Ιδού το νέο Renault Megane E-Tech Electric
Η Renault αποκάλυψε πλήρως το νέο Megane E-Tech Electric το οποίο αναμένεται να δώσει μία έξτρα ώθηση στον Γάλλο κατασκευαστή στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Το νέο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο Renault Megane E-Tech Electric θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές το 2022 και θα κατασκευάζεται στο Douai στη Β. Γαλλία βασιζόμενο στην εξειδικευμένη για ηλεκτρικά μοντέλα πλατφόρμα CMF-EV που έχει εξελιχθεί στα πλαίσια της συμμαχίας της γαλλικής εταιρείας με τη Nissan.
Το γαλλικό μοντέλο, που παραπέμπει σχεδιαστικά σε crossover όχημα, αλλά και σε «παραδοσιακό» χάτσμπακ, είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος και με δύο διαφορετικές μπαταρίες.
Η βασική έκδοση αποδίδει 130 ίππους, ενώ η ισχυρότερη εκ των δύο, 218 ίππους, με τη ροπή να διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 250 και 300 Nm. Σύμφωνα με τους Γάλλους, ο ηλεκτροκινητήρας ζυγίζει μόλις 145 κιλά, τιμή μικρότερη κατά 10% σ σχέση με την μονάδα κίνησης που κινεί σήμερα το Zoe. Η κορυφαία έκδοση των 218 ίππων (προσθιοκίνητη, όπως και η βασική) εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4 δλ.
Το νέο Renault Megane E-Tech Electric εξοπλίζεται με δύο μπαταρίες με χωρητικότητα 40 και 60 kWh. To βάρος της μικρότερης ανέρχεται στα 395 κιλά και έχει διαστάσεις 1,96/1,45/0,11 μ. Η ενεργειακή της πυκνότητα ανέρχεται στα 600 Wh/L και εξασφαλίζει στις δύο διαθέσιμες εκδοχές της αυτονομία με μία φόρτιση που φτάνει τα 300 και 470 χλμ.
Η Renault ανακοινώνει επίσης ότι η μέγιστη ισχύς φόρτισης της μπαταρίας είναι 130 kW, γεγονός που επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας ικανής για την κάλυψη 300 χλμ. μέσα σε μόλις 30 λεπτά.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στον τομέα της εξοικονόμησης βάρους. Έτσι, το νέο Renault Megane E-Tech Electric ζυγίζει 1.624 κιλά στην έκδοση με την «60άρα» μπαταρία.
Σε επίπεδο σχεδιασμού, οι αναφορές στο πρωτότυπο eVision είναι άμεσα διακριτές, με τις βασικές εκδόσεις να «πατούν» σε ελαστικά με 18άρες ζάντες και τις κορυφαίες σε 20άρες. Από πλευράς μεγέθους, το νέο Renault Megane E-Tech Electric διακρίνεται για το διευρυμένο μεταξόνιό του που φτάνει για την περίσταση τα 2,7 μ. – το μήκος φτάνει μόλις τα 4,21 μ. και το ύψος τα 1,5 μ.
Στο εσωτερικό, η Renault προίκισε το νέο Megane E-Tech Electric με ό,τι πιο σύγχρονο – τεχνολογικά αλλά και σε επίπεδο αισθητικής. Η έκδοση με το σύστημα πολυμέσων OpenR, που είναι και το κορυφαίο, εξοπλίζεται με δύο «διαδοχικές» οθόνες 12,3 και 12 ιντσών, με τη βασική να διαθέτει μία «9άρα» εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού.
Εδώ η Renault έδωσε έμφαση στη βιωσιμότητα, καθώς οι πιο «ταπεινές» εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με ύφασμα το οποίο είναι κατασκευασμένο 100% από ανακυκλωμένα πλαστικά – συνολικά, στην ολοκλήρωση του κύκλου ζωής του οχήματος, πάνω από το 95% των επιμέρους μερών του θα είναι ανακυκλώσιμα, σύμφωνα με το γαλλικό εργοστάσιο.