Ανασκόπηση F1 – Εντυπώσεις, στατιστικά, συγκρίσεις και προοπτικές για τη συνέχεια

Ανασκόπηση των 14 αγώνων που έγιναν, ως την καλοκαιρινή διακοπή. Εντυπώσεις, στατιστικά στοιχεία, συγκρίσεις και προοπτικές για τη συνέχεια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, που φέτος διανύει μια πολύ καλή χρονιά.

To φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκίνησε σχεδόν βαριεστημένα από πλευράς διάθεσης, καθώς τα προγνωστικά μιλούσαν για έναν ακόμη περίπατο της Red Bull και του Max Verstappen (άντε να χάσουν και κάποιους αγώνες, έλεγαν οι περισσότεροι, τουλάχιστον να «σπάσει» η μονοτονία).

Κατά τη διάρκεια της προπαρασκευαστικής περιόδου για την έναρξη της σεζόν (παρουσιάσεις μονοθεσίων, αγωνιστικών προγραμμάτων και λοιπά), «έσκασε» το πρώτο μεγάλο νέο της χρονιάς: O Lewis Hamilton το 2025 θα αγωνίζεται στη Ferrari!

Η είδηση εξέπληξε, όχι τόσο επειδή η Scuderia έχει τη διαχρονική συνήθεια να καλεί στις τάξεις της παγκόσμιους πρωταθλητές (ο Fangio ήταν σε μεγαλύτερη ηλικία από τον Lewis, όταν πήγε στο Maranello, αν το πρόβλημα ήταν τα χρόνια του Βρετανού), αλλά επειδή διέθετε ήδη ένα ικανό δίδυμο οδηγών με προοπτικές. Από ειδησεογραφικής πλευράς αυτό ήταν, ως το τέλος της αγωνιστικής περιόδου θα υπάρχει κατά καιρούς μεταξύ άλλων και πλούσια ύλη με μεταγραφές οδηγών και μετακινήσεις στελεχών…

Saudi Verstappen

Στους δύο πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος, όλα ήταν προβλέψιμα και αναμενόμενα: H Red Bull έκανε το 1-2, με τον Ολλανδό να κερδίζει δύο νίκες και την αυστριακή ομάδα να φτάνει στο απόλυτο παρά έναν βαθμό, αφού ο ταχύτερος γύρος στην Σαουδική Αραβία πήγε στον Charles Leclerc. Όλες οι ομάδες ήταν πολύ μακριά σε απόδοση σε σύγκριση με τους «ταύρους», με εξαίρεση τη Ferrari, που ήταν ταχύτερη των υπολοίπων χωρίς να απειλεί την κορυφή.

Oliver Bearman - F1

Πρόσωπο της ημέρας στη Τζέντα ο νεαρός Oliver Bearman, που αντικατέστησε στη Scuderia τον εγχειρισμένο Carlos Sainz, τερματίζοντας έβδομος και κερδίζοντας τους πρώτους του έξι βαθμούς στο πρωτάθλημα των οδηγών (πριν λίγες εβδομάδες υπέγραψε με την Haas F1 για το 2025).

Christian Horner - Jos Verstappen - F1

Το κλίμα στην Red Bull δεν ήταν το καλύτερο, εξαιτίας της αντιμαχίας του Christian Horner με τον πατέρα του Verstappen, μια κατάσταση που υποδαύλιζε αριστοτεχνικά και ο Helmut Marko. Για το καλό της ομάδας όλα αυτά παραμερίστηκαν, αφού πρώτα γράφτηκαν κάποια πράγματα για μετακίνηση του πρωταθλητή Max στη Mercedes την επόμενη χρονιά. Ωστόσο, φεύγουν στελέχη από την ομάδα για να πάνε στην Audi το 2026, ενώ στο τέλος της φετινής χρονιάς ολοκληρώνεται η μακρόχρονη (και πολυθρύλητη) συνεργασία με τον σχεδιαστή Adrian Newey.

Sainz Australia

Στην Αυστραλία έγινε φανερό ότι η Red Bull RB20 δεν ήταν άτρωτη, καθώς ένα πρόβλημα στα φρένα που προκάλεσε φωτιά έφερε την πρώτη εγκατάλειψη για τον Verstappen, ύστερα από 43 αγώνες. Στη συνέχεια, οι Ferrari ανέλαβαν την πρωτοβουλία και έφτασαν στο 1-2, με νικητή τον Carlos Sainz. Η εξαιρετική διαχείριση του αγώνα από τον Ισπανό, όπως φυσικά και η ταχύτητά του, προκάλεσαν σε πολλούς την εύλογη απορία «αν η Ferrari αποδέσμευσε τον σωστό οδηγό».

Verstappen Hamilton Suzuka

Η «τάξη» αποκαταστάθηκε στην Ιαπωνία, με τις Red Bull να κάνουν με άνεση το 1-2 στην Suzuka και τον Max Verstappen να φτάνει σε μια ακόμη νίκη. Βάθρο για την Ferrari και τον Carlos Sainz, του οποίου το όνομα έχει ήδη μπει γερά στην μεταγραφολογία.

Red Bull China

Το ίδιο σχεδόν σκηνικό επαναλήφθηκε και στην Κίνα. Ήταν μια σχετικά ήσυχη Κυριακή για την Red Bull, καθώς οι οδηγοί της πραγματοποίησαν το «1-3», με τον Max Verstappen να κερδίζει μια ακόμη νίκη αυξάνοντας τη βαθμολογική διαφορά από τους διώκτες του και τον Lando Norris να ανεβάζει ξανά τη McLaren στο βάθρο των νικητών.

Norris Miami

Στο Miami, ύστερα από 110 εκκινήσεις και 15 τερματισμούς στην δεύτερη θέση, ο Lando Norris κέρδισε με την McLaren MCL38 την πρώτη του νίκη στην Formula 1. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε δεύτερος, έχοντας προβλήματα με τον ρυθμό του μονοθεσίου του σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Imola Verstappen

Όλοι περίμεναν να δουν τη Red Bull να αμφισβητείται στην πίστα της Imola, ιδιαίτερα μετά τη νίκη του Lando Norris στον προηγούμενο αγώνα. Παρά το γεγονός ότι οι «αποστάσεις» μεταξύ των Αυστριακών και των δύο κύριων διωκτών τους ως τότε (τη McLaren και τη Ferrari) έχουν μειωθεί, ο Max Verstappen δεν είχε πρόβλημα.

30 χρόνια χωρίς τον Ayrton Senna

Ωστόσο, εξαιτίας των φθαρμένων ελαστικών του έδωσε σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους με την McLaren του Lando Norris. Στην Ιταλία η Mercedes έφερε ένα δεύτερο πακέτο αναβαθμίσεων, στο οποίο ελπίζει, ώστε να πάρει τα αποτελέσματα που θέλει από την W15.

Monaco Leclerc

Ο Μονεγάσκος Charles Leclerc κατέκτησε την πολυπόθητη εντός έδρας νίκη στο Grand Prix του Μονακό, μπροστά από την McLaren του Oscar Piastri και τη Ferrari του team-mate του Carlos Sainz. O Verstappen ολοκλήρωσε μόλις έκτος, αντιμετωπίζοντας σειρά προβλημάτων, ενώ ο Μεξικανός team-mate του εγκατέλειψε ύστερα από σύγκρουση στον πρώτο γύρο, χωρίς να δώσει βαθμούς στην Red Bull.

Verstappen Canada

Στον Καναδά ο Μax Verstappen ξαναγύρισε στις νίκες, με τη McLaren να εντυπωσιάζει όταν τα ελαστικά της μπαίνουν στο σωστό «παράθυρο» λειτουργίας, αλλά τελικά να μένει πίσω από τη Red Bull. Δεύτερος ο Lando Norris και τρίτος ο George Russell, με τις αναβαθμίσεις που έφερε η Mercedes από τον αγώνα της Ιταλίας να αρχίζουν να πιάνουν τόπο. Ήταν ένας αγώνας γεμάτος απρόοπτα, που οδήγησαν τον Sergio Perez σε ένα ακόμη καταστροφικό Σαββατοκύριακο. Παρά ταύτα, η Red Bull ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του.

Verstappen Spain

Πριν την Ισπανία, το σενάριο στη φετινή Formula 1 είχε διαμορφωθεί ως εξής: Η Red Bull έμοιαζε ανίκητη στο ξεκίνημα της χρονιάς, παρά την ταχύτητα της Ferrari. Στη συνέχεια οι Aυστριακοί υποχώρησαν, με τους Ιταλούς να πλησιάζουν, στη φάση που οι McLaren και οι Mercedes προχωρούσαν στις πρώτες τους αναβαθμίσεις. Τελικά, οι Βρετανοί και οι Γερμανοί έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν, αφού αγώνα με αγώνα γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικοί.

Spain GP

Aμφότεροι έχουν ακόμη τη Ferrari μπροστά τους, την οποία μπορούν να ξεπεράσουν, με τη συνδρομή και των όποιων στρατηγικών λαθών της Scuderia. Και όλοι αυτοί μαζί, να προσπαθούν να κερδίσουν τον Verstappen, πράγμα πολύ δύσκολο. Στη Βαρκελώνη ο Ολλανδός συνέχισε τον δρόμο του προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος, με την McLaren να κερδίζει ξανά τις εντυπώσεις και τους ανθρώπους της Mercedes να χαμογελούν με το βάθρο και την βελτίωση της W15.

Austrian GP

Στην Αυστρία, την έδρα της Red Bull ο Max Verstappen φέρθηκε παρορμητικά ύστερα από πάρα πολύ καιρό, δίνοντας ένα δείγμα του βαθμού πίεσης από τον ανταγωνισμό. Ένα λάθος της αυστριακής ομάδας στο pit stop και ένα δικό του έφεραν τον Lando Norris σε απόσταση βολής.

Austrian GP

H σύγκρουση μεταξύ του Ολλανδού και του Norris στον 64o γύρο για τη διεκδίκηση της νίκης, με ευθύνη του Max που δέχθηκε και ποινή δέκα δευτερολέπτων γι αυτό, έφερε την εγκατάλειψη του Lando και ανέλπιστα τον George Russell και την Mercedes στην πρώτη θέση. Ήταν η πρώτη νίκη για την W15, ενώ ως παρηγοριά για τη McLaren ο Oscar Piastri πήρε τη δεύτερη θέση μπροστά από την Ferrari του Carlos Sainz.

Silverstone

Σε ένα απρόβλεπτο αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τον άστατο καιρό, ο Lewis Hamilton κέρδισε το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας στην πίστα του Silverstone την πρώτη του νίκη στην F1 από το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, τον Δεκέμβριο του 2021. Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τη Mercedes W15 και η 104η του Lewis Hamilton, η τελευταία με τα γερμανικά μονοθέσια στον αγώνα της πατρίδας του. Λίγες ημέρες αργότερα, ο Βρετανός πολυπρωταθλητής ρωτήθηκε αν η υποχώρηση της απόδοσης των Ferrari μετά τον αγώνα του πριγκιπάτου, θέτει εν αμφιβόλω την απόφασή του να αγωνιστεί σε αυτήν του χρόνου. O Lewis απάντησε κατηγορηματικά «όχι».

Hungaroring

Στο Grand Prix της Ουγγαρίας ο Αυστραλός Oscar Piastri κατέκτησε την πρώτη του νίκη στη Formula 1, σε ένα επιβλητικό 1-2 για την McLaren, με τον Lewis Hamilton να γίνεται ο μοναδικός στην ιστορία με 200 παρουσίες στο βάθρο των νικητών.

Hungaroring

Για το μεγάλο ρεκόρ του ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, χρειάστηκε να δώσει λυσσώδη μάχη με τον Verstappen, για να το καταφέρει. Στον μεταξύ τους ανταγωνισμό προστέθηκε στην Ουγγαρία ακόμη μια «επαφή», σε ένα αγώνα όπου μόνο οι McLaren είχαν λόγο για τη νίκη.

Spa

Είναι σπάνιο ένας αγώνας που δεν χαρακτηρίστηκε από τις καιρικές συνθήκες και απρόοπτα συμβάντα τύπου safety car και τα λοιπά, να εξελιχθεί τόσο συναρπαστικά, όσο το φετινό Grand Prix Bελγίου. Νικητής (προσωρινός, όπως αποδείχθηκε) ο George Russell, στον οποίο απέδωσε τέλεια η στρατηγική του ενός πιτ στοπ, η οποία του έδωσε τη δεύτερη πρώτη θέση του για το 2024. Τα εύσημα στην Mercedes, που παρά τις μικρές διαφορές από τους αντιπάλους της, είχε την τρόπο και την ταχύτητα για να φτάσει στο «1-2» στην πίστα του Spa.

Spa

Μετά τον αγώνα ο Russell ακυρώθηκε, καθώς το βάρος του μονοθεσίου του βρέθηκε ελλιπές κατά 1,5 κιλό (έπρεπε να είναι 798) και η νίκη αποδόθηκε στον Lewis Hamilton (105η συνολικά της καριέρας του). Ο Μax Verstappen προτίμησε να αλλάξει κινητήρα και να πάρει ποινή δέκα θέσεων, προκειμένου να «ξεχρεώσει» από αυτή τη διαδικασία, τερματίζοντας τον αγώνα στην πέμπτη θέση.

O δεύτερος κύκλος αγώνων (ας το πούμε έτσι) της Formula 1 ξεκινά στο Zandvoort της Ολλανδίας το τριήμερο 23-25 Αυγούστου 2024.

Silverstone

Oι επίγονοι
Κατά τεκμήριο και με βάση τα αποτελέσματα, τα μονοθέσια που οδηγούν και τις μελλοντικές προοπτικές τους, επίδοξοι διάδοχοι του Max Verstappen μπορούν να θεωρούνται οι Lando Norris, Oscar Piastri, George Russell, Carlos Sainz και Charles Leclerc (αφήνουμε έξω τον Lewis Hamilton, που είναι ήδη πολυπρωταθλητής και δεν έχει να αποδείξει τίποτε σε κανέναν). Έχουμε λοιπόν και λέμε: O Norris δεν έχει ακόμη την ωριμότητα να διεκδικήσει τίτλο, ενώ έχει χάσει βαθμούς από δικές του λάθος αποφάσεις μέσα στον αγώνα (θα τα διορθώσει αυτά στο μέλλον). Ο Russell κάνει επίσης αρκετά λάθη, υπερεκτιμώντας τις δυνατότητές του. Κατά τη γνώμη μας, σε καλύτερη θέση από τους δύο προαναφερόμενους βρίσκεται ο Piastri. Είναι το ίδιο γρήγορος, έχει πιο ψύχραιμες αντιδράσεις, ικανές να τον βγάζουν από αμήχανες καταστάσεις, όπως αυτή που δημιούργησε ο Norris στην Ουγγαρία, όπου ο Αυστραλός νίκησε αγώνα της F1 για πρώτη φορά.

Spa

Για τον Sainz, τι να πούμε; Καθυστέρησε πολύ να αποφασίσει τι θα κάνει το 2025, με την Williams να είναι η τελική του επιλογή, μια ομάδα που δύσκολα θα καλύψει τις φιλοδοξίες του. Κατά τον Helmut Marko, υπάρχει όρος αποδέσμευσης, αν έρθει προσφορά από «μεγάλη ομάδα». Αυτό μένει να το δούμε. Τέλος, ο ευτυχισμένος από τη νίκη του στο Μονακό Leclerc, πρέπει πρώτα να αποφασίσει τι θέλει από τη Formula 1. Τα λάθη στρατηγικής της Scuderia και η αναποφασιστικότητα του «ποιος θα είναι ο πρώτος οδηγός στη Ferrari» δεν αρκούν για να δικαιολογήσουν την εικόνα του φέτος στις πίστες.

Spa

Το αφεντικό
Ζορίζεται, αμφισβητείται, τον ανταγωνίζονται, όμως πάντα έχει τον πρώτο λόγο και τον έλεγχο της κατάστασης. Μηχανεύεται τα πάντα μέσα στον αγώνα. Όταν καταλάβει πως υπολείπεται δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει και μερικά «αργκό» κόλπα από την εποχή του karting. Πάνω από όλα όμως, o Max Verstappen είναι ο πιο επίμονος παγκόσμιος πρωταθλητής των τελευταίων δεκαετιών, ίσως και της ιστορίας του αθλήματος. Δεν υποχωρεί ποτέ, δεν ανέχεται να είναι δεύτερος, είναι ένας αληθινός racer και το τελευταίο φροντίζει να γίνεται αντιληπτό από όλους. Εκτός απροόπτου, θα κερδίσει και το φετινό πρωτάθλημα οδηγών, παρά τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν.

Verstappen Perez

Όσο για τον τίτλο των κατασκευαστών, εκεί τα πράγματα είναι λίγο αμφίβολα, όσο η απόδοση του Sergio Perez εξακολουθεί να είναι προβληματική. Με τα μονοθέσια της McLaren, της Ferrari και τις Mercedes να δίνουν βαθμούς, μια μοναχική RB20 δεν μπορεί να φέρει την άνοιξη…

AMR 24 Spa

Aston Martin Racing
Στην πάντα φιλόδοξη Aston Martin του μεγαλοεπιχειρηματία Lawrence Stroll, υπόσχονται πως θα μείνουν στην F1 τουλάχιστον μέχρι το 2030, ενώ έχουν υψηλούς στόχους που φτάνουν μέχρι και την κατάκτηση τίτλων. Ο Lawrence δίνει γη και ύδωρ στον Adrian Newey, ενώ ακούστηκε ότι έχει βολιδοσκοπήσει μέχρι και τον Verstappen, εν όψει και της συνεργασίας της Aston Martin με την Honda το 2026. Προς το παρόν, τα αποτελέσματα της ομάδας είναι μέτρια, σε σχέση με τους στόχους της. Η AMR κατέχει την πέμπτη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών, δίχως να απειλεί και να απειλείται.

Yuki Tsunoda

ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ
RB και Haas πραγματοποιούν ένα αξιοπρεπές πρωτάθλημα, κατέχοντας την έκτη και την έβδομη θέση της κατάταξης, με 34 και 27 βαθμούς αντίστοιχα. Yuki Tsunoda (RB) και Nico Hulkenberg (Haas) έχουν προσφέρει πολλά στις ομάδες τους, καθώς διανύουν μια καλή χρονιά. Αμφότερες ξεκίνησαν με προβλήματα, ωστόσο βελτιώθηκαν με το «πακέτο» αναβάθμισής τους. Στην όγδοη θέση βρίσκεται η Alpine, με αναιμικά αποτελέσματα λόγω οργανωτικών προβλημάτων, που έχουν σχέση κυρίως με την μητρική εταιρεία. Η Renault αποσύρεται από το πρόγραμμα της F1 και η θυγατρική της αναζητά κινητήρες, συζητώντας με τη Mercedes.

Austrian GP

Οι Γερμανοί το βλέπουν ευνοϊκά, αλλά ακόμη η συμφωνία δεν έχει κλειστεί. Ακολουθεί η Williams, από την οποία τρέφουμε ελπίδες ότι κάτι θα δούμε από εδώ και πέρα, καθώς η βρετανική εταιρεία συνηθίζει να παρουσιάζει ένα καλύτερο πρόσωπο στο δεύτερο μισό κάθε σεζόν. Ουραγός η Kick Sauber, σε μια εντελώς μεταβατική χρονιά και σε αναμονή της Audi. Στους τελευταίους 2-3 αγώνες ξεκόλλησε από τις απολύτως τελευταίες θέσεις, δίνοντας την αφορμή στον Bottas να σχολιάσει πως «η κατάκτηση των πρώτων βαθμών για το 2024 δεν είναι μακριά».

alpine

Eνδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα των οδηγών των κορυφαίων ομάδων, στις μεταξύ τους «αναμετρήσεις», στους 14 αγώνες που έγιναν ως τη διακοπή του καλοκαιριού. Δείτε παρακάτω πώς εξελίσσεται το 2024 στον ευαίσθητο αυτό τομέα, όπου οι λεπτομέρειες ορίζουν τη διαφορά. Oι οδηγοί των Red Bull, McLaren, Ferrari, Mercedes και Aston Martin μπροστά στην αλήθεια των αριθμών.

Διαβάστε ακόμη εδώ: Όσοι με τον Χάρο γίναν φίλοι…

Max Verstappen vs Sergio Perez (Red Bull)

Lando Norris vs Oscar Piastri (McLaren)

Charles Leclerc vs Carlos Sainz (Ferrari)

George Russell vs Lewis Hamilton (Mercedes)

Fernando Alonso vs Lance Stroll (Aston Martin)

Fernando Alonso vs Lance Stroll (Aston Martin)

Και λίγη στατιστική…
14 αγώνες έχουν διεξαχθεί
10 αγώνες απομένουν
7 οδηγοί έχουν νικήσει μέχρι στιγμής
4 μονοθέσια έχουν κερδίσει αγώνες
394 αγώνες μέχρι τώρα για τον Fernando Alonso
7 νίκες για τη Red Bull (Mercedes 3, από 2 McLaren και Ferrari)
9 τερματισμοί στο βάθρο για τον Max Verstappen (8 o Lando Norris, 6 o Charles Leclerc, 5 o Carlos Sainz)
10.000 βαθμούς συμπλήρωσε η Ferrari στη Formula 1, στο Grand Prix του Βελγίου, από το 1950 μέχρι σήμερα
313 νίκες έχουν στη Formula 1 οι οδηγοί από το Ηνωμένο Βασίλειο
8 pole-positions για τον Max Verstappen στην τρέχουσα χρονιά, φθάνοντας τις 40 συνολικά
13 οδηγοί από τους 21 που μετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα της F1 έχουν γευτεί τη χαρά της νίκης, αριθμός ασυνήθιστα μεγάλος, σε σχέση με προηγούμενες εποχές
28 νίκες σε 36 αγώνες, από το Bahrain του 2023, για την κινητήρια μονάδα της Honda Red Bull Powertrains
Από 16 χώρες συνολικά προέρχονται οι οδηγοί της F1 του 2024. Από αυτές Δανία, Κίνα, Ιαπωνία και Ταϊλάνδη δεν έχουν ακόμη νίκη
78 πίστες έχει χρησιμοποιήσει συνολικά η Formula 1 στα χρόνια της ύπαρξής της

ΤΟ GRID TOY 2025

F1 grid 2025

Oι συνθέσεις των ομάδων για το 2025 έχουν ανακοινωθεί, στην πλειοψηφία τους. Μετά και την ανακοίνωση της μετακίνησης του Carlos Sainz στη Williams (ο Ισπανός είχε προηγούμενα προτάσεις από την Sauber/Audi και την Alpine) απομένουν ακόμη τέσσερις κενές θέσεις στη Mercedes, στην Alpine, στην RB και στη Sauber. H γερμανική ομάδα επιδιώκει να φέρει στις τάξεις της τον ταλαντούχο νεαρό Andrea Kimi Antonelli και οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως μάλλον θα τα καταφέρει, στην RB υπάρχει το αίνιγμα του Ricciardo που δεν ξέρουμε ακόμη αν θα μείνει ή αν θα φύγει, ενώ από τη Sauber και την Alpine δεν έχουμε κάτι νεότερο. Τέλος, παρά τις διαβεβαιώσεις και το συμβόλαιο για τη νέα χρονιά, οι απορίες για την παραμονή του Perez στη Red Bull, εξακολουθούν να υπάρχουν.

ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ – ΝΙΚΗΤΕΣ
2 Μαρτίου BahrainMax Verstappen – Red Bull RB20
9 Μαρτίου JeddahMax Verstappen – Red Bull RB20
24 Μαρτίου MelbourneCarlos Sainz – Ferrari SF24
7 Απριλίου SuzukaMax Verstappen – Red Bull RB20
21 Απριλίου ShanghaiMax Verstappen – Red Bull RB20
5 Μαΐου MiamiLando Norris – McLaren MCL38
19 Μαΐου ImolaMax Verstappen – Red Bull RB20
26 Μαΐου MonacoCharles Leclerc – Ferrari SF24
9 Ιουνίου CanadaMax Verstappen – Red Bull RB20
23 Ιουνίου BarcelonaMax Verstappen – Red Bull RB20
30 Ιουνίου AustriaGeorge Russell – Mercedes W15
7 Ιουλίου SilverstoneLewis Hamilton – Mercedes W15
21 Ιουλίου HungaroringOscar Piastri – McLaren MCL38
28 Ιουλίου SpaLewis Hamilton – Mercedes W15

ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ FORMULA 1 ΜΕΤΑ ΤΟ GRAND PRIX TOY ΒΕΛΓΙΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαβάστε ακόμη εδώ: Όσοι με τον Χάρο γίναν φίλοι…

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΡΘΡΑ: Η μέρα που διάβασα το βλέμμα ενός γίγαντα!