Η στρατηγική των δύο πιτ στοπ στο Μονακό απογοήτευσε τους πάντες

Η υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών δύο φορές «για περισσότερο θέαμα» είχε το αντίθετο αποτέλεσμα.

Το Grand Prix του Μονακό για το 2025 έφτασε με νέους κανονισμούς, μια υποχρεωτική στρατηγική δύο πιτ στοπ, και την υπόσχεση για περισσότερο σασπένς. Αντ' αυτού; Ένας αγώνας που έμοιαζε με προσομοίωση τακτικής κατανάλωσης καυσίμου.

Η πίστα του Μονακό, που παραδοσιακά δυσκολεύει τα προσπεράσματα, Σε φέτος το θέατρο μιας παράστασης όπου οι οδηγοί δεν αγωνίζονταν – υπολογιζαν. Δημιουργούσαν κενά μπροστά τους για να «ευνοήσουν» τους team-mates τους στα πιτ στοπ, πήγαιναν σκόπιμα αργά, και γενικά έδιναν την εντίπωση ότι συμμετέχουν σε ένα παίχνιδι στρατηγικής, όχι σε αγώνα.

Ο Martin Brundle, πρώην οδηγός F1 και νυν σχολιαστής του Sky Sports, δεν μάσησε τα λόγια του: "Δεν μου αρέσουν αυτοί οι κανονισμοί. Δεν είναι αυτό που πρέπει να είναι η Formula 1. Δεν θέλω να βλέπω τόσους οδηγος να πηγαίνουν αργά επίτηδες."

Η αλήθεια είνα πως τα μονοθέσια είναι τόσο φαρδιά και μακριά που ούτε στην Suzuka δεν βλέπουμε προσπεράσεις. Πόσο μάλλον στο Μονακό.

Διαβάστε ακόμη: Όταν η πίστα γονάτισε μπροστά σε έναν ανίκητο θρύλο