Rimac: Είσοδος στις χρηματαγορές και εξαγορά της Bugatti;
Η κροατική Rimac εξετάζει τις μελλοντικές κινήσεις της στις οποίες περιλαμβάνεται η είσοδός της στις διεθνείς χρηματαγοράς καθώς και η επιχειρηματική της «ταύτιση» με την Bugatti.
Η Rimac, η κροατική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δημιουργός της Nevera των 1.914 ίππων που παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες, διερευνά πολλές επιλογές για το μέλλον της ώστε η εταιρεία του Mate Rimac, στην οποία μετέχει η Porsche με ποσοστό 24%, να περάσει στη δεύτερη φάση του αναπτυξιακού της πλάνου.
Αυτό τουλάχιστον φέρεται να δήλωσε εκπρόσωπός της σε απάντηση σε γερμανικά δημοσιεύματα που την θέλουν να πραγματοποιεί μέσα στο 2022 την είσοδό της στις διεθνείς χρηματαγορές.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Manager Magazin, η Rimac σχεδιάζει την είσοδό της στις διεθνείς χρηματαγορές σε αξία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
«Όσον αφορά το ενδεχόμενο αυτό, εξετάζουμε διαφορετικές επιλογές, αλλά δεν έχει αποφασιστεί προς ποια κατεύθυνση θα πάμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Rimac.
Ως γνωστόν, η κροατική φίρμα έχει εξελίξει μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά supercars η οποία διατίθεται ήδη σε άλλους κατασκευαστές – όπως η Automobili Pininfarina.
Η Rimac και η συνεργασία-εξαγορά της Bugatti
Κοινό μυστικό είναι ότι αυτή τη στιγμή η Rimac μελετά σε συνεργασία το VW Group μια στρατηγική συνεργασία της με την Bugatti, η οποία πιθανότατα θα οδηγήσει σε μια κοινή επιχείρηση με την Porsche, στην οποία η τελευταία θα διαθέτει μειοψηφικό πακέτο μετοχών.
«Το μέλλον της Bugatti είναι ένα θέμα που θα αποφασιστεί σε επίπεδο ομίλου», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η Porsche.
Θυμίζουμε ότι με δηλώσεις του τον περασμένο Φεβρουάριο, ο Oliver Blume, CEO της Porsche είχε δηλώσει τα εξής:
«Προς το παρόν υπάρχουν έντονες συζητήσεις για το πώς μπορεί να αναπτυχθεί η Bugatti με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Rimac θα μπορούσε να διαδραματίσει ρόλο εδώ, επειδή οι δύο μάρκες ταιριάζουν τεχνολογικά».
Και συμπλήρωσε:
«Υπάρχουν διάφορα σενάρια[που προβλέπουν] διαφορετικές δομές. Πιστεύω ότι το ζήτημα θα αποφασιστεί από την ομάδα στο πρώτο εξάμηνο του έτους».
Αν μη τι άλλο, το σενάριο πώλησης της Bugatti στην κροατική εταιρεία (ή εκείνο της δημιουργίας μιας κοινής επιχείρησης με την Porsche), σχετίζεται άμεσα με την πρόθεση του VW Group, και της εταιρείας σπορ αυτοκινήτων από το Zuffenhausen ειδικότερα, να αυξήσει τη συμμετοχή της στην πρωτοπόρο εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Mate Rimac.