Huawei: κινητό με μήκος 5,5 μέτρα!

Το ανταγωνιστικό μοντέλο της Maybach S-Class φιλοδοξεί να είναι το μεγάλο σεντάν της Huawei με την ονομασία Maextro S800.

Το Maextro S800, είναι το νέο μεγάλο και πολυτελές μοντέλο της Huawei, που έκανε πρεμιέρα στην κινεζική αγορά. Έχει μήκος που αγγίζει τα 5,48 μ. και τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, ξεπερνώντας σε αυτόν τον τομέα μοντέλα όπως η Maybach S-Class.

Huawei-maextro-s800

 

Αν και είναι διαθέσιμο ήδη για προ-παραγγελία, δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του. Ωστόσο αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 1 και 1,5 εκατ. yuan (130.000 – 200.00 ευρώ).

Το Maextro S800 θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και σε ηλεκτρική έκδοση με extended range, στην οποία ο θερμικός κινητήρας δεν συνδέεται με τους τροχούς, αλλά μόνο με την μπαταρία ή τον ηλεκτρικό κινητήρα.

Huawei-maextro-s800

Η ηλεκτρική έκδοση εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες, έχοντας έναν εμπρός 160 kW (218 ίπποι) απόδοσης και δύο πίσω, έναν σε κάθε τροχό 237,5 kW (323 ίπποι) με συνδυαστική ισχύ 635 kW (863 ίπποι).

Στην έκδοση EREV χρησιμοποιείται ένας θερμικός κινητήρας 1.5Τ ως extended range 115 kW. Για την κίνηση, όπως προαναφέραμε φροντίζουν μόνο τα ηλεκτρικά μοτέρ, που είναι δύο στη μία διαθέσιμη έκδοση και τρία στην επόμενη έκδοση.

Huawei-maextro-s800

Η έκδοση του μεγάλου Huawei με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έχει έναν εμπρός που αποδίδει 160 kW (218 ίπποι) και έναν πίσω 230 kW (313 ίπποι). Αυτή με τους τρεις κινητήρες έχει τις ίδιες ρυθμίσεις, με τη συνδυαστική ισχύ σε αυτή την περίπτωση να αγγίζει τα 750 kW (1.020 ίπποι).

Huawei-maextro-s800

 

Η μπαταρία με την οποία εφοδιάζεται η έκδοση EREV είναι 63,262 kWh, που του χαρίζει αυτονομία μεταξύ 272-371 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο μετρήσεων CLTC, το οποίο είναι πιο αισιόδοξο από το δικό μας WLTP, δηλαδή θα πρέπει να υπολογίζουμε μικρότερα αυτονομία. Αποκάλυψη για τα στοιχεία της μπαταρίας του αμιγώς ηλεκτρικού δεν έγινε.

Huawei-maextro-s800

Όσον αφορά τις διαστάσεις του, εκτός από τα 5,48 μ. μήκος, έχει 2 μέτρα πλάτος και 1,53 μ. ύψος, με το μεταξόνιο να είναι 3,37 μ. Το βάρος του αυτοκινήτου στην ηλεκτρική έκδοση αγγίζει τα 2.731 κιλά, ενώ στην έκδοση EREV με τους τρεις κινητήρες φτάνει τα 2.859 κιλά.

Ιδού η λίστα με τα 82.000 οχήματα που πρέπει να αλλάξουν αερόσακους

Ωρολογιακές βόμβες Takata στην Κύπρο (δείτε εδώ το podcast)

 SOS: Αυτά είναι τα 138 οχήματα που ακινητοποιούνται λόγω Takata

Πώς να μάθετε αν το όχημά σας έχει ελαττωματικό αερόσακο, ποιος κάνει την αντικατάσταση και ποιος πληρώνει;

Δείτε ακόμη: Αυτά που δεν έδειξε η σειρά Senna | SpeedΖone Podcast EP66 

Αυτό είναι το πιο ακριβό μονοθέσιο F1 που έχει πωληθεί ποτέ

Διαβάστε ακόμη: Από τα δάκρυα της απόγνωσης στα δάκρυα της νίκης

 

 

 

 

 

Tags: