10ετές πλάνο ανάπτυξης για την Alfa Romeo προανήγγειλε ο Carlos Tavares
Ο Carlos Tavares προανήγγειλε ένα πρόγραμμα στήριξης και ανάπτυξης της Alfa Romeo με 10ετή ορίζοντα με στόχο την επανατοποθέτηση της μιλανέζικης φίρμας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα.
Η Alfa Romeo αποτελεί μία από τις δεκατέσσερις στο σύνολο μάρκες της νεοσύστατης Stellantis και συνάμα ένα σημαντικό asset για τον όμιλο που προέκυψε μετά την πρόσφατη επικύρωση της συγχώνευσης των FCA και Groupe PSA.
Μιλώντας στην ημερίδα «Future of the Car Summit» που διοργάνωσαν οι Financial Times, ο Carlos Tavares, ο ισχυρός με άλλα λόγια άνδρας της Stellantis, αναφέρθηκε στο μέλλον και τις προοπτικές της μιλανέζικης φίρμας ανακοινώνοντας ότι ο όμιλος θα εξαγγείλει την προσεχή περίοδο ένα 10ετές πρόγραμμα ανάπτυξης για λογαριασμό της Alfa Romeo (αλλά και των υπολοίπων μαρκών) προκειμένου η διάσημη ιταλική εταιρεία να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του άμεσου μέλλοντος.
«Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να είμαστε εξαιρετικά κερδοφόροι και με τη σωστή τεχνολογία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Carlos Tavares προσθέτοντας:
«Στο παρελθόν, πολλές άλλες εταιρείες αυτοκινήτων ήταν πρόθυμες να αγοράσουν την Alfa Romeo. Στα μάτια αυτών των αγοραστών, η μάρκα είχε μεγάλη αξία. Έχουν δίκιο. [Η Alfa Romeo] Έχει μεγάλη αξία».
Μη θέλοντας να δώσει λεπτομέρειες για το νέο πλάνο που αφορά το μέλλον της Alfa Romeo, ο ισχυρός άνδρας της Stellantis περιορίστηκε στην παρακάτω δήλωση που «βάζει» την μιλανέζικη φίρμα στο χορό της ηλεκτροκίνησης:
«Θα μετακινηθεί στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά αυτό θα γίνει με δυναμικό τρόπο, με έναν παθιασμένο, επιτυχημένο CEO από την Peugeot στο τιμόνι. Ο Jean-Philipe Imparato είναι Ιταλός πολίτης και θα καθοδηγήσει με πάθος και όραμα τη μάρκα σε σχέση με το τι πρέπει να γίνει».
Τι μέλλει γενέσθαι στην Alfa Romeo
Αναφερόμενος στα πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν στους κόλπους της Alfa Romeo, ο Carlos Tavares δήλωσε:
«Πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στους πιθανούς πελάτες μας. Υπάρχει μια μορφή αποσύνδεσης με τα προϊόντα, την ιστορία και τα πρόσωπα στα οποία μιλάμε. Πρέπει να κατανοήσουμε σε ποιον μιλάμε και ποια είναι η προϊοντική υπόσχεση. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος ώστε αυτό να γίνει σωστά».
Κλείνοντας την ομιλία του ο ισχυρός άνδρας της Stellantis είπε:
«Προσφέρουμε σε κάθε μάρκα μια ευκαιρία, δίνοντας σε κάθε μία ένα χρονικό διάστημα 10 ετών προσφέροντας για 10 χρόνια την χρηματοδότηση για την πραγματοποίηση της απαραίτητης προϊοντικής στρατηγικής. Οι CEO πρέπει να είναι σαφείς ως προς την υπόσχεση κάθε μάρκας, τους πελάτες, τους στόχους και την επικοινωνία κάθε επωνυμίας.
«Αν το πετύχουν, θα είναι υπέροχο. Κάθε μάρκα έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι το διαφορετικό και να προσελκύσει πελάτες».