Mercedes S-Class:Τα 10 σημαντικότερα στοιχεία της
Ότι σημαντικότερο χρειάζεται να γνωρίζετε για την νέα γενιά της ναυαρχίδας της Mercedes.
Επειδή όμως οι καινοτομίες και τα νέα συστήματα που συνοδεύουν ένα τόσο προηγμένο αυτοκίνητο είναι πάρα πολλά, ας προσπαθήσουμε να τα παρουσιάσουμε σε μία πιο συνεπτυγμένη μορφή.
Τα δέκα σημαντικότερα στοιχεία της νέας S-Class:
1. Η δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes Benz User Experience) κάνει εδώ το ντεμπούτο της. Έως και πέντε οθόνες, ορισμένες τεχνολογίας OLED, αναλαμβάνουν να διαχειριστούν την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού, επιβατών και οχήματος.
3. Ο έξτρα ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός συμπληρώνει το στάνταρ σύστημα με ένα επιπλέον «πέπλο» φωτός. Περίπου 250 led έχουν ενσωματωθεί στα διάφορα συστήματα υποβοήθησης ενισχύοντας την προληπτική τους αναγνωσιμότητα.
4. Η τελευταία γενιά του πακέτου Driving Assistant έχει εμπλουτιστεί με πολλές επιπλέον λειτουργίες, όπως για παράδειγμα η έξυπνη συμμόρφωση στα όρια ταχύτητας.
5. Στην περίπτωση μιας σφοδρής σύγκρουσης, οι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες μπορούν να περιορίσουν δραστικά την καταπόνηση που δέχεται το κεφάλι και ο λαιμός, χάρις και στην πολύ ομαλή ανάπτυξη τους. Επιπλέον, ένας αερόσακος που αναπτύσσεται μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, διασφαλίζει ότι τα κεφάλια των εμπρός επιβατών δεν θα συγκρουστούν μεταξύ τους.
6. Όταν το αυτοκίνητο αναγνωρίζει ότι υπάρχει κίνδυνος πλευρικής σύγκρουσης, η έξτρα ενεργητική ανάρτηση μπορεί να ανυψώσει το αμάξωμα σε δέκατα του δευτερολέπτου. Με αυτή την νέα λειτουργία του PRE-SAFE Impulse Side οι δυνάμεις που θα ασκούνταν στους επιβαίνοντες, ανακατευθύνονται χαμηλότερα στην πιο άκαμπτη δομή του αμαξώματος.
7. Η ενεργή τετραδιεύθυνση επιτρέπει στην S-Class, το μήκος της οποίας ξεπερνάει τα 5 μέτρα (5.179 χλστ. στην στάνταρ έκδοση και 5.289 χλστ. για την μακρύτερη εκδοχή), να έχει την αστική ευελιξία ενός κόμπακτ οχήματος.
8. Περισσότερα από 50 ηλεκτρονικά συστήματα έχουν την δυνατότητα για over the air, τηλεματικές ενημερώσεις του λογισμικού τους.
9. Στο δεύτερο μισό της ερχόμενης χρονιάς θα είναι διαθέσιμο το Drive Pilot, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, που θα παρέχει στο όχημα αρκετές «ελευθερίες». Σε αγορές μάλιστα που το επιτρέπει η νομοθεσία, θα προσφέρεται το Intelligent Park Pilot, μια τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, η οποία δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να κατευθύνει απ’ έξω το αυτοκίνητο σε χώρο στάθμευσης με τις κατάλληλες υποδομές -και αυτό μέσω της χρήσης μιας απλής εφαρμογής για smartphone.
10. Η επαναστατική τεχνολογία προβολέων Digital Light δίνει την δυνατότητα νέων λειτουργιών, όπως η προβολή οπτικών προειδοποιητικών σινιάλων στην προπορευόμενη κυκλοφορία.
Μερικά ενδιαφέροντα νούμερα της νέας S-Class:
2 μέτρα. Τόσο μπορεί να μειωθεί ο κύκλος στροφής χάρις στην ενεργητική τετραδιεύθυνση, όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν σε γωνίες έως και 10 μοίρες.
27 γλώσσες υποστηρίζονται από το Hey Mercedes, μέσω του συστήματος Natural Language Understanding.
31 ηχεία συμπεριλαμβάνονται στο Burmester high-end 4D ηχοσύστημα.
19 μοτέρ (10 για ρυθμίσεις, 4 για μασάζ και 5 για τον εξαερισμό) έχουν ενσωματωθεί στα εμπρός καθίσματα.
10 διαφορετικά προγράμματα μασάζ προσφέρουν τα καθίσματα της νέας S-Class.
100 χλμ., είναι η μέγιστη αμιγώς ηλεκτροκίνητη αυτονομία που θα προσφέρει η plug in έκδοση της νέας S-Class.
77 ίντσες. Σε ένα μόνιτορ αυτού του μεγέθους αντιστοιχεί η εικονική επιφάνεια προβολής του νέου head up display επαυξημένης πραγματικότητας.
20 λίτρα προστέθηκαν στον χώρο αποσκευών που μπορεί να φθάσει πλέον έως και τα 550 λίτρα.
0,22 είναι ο ελάχιστος αεροδυναμικός συντελεστής, κάτι που καθιστά την νέα S-Class ένα από τα αεροδυναμικότερα αυτοκίνητα, παρά την ελαφρώς αυξημένη μετωπική επιφάνεια.
2,6 εκ. pixel είναι η ανάλυση του Digital Light.
8 εκατοστά είναι η επιπλέον απόσταση από το έδαφος που ανυψώνεται το αμάξωμα όταν το PRE-SAFE Impulse Side αναγνωρίζει μία επικείμενη πλευρική πρόσκρουση.
70 λίτρα είναι ο συνολικός όγκος κάθε πίσω μετωπικού αερόσακου σε πλήρη ανάπτυξη.
1.000 φορές το δευτερόλεπτο γίνεται ανάλυση των οδηγικών συνθηκών από την κεντρική μονάδα της ενεργητικής ανάρτησης.
1972 ήταν η χρονιά που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η ονομασία S-Class στην κωδική σειρά 116.
223 είναι η κωδική σειρά της νέας αυτής γενιάς
16.000 βελόνες υπάρχουν στο εργαλείο που χρησιμοποιείται για την μικρο διάτρηση των δερμάτινων επενδύσεων στα καθίσματα.
90% των υποψήφιων αγοραστών επιλέγουν την έκδοση με το μακρύτερο μεταξόνιο.