GP Στυρίας-FP2: O Verstappen ξανά ταχύτερος

O Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός και της δεύτερης περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Στυρίας, αλλά αυτή τη φορά επειδή σβήστηκε ο ταχύτερος χρόνος που είχε σημειώσει ο Lewis Hamilton, διότι ο Βρετανός παρέβη τα όρια πίστας στην τελευταία στροφή.

O χρόνος του Hamilton θα ήταν ο ταχύτερος της διαδικασίας αν ήταν έγκυρος, καθώς η Mercedes κατάφερε να βρει χρόνο στο τελικό τμήμα της πίστας, δηλαδή στις γρήγορες στροφές του Red Bull Ring. Πάντως η Red Bull ενημέρωσε τον Sergio Perez κατά τη διάρκεια του FP2 ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των τεχνικών της, αρκετοί οδηγοί χρησιμοποιούσαν πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος.

H απώλεια του ταχύτερου χρόνου του FP2 δεν ήταν η μοναδική ανησυχία της Mercedes, καθώς ο Valtteri Bottas είχε ένα τετ-α-κέ στο pit lane με κρύα ελαστικά. Η McLaren επικοινώνησε με την FIA τονίζοντας την επικινδυνότητα του συμβάντος και ο Φινλανδός οδηγός κλήθηκε να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών μετά το πέρας της διαδικασίας. Οι μηχανικοί της McLaren βοήθησαν σπρώχνοντας το μονοθέσιο, έτσι ώστε να κοιτάζει και πάλι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά είναι σίγουρο ότι ανησύχησαν, όταν είδαν την ανεξέλεγκτη Mercedes να κατευθύνεται προς το γκαράζ τους.

 

Ο Bottas δήλωσε ότι η ομάδα δοκίμαζε κάποιες καινούργιες μεταβλητές όσον αφορά το σπινάρισμα των ελαστικών κατά την έξοδο από τα pits, αποδίδοντας σε αυτές το τετ-α-κέ του. Ο ίδιος κρίνει ότι δε θα πρέπει να τιμωρηθεί για κάτι που χαρακτήρισε ως αρκετά συνηθισμένο λάθος.

 

Η επίδοση του Φινλανδού δεν ήταν ιδανική στον ένα γύρο, καθώς κατέληξε στη 12η θέση, καθώς δεν είχε ένα καθαρό γρήγορο γύρο. Ωστόσο, ο Bottas δεν ανησυχούσε πολύ για αυτό, καθώς δήλωσε ότι προτεραιότητα της ομάδας ήταν η απόδοση στις προσομοιώσεις αγώνα. Ο Bottas ανέφερε ότι δοκίμαζε διαφορετικές ρυθμίσεις από τον Hamilton για να δώσει στην Mercedes την ευκαιρία να διαπιστώσει ποιες λύσεις λειτουργούν καλύτερα και να τις υιοθετήσει για το υπόλοιπο του σαββατοκύριακου.

Ο Hamilton πιστεύει ότι η Mercedes υστερεί λίγο σε απόδοση στον ένα γύρο, καθώς στις ευθείες, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Βρετανού, η Red Bull έχει το πλεονέκτημα. Ο Hamilton προσέθεσε επίσης ότι δε γνωρίζει τι θα συμβεί όταν η Red Bull χρησιμοποιήσει πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος.

Ο Βρετανός Πρωταθλητής τόνισε ότι ο ρυθμός αγώνα της Red Bull είναι πολύ καλός κάτι στο οποίο συμφωνεί και ο Sergio Perez (9ος στο FP2), ο οποίος όμως δεν έχει βρει το κατάλληλο στήσιμο ακόμα για να νιώθει άνετα με το μονοθέσιο, σε αντίθεση με τον Verstappen ο οποίος ήταν άνετος πίσω από το τιμόνι της RB16B από την αρχή της πρωινής διαδικασίας.

Ο Daniel Ricciardo, που σημείωσε τον 2ο ταχύτερο χρόνο του FP2, με ταχύτερο πέρασμα όλων από το πρώτο τμήμα της πίστας, δήλωσε ότι η απόδοση της McLaren ήταν καλύτερη στον ένα γύρο. απ’ ότι σε μεγάλο stint, όπου κατά την άποψή του, η ομάδα έχει κάτι ακόμα να βρει.

Από την πλευρά του, ο Lando Norris (7ος στο FP2) δήλωσε ότι σήμερα η McLaren έχει κάνει την καλύτερη προετοιμασία μέχρι στιγμής φέτος για τον αγώνα, με τις επιπλέον προσομοιώσεις και στο FP1, λόγω της πρόγνωσης καιρού που ανέφερε βροχή η οποία όμως ποτέ δεν ήρθε. Για τον Βρετανό είναι πολύ σημαντικό η McLaren να κατανοήσει τη λειτουργία των ελαστικών στην Αυστρία.

Στην 3η θέση κατετάγη ο Esteban Ocon, με την Alpine, ενώ ο Fernando Alonso βρέθηκε στην 5η θέση, ακριβώς πίσω από τον Hamilton. Πολύ καλή ήταν και η επίδοση των Aston Martin, με τον Sebastian Vettel στην 5η θέση και τον Lance Stroll στην 8η. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκε και πάλι ο Antonio Giovinazzi με την Alfa Romeo.

Αμφότερες οι Ferrari βρέθηκαν εκτός δεκάδας ξανά, καθώς η ομάδα πειραματιζόταν με το στήσιμο της SF21 για να κατανοήσει καλύτερα τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τα εμπρός ελαστικά στη Γαλλία. Πάντως οι χρόνοι προσομοίωσης αγώνα του Carlos Sainz με τη μαλακή γόμα ήταν ενθαρρυντικοί. O Ισπανός είχε ένα τετ-α-κέ, όταν πάτησε στην αμμοπαγίδα της εξόδου της στροφής 6, στα αρχικά στάδια της διαδικασίας.

Ένας εκ των πρωταγωνιστών της πρωινής διαδικασίας, ο Pierre Gasly, δε συμμετείχε στο FP2, καθώς οι μηχανικοί της Honda βρήκαν κάποιο πρόβλημα στη μονάδα ισχύος του Γάλλου._Φ.Λ.

Προσομοιώσεις αγώνα στο FP2