Hyundai i20 N Rally2: Πρεμιέρα στο Ράλλυ Ypres Βελγίου
H Hyundai Motorsport αποκάλυψε πως η πρώτη αγωνιστική εμφάνιση του νέου i20 N Rally2 θα γίνει στο Ράλλυ Ypres Βελγίου, στα μέσα Αυγούστου.
Μετά από μήνες εκτεταμένων δοκιμών και μάλιστα σε κάθε επιφάνεια , η στιγμή να δούμε το νέο Hyundai i20 N Rally2 σε δράση, πλησιάζει.
Πλησιάζει το βάπτισμα πυρός για το Hyundai i20 N Rally2
Από τον Οκτώβριο του 2020, όταν και έγινε η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, η Hyundai διοργάνωσε πολλές σειρές δοκιμών, σε πλειάδα οδοστρωμάτων, ώστε να εξελίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το νέο i20 N Rally2.
Μεταξύ των επιφανειών που πραγματοποιήθηκαν δοκιμές, συγκαταλέγονται οι χιονισμένοι δρόμοι της Σουηδίας, οι χωμάτινες διαδρομές της Σαρδηνίας, καθώς και ειδικές διαδρομές με μικτό οδόστρωμα, όπως συμβαίνει στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του Hyundai i20 N Rally2, στα πηδάλια του νέου αυτοκινήτου βρέθηκαν εργοστασιακοί οδηγοί της Hyundai Motorsport, προεξάρχοντος του Ott Tanak, που είναι γνωστός για τις μηχανικές γνώσεις και τις ικανότητες εξέλιξης που διαθέτει.
Ακόμη, το αυτοκίνητο έχουν οδηγήσει οι Craig Breen, Oliver Solberg και Jari Huttunen, δίνοντας τη δική τους οπτική και συνεισφέροντας, στην περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου.
Ακόμη, οι άνθρωποι της Hyundai επιδίωξαν το i20 N Rally2 να είναι πιο φιλικό προς τον οδηγό, αφού θυμίζουμε ότι τα αυτοκίνητα τέτοιων προδιαγραφών, αποτείνονται κυρίως σε ιδιώτες, οι οποίοι δεν έχουν τον ίδιο βαθμό εξοικείωσης και εμπλοκής, με τους επαγγελματίες.
Hyundai i20 N Rally2: Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Υπερτοφοδοτούμενος 1,6 λίτρων > Περιοριστής τούρμπο: 32 χιλιοστά (βάσει προδιαγραφών FIA) > Μεγ. Ισχύς: 290 ίπποι/5.000 σ.α.λ. > Μεγ. Ροπή: 420 Nm/4.000 σ.α.λ. > Κίνηση: Στους 4 τροχούς > Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων > Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω > Ανάρτηση εμπρός-πίσω: Γόνατα McPherson με αμορτισέρ 3 ρυθμίσεων > Σύστημα διεύθυνσης: Υδραυλική υποβοήθησης > Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι με 4πίστονες δαγκάνες (300 χλστ. για το χώμα, 355 χλστ. για την άσφαλτο) > Χειρόφρενο: Υδραυλικό > Τροχοί: 8×18 (άσφαλτος), 7x15 (χώμα) > ΜήκοςxΠλάτος: 4.040x1.820 χλστ. > Μεταξόνιο: 2.560 χλστ. > Μετατρόχιο: 1.810 χλστ. > Βάρος: 1.230 κιλά (ελάχιστο) – 1.390 κιλά (με πλήρωμα) > Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 80 λίτρα
Photos: Hyundai Motorsport