GP Αζερμπαϊτζάν-FP1: O Verstappen επικεφαλής
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το τριήμερο Verstappen στο Μπακού, όντας επικεφαλής στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του 6ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος.
Η Red Bull διαθέτει αυτό το σαββατοκύριακο μια καινούργια πίσω αεροτομή και δεν έδειξε να δυσκολεύεται στο θερμό ασφαλτοτάπητα του Μπακού. Ο χρόνος του Verstappen ήταν σχεδόν 4 δλ. ταχύτερος από την κορυφαία επίδοση στο FP1 του 2019. Παρ΄ότι αφαιρέθηκε το εσωτερικό kerb στην πολύ στενή στροφή 8, η αλλαγή αυτή δε δικαιολογεί τόσο μεγάλη βελτίωση στους χρόνους.
Οι δύο Ferrari επίσης έκαναν πολύ καλό ξεκίνημα στις διαδικασίες του τριημέρου, με τους δυο οσηγούς της να καταλαμβάνουν τη 2η και 3η θέση, με τον Leclerc εμπρός από τον Sainz. H Ferrari ήταν πολύ γρήγορη στο δεύτερο τμήμα της πίστας, όπου βρίσκονται οι αργές στροφές, αλλά δεν έχανε πολύ χρόνο στα γρήγορα κομμάτια της πίστας.
Ο Sergio Perez συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα, εμπρός από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο, όντας πολύ γρήγορος στην ευθεία. Οι McLaren επειδή αναπτύσσουν χαμηλές τιμές αεροδυναμικής αντίστασης, γεγονός που θα κάνει τα μονοθέσιά της ιδιαίτερα ανταγωνιστικά στο τέλος της ευθείας.
Ο Pierre Gasly βρέθηκε στην 6η θέση, ακριβώς εμπρός από τον Lewis Hamilton, στις ίδιες θέσεις που τερμάτισαν τον αγώνα του Μονακό. Η Mercedes δεν είχε το καλύτερο ξεκίνημα στο τριήμερο, αντιμετωπίζοντας ίσως κάποιες δυσκολίες στην ανάπτυξη των ιδανικών θερμοκρασιών στα ελαστικά.
Ο Valtteri Bottas σημείωσε τον 10ο χρόνο της διαδικασίας. Τα πράγματα ξεκίνησαν να πηγαίνουν στραβά για τον Φινλανδό από εχθές, διότι προέκυψε ένα πρόβλημα με την πτήση του και καθυστέρησε να καταφθάσει στο Μπακού.
Ο Lando Norris βρέθηκε στην 8η θέση, αν και ήταν καθ’ οδόν να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο πριν κάνει ένα τετ-α-κέ στη στροφή 16. Ο Βρετανός ήταν εμπρός από τον Fernando Alonso, τον ταχύτερο εκ των δύο οδηγών της Alpine.
Οι δύο Alfa Romeo συμπλήρωσαν την πρώτη δωδεκάδα.
Δύο οδηγοί είχαν επαφή με τον τοίχο, ο Yuki Tsunoda στη στροφή 4 και ο Nikita Mazepin στη στροφή 16. Υπήρξαν αρκετοί έξοδοι στους χώρους διαφυγής, αλλά τίποτα το σημαντικό._Φ.Λ.