
Tο Audi e-tron GT με ισχύ έως 925 ίππους

Το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Audi, με τη δυναμική εμφάνιση και τις εκρηκτικές επιδόσεις είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις.
Η Audi ξεκινάει την εμπορική διάθεση του ανανεωμένου σπορ μοντέλου της e-tron GT, το οποίο έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις που αφορούν την τεχνολογία του. Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με μεγαλύτερη μπαταρία 97 kWh καθαρής χωρητικότητας, αλλά χαμηλότερο κατά 9 κιλά βάρος, αποδίδει 592, 775 και 843 ίππους αντίστοιχα, που με τη λειτουργία Launch Control ανεβαίνει σημαντικά.
Πιο συγκεκριμένα, η εισαγωγική έκδοση S e-tron GT με την παραπάνω λειτουργία ανεβάζει την απόδοση στους 679 ίππους, με την RS e-tron GT να σκαρφαλώνει στους 857 ίππους, ενώ στην κορυφαία RS e-tron GT Performance η ισχύς εκτοξεύεται στους 925 ίππους.

Audi-S e-tron GT
Η νέα γενιά του e-tron GT διαθέτει συνδυάζει τη δυναμική σχεδίαση με αεροδυναμικές βελτιώσεις, με ανασχεδιασμένες «κουρτίνες» και πίσω διαχύτη, που συμβάλουν πέρα από την απόδοση και στην αισθητική. Αλλαγές έχουν γίνει στο σύστημα ψύξης, που είναι πιο αποδοτικό, αλλά και στον άξονα μετάδοσης, ο οποίος παρουσιάζεται πιο ενισχυμένος, προσφέροντας και καλύτερη κατανομή ισχύος στους τέσσερις τροχούς.

Audi-RS e-tron GT Performance
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το S e-tron GT ολοκληρώνει την τυπική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα (3,4 δλ. με Launch Control), το RS e-tron GT σε 3,1 δλ. (2,8 δλ. με Launch Control), με το ισχυρότερο RS e-tron GT Performance σε 2,9 δλ. (2,5 δλ. με Launch Control). Η μέγιστη ταχύτητα του e-tron GT είναι 245 χλμ./ώρα, ενώ στα RS είναι 250 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, έχει αυξηθεί η ισχύς φόρτισης κατά 50 kW, φτάνοντας τώρα στα 320 kW. Έτσι, μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε 18 λεπτά της ώρας, σε σταθμό υψηλής ισχύος. Επίσης, σε μόλις 10 λεπτά της ώρας μπορεί να ανακτήσει ενέργεια για την κάλυψη 280 χιλιομέτρων. Το εσωτερικό διακρίνεται για τη σχεδίαση και εξοπλίζεται με το virtual cockpit plus, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο οδηγό.
Δείτε ακόμη: Αυτά που δεν έδειξε η σειρά Senna | SpeedΖone Podcast EP66
Δείτε εδώ τον πλήρη κατάλογο με τις ανακλήσεις