Η Ford στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood
Η Ford στο φετινό Goodwood Festival of Speed προτάσσει την έννοια της οδηγικής απόλαυσης μέσα από μία πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα οχημάτων
Καθώς η Ford ετοιμάζεται να παρουσιάσει μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων δρόμου, αγωνιστικών και πρωτοτύπων για πρώτη φορά στο φετινό Goodwood Festival of Speed που πραγματοποιείται στο West Sussex του Ηνωμένου Βασιλείου, η εταιρεία δείχνει ακόμα πιο αποφασισμένη να προσφέρει συναρπαστικές και απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες στους πελάτες της, όποιο κινητήριο σύνολο και αν επιλέξουν (mild hybrid, full hybrid, plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικό).
Η Ford ήδη αναβαθμίζει τη δυναμική συμπεριφορά των επιβατικών μοντέλων της αξιοποιώντας τόσο τα διαπιστευτήρια όσο και τα προφανή οφέλη των ηλεκτροκινητήρων, όπως η άμεση απόκριση και η υψηλή ροπή. Τώρα, η Ford υπόσχεται επίσης ότι εκτός από το ότι δεν πρόκειται να θυσιάσει ποτέ τις οδηγικές συγκινήσεις στο βωμό της βελτιστοποιημένης κατανάλωσης, θα επεκτείνει τη δέσμευσή της στην οδηγική απόλαυση και με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, ώστε οι πελάτες να βιώνουν μοναδικές εμπειρίες ακόμα και όταν αυτά είναι σταματημένα – όπως στη φάση της φόρτισης. Προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες θα υποστηρίζονται του μέσω του μόντεμ FordPass Connect, της εφαρμογής FordPass και πολλών ακόμα τεχνολογιών όπως το SYNC επόμενης γενιάς.
Η Ford νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει οχήματα μηδενικών εκπομπών – αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά – μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ μέχρι το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η Mustang Mach-E GT, η ισχυρότερη έκδοση δρόμου της αμιγώς ηλεκτρικής Mustang Mach-E, κάνει το δυναμικό της ντεμπούτο της στο Goodwood αυτό το Σαββατοκύριακο όπου θα πρωταγωνιστήσει στη διάσημη ανάβαση. Η Mustang Mach-E GT αποδίδει 487 PS 3 διαθέτοντας την προηγμένη ανάρτηση MagneRide® 4 κι ένα πανίσχυρο σύστημα φρένων της Brembo, προσφέροντας απόκριση και ευελιξία σπορ αυτοκινήτου.
Το Goodwood Festival of Speed θα σηματοδοτήσει επίσης το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του αγωνιστικού πρωτοτύπου Team Fordzilla P1, το οποίο δημιούργησαν οι σχεδιαστές της εταιρείας σε συνεργασία με την gaming κοινότητα, ενώ ταυτόχρονα θα αποκαλυφθούν και άλλα συναρπαστικά νέα με… άρωμα αγώνων και ηλεκτροκίνησης, στις 8 Ιουλίου.
Η ανθρωποκεντρική σχεδίαση βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας της Ford στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης. Υπό τα πρίσμα αυτό η εταιρεία παρουσιάζει στο φετινό Goodwood μία replica κανονικών διαστάσεων ενός από τα πιο καινοτόμα πρωτότυπα μοντέλα της μέχρι σήμερα: ο λόγος για το εντυπωσιακό Team Fordzilla P1.
Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση με νέα χρώματα προς τιμήν της 55ης επετείου της διάσημης νίκης της Ford στο Le Mans το 1966, το Team Fordzilla P1 είναι το πρώτο εικονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που δημιουργεί η gaming κοινότητα σε συνεργασία με ένα κατασκευαστή αυτοκινήτων. Σχεδόν 250.000 φίλοι της Ford ψήφισαν στο Twitter για τη επιλογή στοιχείων του οχήματος όπως η θέση οδήγησης, ο σχεδιασμός του cockpit και το σύστημα κίνησης, με σκοπό τη δημιουργία του απόλυτου εικονικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, σχεδιασμένου για ψηφιακές οδηγικές συγκινήσεις.
Το όχημα διαθέτει μία εντυπωσιακή καλύπτρα που παραπέμπει σε πολεμικό αεροσκάφος και συνδυάζει ένα έντονα σμιλεμένο εμπρός τμήμα τύπου Ford GT με ένα εντελώς ακάλυπτο πίσω τμήμα για την ανάδειξη της αεροδυναμικής. Το εσωτερικό είναι εξίσου επαναστατικό, με μονάδες ειδοποίησης LED που ενημερώσουν συνεχώς τον οδηγό και το συνοδηγό για την κατάσταση της πίστας, ενώ μία ενσωματωμένη οθόνη στο τιμόνι επιτρέπει το διαμοιρασμό live δεδομένων με το pit wall. Επιπλέον, ο Jim Farley, president & chief executive officer της Ford, θα κάνει μία επίδειξη της πραγματικής διάστασης της οδηγικής απόλαυσης με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης οδηγώντας τη μοναδική και πρωτότυπη Mustang Mach-E 1400 στην ανάβαση του Goodwood.
Αποτελώντας το αποτέλεσμα 10.000 ωρών συνεργασίας της Ford Performance και της RTR Vehicles, το μοναδικό στο είδος του αυτό όχημα χρησιμοποιεί επτά μοτέρ αποδίδοντας ισχύ 1.419 PS, ενώ ένας και μόνο άξονας τα συνδέει με τα διαφορικά, τα οποία προσφέρουν τεράστιο εύρος ρυθμίσεων ώστε το αυτοκίνητο να “σετάρεται” ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και απαιτήσεις. Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης της Mustang Mach-E 1400 επιτρέπουν επίσης την αξιολόγηση διαφορετικών διατάξεων στη μετάδοση (πίσω κίνηση, εμπρός κίνηση και τετρακίνηση) καθώς και των επιπτώσεών τους τόσο στην κατανάλωση ενέργειας όσο και στις επιδόσεις.