Αυτό είναι το νέο Subaru WRX
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το νέο Subaru WRX, το οποίο προβλέπεται να διατεθεί με έναν «επίπεδο» υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 275 ίππων μόνο στην αγορά των ΗΠΑ.
Πρόκειται για την πέμπτη κατά σειρά γενιά του Subaru WRX, το οποίο αποκαλύφθηκε χθες με πάσα επισημότητα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα η μόνη επιβεβαιωμένη αγορά στην οποία θα διατίθεται το ιαπωνικό μοντέλο είναι εκείνη των ΗΠΑ.
Όπως και να έχει, το νέο WRX βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα Subaru Global Platform, την οποία ήδη χρησιμοποιούν τα Outback, Levorg και Forester.
Χάρη σε αυτή, η συνολική στρεπτική ακαμψία του νέου αυτοκινήτου είναι κατά 28% υψηλότερη από του παλιού μοντέλου, ενώ την ίδια στιγμή τα γόνατα της ανάρτησης είναι πιο άκαμπτα σε σχέση με το παρελθόν, κατά 75%. Η ίδια η ανάρτηση έχει τώρα μεγαλύτερη διαδρομή, η οποία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, επιτρέπει στο νέο Subaru WRX να αντιμετωπίζει καλύτερα τις ανώμαλες επιφάνειες.
Άξιο αναφοράς είναι τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα, ενώ το «παρών» δίνει και μπλοκέ διαφορικό.
Το νέο Subaru WRX παίρνει κίνηση από έναν boxer και 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα πλέον που έχει αυξηθεί από τα 2,0 στα 2,4 λίτρα. Σύμφωνα με την Subaru, η εν λόγω μονάδα (υπερτροφοδοτούμενη ασφαλώς) αποδίδει μέγιστη ισχύ 275 ίππων και ροπή που φτάνει τα 350 Nm.
O «επίπεδος» κινητήρας συνεργάζεται με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ωστόσο, διαθέσιμο είναι και ένα αυτόματο CVT «8άρι» κιβώτιο.
Σχεδιαστικά, οι Ιάπωνες κράτησαν χαμηλού τόνους, παρά την παρουσία μιας «έντονης» μάσκας στο εμπρός μέρος αλλά και του χαρακτηριστικού «ανοίγματος» για την αναπνοή του κινητήρα στο καπό.
Στο εσωτερικό οι επεμβάσεις σε σχέση με το παρελθόν είναι πιο διακριτές – με σημαντικότερες τα ανασχεδιασμένα καθίσματα και την οθόνη αφής των 11,6 ιντσών του συστήματος πολυμέσων της Subaru.