Επίσημη η έφεση της Aston Martin

H Aston Martin κατέθεσε και επίσημα έφεση εναντίον της απόφασης ακύρωσης του Sebastian Vettel από τα αποτελέσματα του GP Ουγγαρίας της Formula 1, που κόστισε στο Γερμανό και την ομάδα τη 2η θέση.

Πέραν της εφέσεως, η Aston Martin κατέθεσε και αίτημα επανεξέτασης της ποινής που δέχθηκε ο Vettel, ισχυριζόμενη ότι διαθέτει καινούργια και σημαντικά στοιχεία τα οποία δεν ήταν διαθέσιμα στους αγωνοδίκες του GP Ουγγαρίας όταν έλαβαν την απόφασή τους.

 

Ο Vettel τερμάτισε το GP Ουγγαρίας στη 2η θέση, πίσω από τον Esteban Ocon, έχοντας πιέσει το Γάλλο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Εντούτοις, ο Γερμανός δεν κατάφερε να επιστρέψει στο parc ferme με το μονοθέσιό του, καθώς το pit wall της Aston Martin τον διέταξε να παρκάρει την AMR21 σε ασφαλές μέρος δύο στροφές πριν την ολοκλήρωση του γύρου θριάμβου.

Ο τεχνικός έφορος της FIA, όταν μετά το τέλος αγώνα ή κατατακτήριων δοκιμών βλέπει μονοθέσια που δεν έχουν επιστρέψει στο parc ferme και έχουν παρκάρει στην πίστα, φροντίζει ώστε να ελεγχθεί σε αυτά το δείγμα καυσίμου.

Οι τεχνικοί κανονισμοί αναφέρουν ότι μετά από κατατακτήριες δοκιμές ή αγώνα, κάθε μονοθέσιο θα πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον ένα λίτρο καυσίμου, το οποίο η FIA χρησιμοποιεί για τον τεχνικό έλεγχο.

Στην Ουγγαρία, η αντλία καυσίμου της AMR21 του Vettel είχε κάποια προβλήματα λειτουργίας και η Aston Martin δεν είχε τη δυνατότητα να αντλήσει περισσότερα από 0,3 λίτρα καυσίμου από το μονοθέσιο.

Ως αποτέλεσμα, η FIA αποφάσισε να αποκλείσει τον Vettel από τον αγώνα. Η Aston Martin είχε ήδη ενημερώσει την FIA την Κυριακή στην Ουγγαρία ότι προτίθεται να εφεσιβάλλει την απόφαση των αγωνοδικών του GP Ουγγαρίας.

Στους κανονισμούς αναφέρεται ότι κάθε ομάδα διαθέτει προθεσμία 96 ωρών από την ανακοίνωση της απόφασης που επιθυμεί να εφεσιβάλλει, για να καταθέσει επίσημα έφεση.

Η βρετανική ομάδα ισχυρίζεται ότι από το φορτίο καυσίμου με το οποίο ανεφοδίασε την AMR21 πριν την εκκίνηση και τις ενδείξεις του μετρητή ροής καυσίμου που φέρουν όλα τα μονοθέσια, προκύπτει ότι είχαν απομείνει 1,74 λίτρα καυσίμου.

Επίσης, θα πρέπει να διαπιστωθεί η ποιότητα των νέων στοιχείων που ισχυρίζεται η Aston Martin ότι έχει στα χέρια της. Η ομάδα ίσως ζητήσει να τοποθετήσει καινούργια, λειτουργική, αντλία καυσίμου στο μονοθέσιο για να αποδείξει τους ισχυρισμούς της.

Στους κανονισμούς υπάρχει πρόβλεψη ότι οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να αντικαταστήσουν εξαρτήματα που έχουν υποστεί βλάβη, για να περάσουν τον τεχνικό έλεγχο.

To μονοθέσιο του Vettel έχει κατασχεθεί από την FIA και βρίσκεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ομοσπονδίας στη Γαλλία, έτσι ώστε η Aston Martin να μην έχει τη δυνατότητα να επέμβει σε αυτό._Φ.Λ.