Αποκάλυψη για τα νέα Porsche Taycan GTS

H Porsche Taycan ανανεώθηκε στις αρχές του έτους και τώρα σειρά παίρνει η έκδοση GTS που «εμφανίζεται» πιο δυνατή και πιο αποδοτική απ’ ότι στο παρελθόν.

Η Porsche ανανέωσε και «ενίσχυσε» εκ βαθέων την Taycan, το πρώτο στα χρονικά ηλεκτρικό της όχημα, στις αρχές του τρέχοντος έτους, ενώ σήμερα το γερμανικό EV έρχεται να αθροίσει στην ομολογουμένως πολυσχιδή προϊοντική του ατζέντα τη νεότερη έκδοση με τα γνώριμα αρχικά «GTS».

Σε πρακτικό επίπεδο, η νεότερη Taycan GTS εντυπωσιάζει με την ισχύ της, η οποία ανέρχεται σε 515 kW (700 ίπποι) με τη χρήση του Launch Control, δηλαδή 75 kW (102 ίπποι) περισσότερα από την προκάτοχό του. Με τη νέα λειτουργία push-to-pass στο στάνταρ πακέτο Sport Chrono, ο οδηγός μπορεί να «ζητήσει» για έως και 10 δευτερόλεπτα επιπλέον ισχύ έως και 70 kW (95 ίπποι) με το πάτημα ενός κουμπιού.

Porsche Taycan GTS

Το 4θυρη Taycan GTS και η επίσης νέα Taycan GTS Sport Turismo επιταχύνουν από στάση έως και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τους αντίστοιχους προκατόχους τους. Το σπορ σεντάν χρειάζεται μόλις 10,4 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ από στάση έως τα 200 χλμ./ώρα – 1,6 δευτερόλεπτα λιγότερο από πριν.

Porsche Taycan GTS

Αξιοσημείωτη βελτίωση έχει επιτευχθεί και στον τομέα της αυτονομία (+120 χιλιόμετρα) αγγίζοντας για την περίσταση τα 628 βάσει του πρωτοκόλλου WLTP. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι σε σταθμούς φόρτισης DC των 800 volt, η μπαταρία της νέας Taycan GTS μπορεί να φορτιστεί έως και τα 320 kW. Όσον αφορά τη μέγιστη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση από υψηλές ταχύτητες, η Porsche αναφέρει ότι έχει αυξηθεί έως και την τιμή των 400 kW.

Porsche Taycan GTS

Η ταυτόχρονη βελτίωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας ενέργειας οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Κατ΄αρχήν, στο προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διαθέτει έναν νέο κινητήρα πίσω με έως και 80 kW περισσότερη ισχύ από τον προκάτοχό του. Από εκεί και πέρα, τον δικό τους ρόλο διαδραματίζουν ο τροποποιημένος παλμικός μετατροπέας, ο οποίος διαθέτει βελτιστοποιημένο λογισμικό, η πιο ισχυρή μπαταρία, η αναθεωρημένη θερμική διαχείριση, η αντλία θερμότητας επόμενης γενιάς και η τροποποιημένη χαρτογράφηση που ελέγχει τα συστήματα ανάκτησης και τετρακίνησης.

Porsche Taycan GTS

Το ειδικό για την GTS πλαίσιο και η προαιρετική τετραδιεύθυνση προσδίδουν ένα ιδιαίτερα σπορ πλεονέκτημα. Εν προκειμένω, η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, συμπεριλαμβανομένης της Porsche Active Suspension Management (PASM), συνδυάζεται στάνταρ με το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ενώ το σύστημα ελέγχου ανάρτησης Porsche Active Ride, με ρύθμιση ειδική για την GTS, είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Επιπλέον, η… παραλλαγή της με την ονομασία Porsche Active Ride προσφέρει αυξημένη οδηγική άνεση σε καθημερινές οδηγικές καταστάσεις.

Porsche Taycan GTS

Εξωτερικά, οι πολυάριθμες λεπτομέρειες μαύρου ή ανθρακί χρώματος αποτελούν το σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Νέο στην Taycan GTS, σε σύγκριση με την προκάτοχό της, είναι οι σπορ σχεδίασης προφυλακτήρες με τα χαρακτηριστικά ένθετα βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης και στις βάσεις των εξωτερικών καθρεπτών. Τόσο οι τυπικοί τροχοί Taycan Turbo S Aero Design με διάμετρο 20 ιντσών όσο και οι προαιρετικοί τροχοί RS Spyder Design των 21 ιντσών, είναι βαμμένοι αποκλειστικά σε γκρι ανθρακί χρώμα στη νέα Taycan GTS.

Porsche Taycan GTS

Στο εσωτερικό πολλά από τα στοιχεία που το συνθέτουν προέρχονται από την Taycan Turbo GT. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης τα καθίσματα Adaptive Sports Seat Plus (με ηλεκτρική ρύθμιση 18 κατευθύνσεων), το σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών καθώς και το πακέτο Sport Chrono, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας push-to-pass αλλά και του Track Mode. Το σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών GT, γνωστό από τα μοντέλα Taycan Turbo GT, διατίθεται σε μαύρο Race-Tex κατόπιν παραγγελίας. Περιλαμβάνει δύο διακόπτες λειτουργίας και κουπιά για τη λειτουργία push-to-pass και την ανάκτηση ενέργειας.

Παρακολουθήστε εδώ: Verstappen - o σχιζοφρενής super ήρωας | SpeedΖone Podcast EP63

Διαβάστε ακόμη: Ο αετός πεθαίνει στον αέρα