Αποκαλύφθηκε το επετειακό livery της Red Bull για τη Suzuka

Η Red Bull αποκάλυψε ένα ειδικό livery για το επερχόμενο Grand Prix της Ιαπωνίας, αποτίοντας φόρο τιμής στον προμηθευτή κινητήρων της, τη Honda.

Ο αγώνας στη Suzuka θα είναι το τελευταίο εντός έδρας Grand Prix της Honda με την ομάδα του Milton Keynes, προτού η Red Bull συνεργαστεί με τη Ford από το 2026 και μετά.

Η RB21 θα αποκτήσει ένα λευκό livery, εμπνευσμένο από τη Honda RA272, το μονοθέσιο με το οποίο ο Αμερικανός Richie Ginther χάρισε στην Honda την πρώτη της νίκη στη Formula 1, στο Grand Prix του Μεξικού το 1965.

Το livery παραπέμπει στη σημαία της Ιαπωνίας, αν και η απόχρωση του λευκού στη Red Bull διαφέρει ελαφρώς – για λόγους βάρους – από το αρχικό σχέδιο. Οι ταύροι στο κάλυμμα του κινητήρα θα εμφανίζονται σε μεταλλικό κόκκινο, ενώ το ρύγχος του μονοθεσίου φέρει τον ίδιο κόκκινο ήλιο όπως και το RA272, συμβολίζοντας τη "Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου".

Τα λογότυπα της Honda στο μονοθέσιο έχουν προσαρμοστεί σε εκδοχές από τη δεκαετία του 1960, ενώ στο ρύγχος υπάρχει και ένα επετειακό έμβλημα που τιμά τη συμπλήρωση 60 χρόνων από τη νίκη του Ginther.

Το συγκεκριμένο livery θυμίζει το λευκό μονοθέσιο της Red Bull από το Grand Prix της Τουρκίας του 2021 – επίσης ένα αφιέρωμα στη Honda, μετά την ακύρωση του ιαπωνικού αγώνα εκείνης της χρονιάς λόγω της πανδημίας COVID-19. Εκείνη η σεζόν σηματοδότησε την επίσημη αποχώρηση της Honda από τη Formula 1, αν και στη συνέχεια συνέχισε να παρέχει κινητήρες στις ομάδες της Red Bull.

Ο νέος σχεδιασμός μοιάζει επίσης αρκετά με το μόνιμο livery της Racing Bulls VCARB 02, το οποίο θα παραμείνει αμετάβλητο για το προσεχές αγωνιστικό τριήμερο.

Το κόκκινο και λευκό χρωματικό σχήμα, σύμβολο καλής τύχης στην Ιαπωνία, σηματοδοτεί και την έναρξη της καριέρας του Yuki Tsunoda στη Red Bull, καθώς ο 24χρονος αντικαθιστά τον Liam Lawson, με υψηλές προσδοκίες από την ομάδα του Milton Keynes.

"Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν περίμενα ότι θα αγωνιζόμουν για τη Red Bull στο Grand Prix της Ιαπωνίας", δήλωσε ο Tsunoda την περασμένη εβδομάδα σε εκδήλωση της Honda στα κεντρικά της Aoyama.

"Αυτή είναι η τελευταία χρονιά της συνεργασίας Red Bull και Honda, οπότε το να τρέχω στη Suzuka ως πιλότος της Red Bull Racing μοιάζει με πεπρωμένο. Όλα ήρθαν ακριβώς στη θέση τους για να βρίσκομαι εδώ σήμερα.

"Φυσικά, ήμουν χαρούμενος που μπήκα στη Red Bull, αλλά όταν το σκέφτηκα πιο προσεκτικά, η ιδέα ότι ξαφνικά θα αγωνιζόμουν για τη Red Bull στο Grand Prix της Ιαπωνίας έμοιαζε εξωπραγματική.

"Δεν θέλω να ανεβάσω πολύ τις προσδοκίες, αλλά για αυτόν τον αγώνα θέλω να τερματίσω στο βάθρο. Ωστόσο, ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο.

"Η προτεραιότητά μου είναι πρώτα να κατανοήσω το μονοθέσιο, πώς συμπεριφέρεται σε σχέση με το VCARB. Αν μπορέσω να το απολαύσω φυσικά οδηγώντας το και εξοικειωθώ μαζί του στο FP1, τότε τα αποτελέσματα θα ακολουθήσουν. Και αν αυτό οδηγήσει σε μια θέση στο βάθρο, θα είναι απίστευτο."

Διαβάστε ακόμη: Όταν η Suzuka δάκρυσε από περηφάνια

Παρακολουθήστε εδώ: Στο κλουβί με το λιοντάρι παρά ομόσταβλος του Max - SpeedZone EP70