Υβριδικό Land Cruiser: Εξέλιξη χωρίς εκπτώσεις

Το εμβληματικό Toyota Land Cruiser περνάει σε νέα εποχή, καθώς αποκτά υβριδική τεχνολογία 48V diesel από το τέλος του 2025, χωρίς να θυσιάζει τις γνωστές του εκτός δρόμου ικανότητες.

Η νέα αυτή έκδοση ενσωματώνει τον ίδιο ήπια υβριδικό κινητήρα diesel που παρουσιάστηκε πρόσφατα και στο Toyota Hilux. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.8 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μια μπαταρία 48V.

Σε αντίθεση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα που χρησιμοποιούνται στα Yaris, Corolla, C-HR και Prius, αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα έχει μικρότερες απαιτήσεις χώρου, κάτι που επέτρεψε στη Toyota να διατηρήσει σχεδόν αναλλοίωτη τόσο τη σχεδίαση όσο και τη μηχανική δομή του Land Cruiser.

Η Toyota επισημαίνει πως η νέα υβριδική τεχνολογία δεν επηρεάζει καθόλου τις επιδόσεις του μοντέλου σε ακραίες συνθήκες. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος ψηλά και είναι αδιάβροχος, επιτρέποντας στο όχημα να διασχίζει νερά βάθους έως και 700 χιλιοστά.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει έως και 16 ίππους και 65 Nm ροπής, συμβάλλοντας στην αναγεννητική πέδηση και υποβοηθώντας τον θερμικό κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Παράλληλα, δίνει ενέργεια στο σύστημα stop-start, προσφέροντας πιο ομαλή λειτουργία και αυξημένη αποδοτικότητα.

Η υβριδική τεχνολογία θα εφαρμοστεί σε όλες τις επιβατικές εκδόσεις του Land Cruiser, καθώς και στη νέα επαγγελματική έκδοση, η οποία διαθέτει μόνο δύο καθίσματα και έναν ενιαίο χώρο φόρτωσης 2.000 λίτρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικά η επαγγελματική έκδοση θα διατίθεται με τον μη ηλεκτροδοτούμενο κινητήρα diesel.

Το νέο Land Cruiser υπόσχεται αυξημένη άνεση στην οδήγηση, χαμηλότερη κατανάλωση και, κυρίως, αλώβητες τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, που το έχουν καταστήσει σύμβολο αξιοπιστίας και αντοχής εδώ και δεκαετίες.