H πρώτη μας επαφή με την Taycan Cross Turismo στο Porsche Center Cyprus
Με ιδιαίτερη χαρά δεχτήκαμε την πρόσκληση για να επισκεφτούμε το Porsche Center Cyprus στη Λευκωσία, για να γνωρίσουμε την Taycan Cross Turismo. Πρόκειται για μια πιο «ευέλικτη» και εύχρηστη εκδοχή της Taycan, η οποία κερδίζει όλο και περισσότερους θαυμαστές.
Η πρώτη επαφή που έχεις με μια Porsche (οποιαδήποτε Porsche!) σου μένει πάντοτε αξέχαστη και η περίπτωση του Taycan, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της εταιρείας, που γνωρίσαμε πρόσφατα στην έκδοση Cross Turismo στο Porsche Center Cyprus, δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Κατ’ ακρίβεια, ήμουν περίεργος να μάθω με ποιο τρόπο οι άνθρωποι του περίφημου γερμανικού εργοστασίου θα χειρίζονταν το νέο αυτό εγχείρημα, έχοντας κατά νου την βαρυσήμαντη παράδοση της Porsche και τα«διεγερτικά χαρακτηριστικά» που υπάρχουν στο DNA των αυτοκινήτων της. Και δεν απογοήτευσαν!
Η νέα Cross Turismo διαφοροποιείται από την βασική εκδοχή χάρη στους μεγαλύτερους χώρους που προσφέρει, την πρακτικότητα, τη μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά και τις off-road δυνατότητες της.
Όλα τα προτερήματα της Taycan έχουν περάσει και στην Cross Turismo, με την τελευταία να διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, μία αερανάρτηση που ρυθμίζεται σε ύψος και μια πίσω φουτουριστική αεροτομή που αλλάζει γωνία ανάλογα με την ταχύτητα που επιθυμεί να κινηθεί ο οδηγός.
Η συγκεκριμένη έκδοση «στέκεται» πιο ψηλά από την απλή Taycan, κατά 20 χλστ, ενώ με το έξτρα off-road πακέτο το ύψος αυξάνεται κατά 10 επιπλέον χλστ. Από εκεί και πέρα, η νέα Taycan Cross Turismo ξεχωρίζει από τους σημαντικά μεγαλύτερους χώρους που διαθέτει για τους επιβάτες στο πίσω μέρος, όπως και για το μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης που παρέχει κάτω από την πέμπτη πόρτα.
Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η νέα Taycan Cross Tursimo προσφέρει ένα χώρο φόρτωσης με συνολική χωρητικότητα άνω των 1.200 λίτρων και 36 χλστ. περισσότερο διαθέσιμο ύψος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.
Πάθος για Porsche, πάθος για αυτοκίνητο!
Σχεδιαστικά, η Taycan 4S Cross Turismo, που για την κούρα ομορφιάς της έχει περάσει 325 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, αποτελεί ένα εντυπωσιακό δημιούργημα με αισθητική Porsche, ξεχωρίζοντας οπτικά από τις ζάντες των 21 ιντσών και κυρίως από την δυναμική γυάλινη οροφή της, και τις κομψές της ράγες για τη φόρτωση αντικειμένων.
Με την πρώτη ματιά που ρίξαμε στο εσωτερικό της, διαπιστώσαμε πως για τη διαμόρφωση της καμπίνας (με τις άριστες οθόνες πιλοτηρίου και συνοδηγού) δαπανήθηκαν πολλές ώρες (650 μόνο για τη σχεδίαση και άλλες 1500 ώρες για την εξέλιξη της!) με τα υλικά, την ποιότητα κατασκευής, την πρακτικότητα και το όλο παρουσιαστικό, να βρίσκονται σε ένα άρτιο επίπεδο, όπως θα περίμενε κανείς άλλωστε από μια Porsche. H θέση και η ορατότητα που παρέχεται στον οδηγό έχει φτιαχτεί για να μπορεί ο ίδιος να απολαύσει κάθε στιγμή της εμπειρίας του πίσω από το τιμόνι (περισσότερα όταν θα περάσουμε και εμείς τα δάχτυλά μας γύρω απ’ αυτό) και η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό.
Η νέα Porsche Taycan Cross Turismo είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδόσεις, όλες με την «μεγάλη» μπαταρία Performance Battery Plus των 93,4 kWh. Η έκδοση «4» αποδίδει 380 ίππους και σε λειτουργία overboost 476 ίππους εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,1 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Η αυτονομία της βασικής έκδοσης με μια πλήρη φόρτιση φτάνει τα 456 χλμ. Η «4S» έχει απόδοση 490 ίππους, και σε overboost λειτουργία 571 ίππους, προσφέροντας αυτονομία 453 χλμ., 240 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και «0-100» σε χρόνο 4,1 δλ..
Η έκδοση Turbo της νέας Taycan Cross Turismo προσφέρει 625 ίππους και σε λειτουργία overboost 680 ίππους. Εδώ, το «0-100» ολοκληρώνεται σε 3,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα και την αυτονομία μέχρι τα 452 χλμ. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου είναι η Turbo S, που αποδίδει και αυτή 625 ίππους, αλλά συνολικά 761 σε overboost λειτουργία. Η τελική ταχύτητα είναι στα 250 χλμ./ώρα, το «0-100» σε 2,9 δλ. και η αυτονομία μέχρι τα 419 χλμ..
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους ανθρώπους του Porsche Center Cyprus και στην κα. Παυλίνα Ιακωβίδου, Marketing & PR Manager του Ομίλου A.I. Motokinisi, που μας έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο.
Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθεί test drive!