Το πιο γρήγορο χειροκίνητο αυτοκίνητο στον κόσμο

Η Porsche 911 GT3 ανέβασε τον πήχη στην πίστα του Nürburgring, καταρρίπτοντας το ρεκόρ για τα χειροκίνητα αυτοκίνητα και αποδεικνύοντας την ανωτερότητά της στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων.

Η Porsche 911 GT3 είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει περάσει από την πίστα του Nürburgring, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ σχεδόν κατά 10 δευτερόλεπτα.

Η τελευταία έκδοση του σκληροπυρηνικού 911, η «992.2», έκανε έναν γύρο στον Nordschleife – με τον πρεσβευτή και πρώην αγωνιζόμενο Jörg Bergmeister πίσω από το τιμόνι – σε χρόνο 6 λεπτά και 56,294 δευτερόλεπτα.

Αυτός ο χρόνος είναι 3,6 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον προ-ανασχεδιασμένο 992 με το αυτόματο PDK κιβώτιο, ενώ είναι σημαντικά πιο γρήγορος από τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ, την σκληροπυρηνική Dodge Viper ACR, η οποία είχε πολύ πιο ισχυρό κινητήρα.

Η Αμερικανική υπεραυτοκίνητο, με τον V10 8,4 λίτρων κινητήρα των 645 ίππων, είχε σημειώσει χρόνο 7 λεπτά και 1,3 δευτερόλεπτα το 2017 – αλλά στην μικρότερη πίστα των 20,6 χλμ., γεγονός που αντιστοιχεί σε χρόνο 7 λεπτών και 5,8 δευτερολέπτων για την πλήρη διαδρομή των 20,832 χλμ. Σύμφωνα με την Porsche, αυτό σημαίνει ότι η χειροκίνητη GT3 ήταν 9,5 δευτερόλεπτα ταχύτερη γύρω από την "Πράσινη Κόλαση".

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για την προσπάθεια ήταν εξοπλισμένο με το Weissach Package – μια προαιρετική αναβάθμιση που περιλαμβάνει μέτρα εξοικονόμησης βάρους, μειώνοντας το βάρος κατά 12 κιλά σε σχέση με την κανονική GT3 – και φορούσε τα Michelin Pilot Sport Cup2 R ελαστικά, τα οποία είναι ακόμα νόμιμα για χρήση στον δρόμο.

Ο Andreas Preuninger, επικεφαλής του τμήματος GT της Porsche, δήλωσε: «Όλο και περισσότεροι πελάτες της 911 GT3 επιλέγουν το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Και όλο και συχνότερα μας ρωτούν πόσο γρήγορη είναι η 911 GT3 με χειροκίνητο κιβώτιο στο Nordschleife. Τώρα έχουμε απαντήσει σε αυτή την ερώτηση, και αν και ξέρουμε ότι η έκδοση με το PDK είναι σημαντικά ταχύτερη, κάναμε τον επίσημο γύρο με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων».

Norris ή Piastri: Ποιος θα υπερτερήσει; | SpeedΖone Podcast EP72