Αυτή είναι η υβριδική V8 Lamborghini Temerario των 920 ίππων
Η νέα εξηλεκτρισμένη Lamborghini Temerario κόβει την ανάσα με τις επιδόσεις της, έχοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα.
Η Lamborghini αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη Temerario, που έρχεται να αντικαταστήσει την επιτυχημένη εμπορικά Huracan. Παράλληλα, αλλάζει και ο αειθαλής κινητήρας που εφοδίαζε για σχεδόν δυο δεκαετίες τα βασικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Έτσι, ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια, δίνοντας τη θέση του σε ένα σύγχρονο τεχνολογικά σύνολο V8, με δύο turbo, χωρητικότητα 4,0 λίτρων, που συνδυάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες.
Τα turbo είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο σειρών κυλίνδρων, ανάμεσα στο V, με τον ένα ηλεκτρικό να είναι ανάμεσα στον στροφαλοφόρο άξονα και το κιβώτιο. Οι δύο άλλοι είναι στον εμπρός άξονα, επιτρέποντας έτσι στην Temerario να κινηθεί εντελώς αθόρυβα, ηλεκτρικά, με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για μικρές αποστάσεις.
Η Lamborghini Temerario είναι το πρώτο super sport αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κόκκινα στις 10.000 σ.α.λ. Ο λόγος απόδοσης του 4λιτρου V8 είναι 200 ίπποι ανά λίτρο, με τους 800 ίππους να είναι διαθέσιμοι μεταξύ των 9.000 και 9.750 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής μεταξύ των 4.000 και 7.000 σ.α.λ.
Αν προστεθεί και η απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων, τότε το άθροισμα φτάνει στους 920 ίππους. Έτσι, η Temerario επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 340 χλμ./ώρα.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες συμβάλουν ένα σχετικά μικρό ποσοστό στη συνολική ισχύ, καθώς χρησιμοποιούνται κυρίως για την κάλυψη της διαθέσιμης ροπής στις χαμηλές στροφές, προκειμένου να «γεμίσουν» τον κινητήρα και να περιορίσουν την υστέρηση. Η μπαταρία που τους τροφοδοτεί είναι 3,8 kWh και φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα με ισχύ έως 7 kW και χρόνο φόρτισης τα 30 λεπτά της ώρας.
Αισθητικά οι Ιταλοί συνεχίζουν πάνω στις γνωστές γραμμές, με την Temerario να συγκεντρώνει στοιχεία από την Revuelto, αλλά και να αποτελεί συνέχεια της Huracan, την οποία διαδέχεται. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα αποτελούν την ταυτότητα του μοντέλου, όσον αφορά το εμπρός μέρος, με τα εξαγωνικά φώτα πορείας LED να είναι τοποθετημένα κάτω από αυτά, στον προφυλακτήρα.
Πατάει σε τροχούς 20 και 21 ιντσών με επιλογές για την κατασκευή τους να είναι από σφυρήλατο υλικό ή carbon. Στο πλάι δείχνει πιο επιθετική από την Huracan, με μεγάλες εισαγωγές αέρα και έντονες ακμές, ενώ έχει καλύτερη αεροδυναμική. Το πλαίσιο της Temerario είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Αυτό αποφέρει κέρδος τόσο στην κατασκευή, όσο και στην ακαμψία του πλαισίου, ενώ διατηρείται το βάρος χαμηλά.
Στο εσωτερικό της Lamborghini Temerario, βελτιωμένοι είναι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβαίνοντες, τόσο όσον αφορά το κεφάλι, όσο και τα πόδια. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων είναι κάθετα τοποθετημένη και έχει διαγώνιο 8,4 ίντσες, ενώ η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων είναι μεγαλύτερη με 12,3 ίντσες. Μια ακόμα οθόνη 9,1 ιντσών είναι τοποθετημένη εμπρός από το συνοδηγό.