Αυτά είναι τα νέα επαγγελματικά EV της Renault

Η Renault αλλάζει ρότα με το νέο Trafic αναγεννώντας συγχρόνως στη νέα ηλεκτρική εποχή των LCV τα εμβληματικά ονόματα Estaffete και Geolette.

Όπως πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, η Renault έχει ξεκινήσει να αναβιώνει στο σήμερα πολλά από τα θρυλικά ονόματα του παρελθόντος που δεν έχει χρησιμοποιήσει εδώ και δεκαετίες. Το R5 επέστρεψε και το αναγεννημένο R4 θα κυκλοφορήσει στις κατά τόπου αγοράς αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Επιπλέον, το Twingo θα επιστρέψει το 2026.

Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τα επαγγελματικά της οχήματα, η γαλλική εταιρεία «ανασταίνει» τώρα δύο εξίσου θρυλικά ονόματα του παρελθόντος της: τα Estafette και Goelette. Τα ολοκαίνουργια αυτά βαν συνοδεύονται από το Trafic επόμενης γενιάς, όλα με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το όνομα Estafette παραπέμπει σε βαν οχήματα που ήταν διαθέσιμα από τα τέλη της δεκαετίας του 1950 έως τα μέσα της δεκαετίας του 1980. Με φουτουριστικό στιλ, το νέο Estafette διαθέτει συρόμενη πόρτα στο πλάι και πόρτα με ρολό στο πίσω μέρος. Από πλευράς μεγέθους το νέο συμπαγές van της Renault έχει μήκος 5,27 μ., πλάτος 1,92 μ. και ύψος 2,6 μ.. Όπως θα περίμενε κανείς από ένα επαγγελματικό όχημα, διαθέτει τεράστιο παρμπρίζ και μεγάλα πλαϊνά κρύσταλλα για βελτιωμένη ορατότητα προς τα έξω.

Renault Estafette

Renault Estafette

Το νέο Goelette θα είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος, με το πίσω τμήμα να μπορεί να προσαρμοστεί με πολλούς τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες.

Renault Geolette

Renault Geolette_01

Από τη μεριά του, το νέο Trafic -ένα μοντέλο που διαπρέπει εμπορικά ήδη από τη δεκαετία του 1980 συγκεντρώνοντας περισσότερες από 2,5 εκατομμύρια μονάδες- έχει ύψος 1,9 μέτρα ύψος, επιτρέποντας την πρόσβαση σε όλους τους υπόγειους χώρους στάθμευσης της Ευρώπης. Από εκεί και πέρα, το νέο Trafic διαθέτει μια σμιλευτμένη πίσω μέρος αεροτομή με ενσωματωμένους εκτροπείς άερρα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.

Renault Trafic

Renault Trafic

Και τα τρία νέα LCV της Renault που αποκαλύπτει σήμερα ο Γάλλος κατασκευαστής συνοδεύονται από το επίθημα «E-Tech», πράγμα που σημαίνει ότι θα τροφοδοτούνται από ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Τα νέα Estafette, Goelette και Trafic θα κατασκευάζονται στη Γαλλία στο εργοστάσιο Sandouville και θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2026.

Δείτε εδώ τον πλήρη κατάλογο με τις ανακλήσεις 

Ωρολογιακές βόμβες Takata στην Κύπρο (δείτε εδώ το podcast)

Δείτε ακόμη: Αυτά που δεν έδειξε η σειρά Senna | SpeedΖone Podcast EP66