Η Peugeot αναβιώνει το προσωνύμιο «GTi»

H Peugeot επιβεβαίωσε την επιστροφή του προσωνυμίου «GTi», το οποίο θα «φορεθεί» σύντομα στο ηλεκτρικό e-208.

Η Peugeot δηλώνει έτοιμη για την επιστροφή του προσωνυμίου «GTi», το οποίο θα συνοδεύει την πλέον γρήγορη και δυνατή έκδοση του ηλεκτρικού e-208.

Αυτό θα είναι το πρώτο «GTi» από τότε που κυκλοφόρησε το αντίστοιχο, προηγούμενης γενιάς «308» το 2021 (με θερμικό ασφαλώς κινητήρα…) και συνάμα το πρώτο μικρό σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Peugeot.

Σε δηλώσεις του ο νέος CEO της γαλλικής εταιρείας Alain Favey επιβεβαίωσε τα παραπάνω λέγοντας:  «Είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω ότι θα επαναφέρουμε το GTi στο e-208 το συντομότερο δυνατό. Έχουμε πάρει την απόφαση ότι το Peugeot GTi θα επανεισαχθεί [στην αγορά]».

Πρόσθεσε μάλιστα ότι το η επιστροφή του ονόματος «GTi» είναι ένα «σημάδι για το τι σημαίνει η επανασύνδεση με το παρελθόν και την ιστορία μας» και ότι θα συνδέσει τα αυτοκίνητα δρόμου της γαλλικής μάρκας με τη συμμετοχή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής».

Peugeot e-208

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τη φήμη της μάρκας για την οδηγική αίσθηση που προσφέρει και το γεγονός ότι τα αυτοκίνητά μας προκαλούν συναισθήατα, είτε ως οδηγός είτε ως επιβάτης» είπε επίσης ο Alain Favey.

Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο το όνομα «GTi» να συνοδέψει και άλλα μοντέλα ή να υιοθετηθεί από εκδόσεις τους με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο CEO της γαλλικής εταιρείας υποστήριξε ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τις επιθυμίες των πελατών.

«Θα ξεκινήσουμε με το 208 και [ακούμε] σίγουρα τις προτάσεις σας ή τι θα πουν οι πελάτες μας. Προς το παρών δεν υπάρχει απολύτως τίποτα προγραμματισμένο».

Το νέο e-208 GTi είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το νέο Abarth 600e, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα e-CMP με το e-208.

Το ιταλικό crossover διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση 240 ίππων τοποθετημένο μπροστά και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen. Ζυγίζει λίγο παραπάνω από 1,6 τόνους κιλά και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Είναι πιθανό ότι το ελαφρύτερο και… χαμηλότερο e-208, εξοπλισμένο με το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, να είναι σε θέση προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Θυμίζουμε ότι η ομογάλακτη στους κόλπους της Stellantis Abarth προσφέρει το 600e και με έναν ισχυρότερο κινητήρα 280 ίππων (έκδοση Scorpionissima).

Πολύ πιθανό θεωρείται επίσης το ενδεχόμενο η έλευση του e-208 GTi να «πυροδοτήσει» αντίστοιχες κινβήσεις και από το στρατόπεδο της Opel με την πρεμιέρα μιας καυτής» και ανάλογης έκδοσης σε φιλοσοφία έκδοση του Opel Corsa.

Παρακολουθήστε εδώ: Στο κλουβί με το λιοντάρι παρά ομόσταβλος του Max - SpeedZone EP70