiesta Rally3 με τετρακίνηση και κινητήρα 1.5 turbo με 210 ίππους. Πακέτο που έλαμψε στα χέρια του Νικόλα και προσφέρεται για τους Ελληνικούς χωματόδρομους.
Σημειώσατε: Χ...
Αυτή τη φορά ο εμπνευστής και οι οργανωτές ισορροπούν με τους νικητές. Απλά, χωρίς Αυγενάκη δεν θα είχαμε Ράλλυ Ακρόπολις. Χωρίς Κερερε που τους κοιτάει και πείθει και κουφούς δεν θα είχαμε ούτε πρόσβαση με ποδήλατο στο Σύνταγμα, ενώ χωρίς Πασαλή ο αγώνας θα είχε τελειώσει στους Αγ. Θεοδώρους 2. Αντίστοιχα, χωρίς Παύλο Αθανασούλα θα μέναμε μεταξύ μας με έδρα το waves και είναι αυτός που μας μετέφερε σε 10στερο ενώ απόντος του Παπαζαφειρόπουλου, οι χορηγοί θα είχαν αποσυρθεί από τον Τεχνικό Έλεγχο.
Όταν ρωτήσαμε την κ. Πασαλή σε ποιους στηρίζεται σημείωσε «σε Όλους». Το σεβόμαστε… Προσθέτουμε τον ειδικό μας σεβασμό στην κ. Ελένη Φερτάκη, όπως και στη Μαρία Μαργαρίτη. Το σήμερα, με προοπτική σε βάθος χρόνου μαζί με Φίλιππο Ν. Παπασταθόπουλο και Κατερίνα Μπράτσου.
Οι δικοί μας
Ο αγώνας έχει στο επιτελείο του δυο σημαντικούς συναδέλφους μας δημοσιογράφους. Πρόεδρος της Επιτροπής είναι ο μηχανικός Τάκης Πουρναράκης που συντόνισε με ευγένεια αφήνοντας χώρο στους ειδικούς και λύνοντας προβλήματα, φροντίζοντας και τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στην επικοινωνία. Όπως πχ. η επιλογή των Τσάδαρη/Σταυρόπουλου στο ράδιο του αγώνα. Η εγκυρότητα στη μέγιστη τιμή με τον πολιτισμένο τρόπο που δεν διδάσκεται, αλλά έτσι προκύπτει μέσα από την αγωγή του καθενός. Ότι καθρεφτίζεται και στα τρία υπέροχα αγόρια τους.
Για το τέλος σχόλιο κόντρα στη δεοντολογία που απαγορεύει να αποδίδεις εύσημα στους ανθρώπους σου. Αναλάβαμε το 1999, πήρε τη σκυτάλη ο ΑΤ το 2003 για να πυροβολήσω τότε στο 50ο και η ΕΞ, η Helen για τη FIA και το COTY, ήρθε για να μείνει. Δεν γράφω πότε ακριβώς ανέλαβε η κ. Ξενάκη ως Παγκόσμιος press officer. Λεπτομέρεια ειδικά φέτος που ξεπέρασε τα όριά της, έχοντας στήριξη από μια καταπληκτική ομάδα συνεργατών με ατού φωτογράφους που δεν βρίσκεις στον πλανήτη. Ομάδα που συντονίζει με τον δικό της τρόπο. Με την ήρεμη δύναμη που τη χαρακτηρίζει.
Το σημαντικό, ο άνθρωπος μας, από το 2000 μαζί μας, αποτελεί ζευγάρι στην καρδιά μου με τον “the one who never lets you down”. Του χρόνου λοιπόν σε δυο μέτωπα τα συναισθήματα που απογειώνουν και την ανδρεναλίνη. Άλλωστε μπάκετ θα βρεις και στο γραφείο Τύπου για την ΕΞ και στο I20WRC Hybrid για τον ΛΑ, ενώ υπόσχομαι coaching για μια πιο χαλαρή πλοήγηση όποιου χρεωθεί το αληθινό 0 όπως φέτος εμείς. Γεγονός ότι θα προκύψει GR Yaris με την κατάλληλη εξέλιξη και τα Pirelli θα κάνουν τη διαφορά, στο κακό και σπάνια καλό ελληνικό οδόστρωμα.
Συγχαρητήρια στους συντελεστές και ήταν το καλύτερο μέχρι το επόμενο … Στρατισίνο
Υγ. Γιατί πιέζεστε; Μείνετε ψύχραιμοι. Για το 0 όταν το μοιράζονται οι Στρατισίνο-Βαζάκας δεν προκύπτει κόστος για την οργάνωση. Έτσι απλά…