Αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος της Ferrari
Η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει σημαντικές αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος της, οι οποίες θα φέρουν ένα σεβαστό κέρδος στην πίστα.
Φέτος, απαγορεύεται η εξέλιξη των μονάδων ισχύος. Εντούτοις, όπως αποκάλυψε ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, η Scuderia δεν είχε προλάβει να ολοκληρώσει την εξέλιξη της μονάδας ισχύος για το 2021 πριν την έναρξη της σεζόν και την ομολογκασιόν του κινητήρα.
Συγκεκριμένα, οι τεχνικοί κανονισμοί αναφέρουν ότι επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί μία αναβάθμιση προδιαγραφών στα στοιχεία της μονάδας ισχύος μεταξύ του τέλους της προηγούμενης σεζόν και το τέλος της τρέχουσας.
Όπως εξήγησε ο Binotto, μερικά από τα εξαρτήματα της φετινής μονάδας του Maranello είναι περυσινά. Για αυτό και η Ferrari έχει τη δυνατότητα να αναβαθμίσει τα συγκεκριμένα εξαρτήματα του V6 της.
Παρότι δεν είναι γνωστό ακόμα σε ποιο αγώνα θα παρουσιαστούν οι εν λόγω αναβαθμίσεις, ο Binotto δήλωσε ότι δεν πρόκειται να έρθουν πριν το Ιταλικό GP (10-12 Σεπτεμβρίου).
Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι η μονάδα ισχύος που θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει στο GP Βελγίου ο Charles Leclerc δε θα συμπεριλαμβάνει τις αναβαθμίσεις στις οποίες αναφέρθηκε ο Binotto.
O 51 ετών διευθυντής της Scuderia δήλωσε: «Από τώρα μέχρι το τέλος της σεζόν, θα παρουσιάσουμε αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος. Απλά για αποσαφήνιση για το τι λένε οι κανονισμοί: μπορείς να έχεις μια ολοκαίνουργια μονάδα ισχύος το 2021. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να φέρεις αναβαθμίσεις σε όλα τα στοιχεία της μονάδας, όποια και αν είναι αυτά: κινητήρας εσωτερικής καύσης, τούρμπο, MGU-H, μπαταρία, MGU-K, κτλ.»
«Στην αρχή της σεζόν δεν είχαμε τελειώσει την εξέλιξη ολόκληρης της μονάδας. Οπότε υπάρχουν εξαρτήματα που είναι ακόμη αυτά της προηγούμενης χρονιάς, και θα παρουσιάσουμε την εξέλιξη αυτών. Οπότε, πιστεύω ότι θα είναι για εμάς ένα σημαντικό βήμα προόδου για το τέλος της σεζόν».
Εφόσον όμως οι αναβαθμίσεις δε θα παρουσιαστούν μέχρι το Ιταλικό GP, η Ferrari προετοιμάζεται για ένα δύσκολο GP Βελγίου, όπως ανέφερε ο Binotto: «Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας για εμάς, διότι υπολειπόμαστε 7 δέκατα του δλ. από τους καλύτερους και πολλά από αυτά τα δέκατα, τουλάχιστον 60%, προέρχονται από τον κινητήρα».
«Σε μία πίστα σαν του Βελγίου, εάν κοιτάξεις τις προσομοιώσεις μας, είναι μια πίστα όπου ο κινητήρας μετράει πολύ και σε γύρο κατατακτήριων δοκιμών νομίζω ότι η διαφορά θα είναι σημαντική»._Φ.Λ.