Νέο Range Rover Sport: Upper Class
Το νέο Range Rover Sport αποτελεί την επιτομή της σπορ πολυτέλειας και της άνεσης διαθέτοντας ταυτόχρονα όλα τα τεχνολογικά και ποιοτικά εχέγγυα προκειμένου να διαμορφώσει εκ νέου τα πρότυπα στην κατηγορία του.
Το Range Rover Sport είναι το μοντέλο που χρόνια τώρα έχει ταυτίσει το όνομα του με την σπορ πολυτέλεια, τα απαράμιλλα επίπεδα άνεσης και τις προηγμένες τεχνολογίες, στοιχεία που του εξασφαλίζουν μια περίοπτη θέση στο πάνθεον των εκτός δρόμου οχημάτων.
Στην τρίτη πλέον γενιά του προτάσσει όλα τα παραπάνω στοιχεία μαζί με μια ασυμβίβαστη σχεδίαση εντός και εκτός. Το μικρότερο ύψος του αυτοκινήτου παντρεύεται υποδειγματικά με μια ρευστή εν τω συνόλω της σιλουέτα που έρχεται να τονίσει τον επιβλητικό χαρακτήρα του Range Rover Sport. Οι δυναμικές λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και τους πλευρικούς αεραγωγούς, οι ιδιαίτερα λεπτοί προβολείς και το μακρύτερο πίσω σπόιλερ που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της εταιρείας συμβάλλουν και αυτά με τη σειρά τους στη δημιουργία ενός επιβλητικού και άκρως αθλητικού προφίλ που αναδεικνύει την σπορ πολυτέλεια του βρετανικού SUV.
Την ίδια στιγμή, οι κρυμμένες χειρολαβές των θυρών, οι οποίες προεκτείνονται αυτόματα μόλις ο αισθητήρας προσέγγισης ξεκλειδώσει το όχημα (ταυτόχρονα η αερανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα για να διευκολύνει την είσοδο) και οι πόρτες που ασφαλίζουν στη θέση τους ηλεκτρικά με soft close σύστημα, αποτελούν χαρακτηριστικά που έρχονται να καταδείξουν την προσοχή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια σε επίπεδο αισθητικής και πρακτικότητας. Όλα αυτά συνηγορούν όχι μόνο στην περαιτέρω αναβάθμιση της στιλιστικής παρουσίας του νέου Range Rover Sport αλλά και στην περαιτέρω ενίσχυση της αεροδυναμικής του απόδοσης, με την εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 να έρχεται να θέσει τα πρότυπα στην κατηγορία.
Range Rover Sport: Ανώτερη κλάση
Η παράδοση παντρεύεται ιδανικά με το σύγχρονο στο εσωτερικό του νέου Range Rover Sport, στο οποίο η μινιμαλιστική σχεδίαση έχει την τιμητική της πλαισιωμένη από ένα επίπεδο πολυτέλειας, φινιρίσματος και επιλογής υλικών, αντάξιο της βρετανικής φίρμας. Η πανίσχυρη ηλεκτρική πλατφόρμα EVA 2.0 αναλαμβάνει την διασύνδεση όλων των επιμέρους συστημάτων (με ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού), ενώ σε επίπεδο σχεδίασης τα βλέμματα κλέβει η έντονα κεκλιμένη κεντρική κονσόλα στην οποία δεσπόζουμε θέση έχει η semi floating οθόνη 13,1 ιντσών του πλέον εξελιγμένου συστήματος πολυμέσων Pivi Pro, που συνδυάζεται με τον Interactive Driver Display ψηφιακό πίνακα οργάνων των 13,7 ιντσών.
Οι επιβάτες του νέου Range Rover Sport, εκτός από τις σχεδόν ατέλειωτες επιλογές εξατομίκευσης του εσωτερικού, απολαμβάνουν επίσης βασιλικές ανέσεις σε επίπεδο χώρων, σε συνδυασμό με μια σουίτα προηγμένων συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης οδήγησης και διασύνδεσης, όπως ο προσωπικός βοηθός Alexa, καθώς και luxury χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα ο ambient φωτισμός και το σύστημα καθαρισμού αέρα που αναβαθμίζουν έτι περαιτέρω το «ευ ζειν». Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το ενεργό σύστημα μείωσης των θορύβων που υποστηρίζεται από τα έως και 29 ηχεία του κορυφαίου ηχοσυστήματος της Meridian.
Range Rover Sport: Ο βασιλιάς είναι εδώ
Το νέο Range Rover Sport δεν υποστηρίζει την άνεση και την σπορ πολυτέλεια μόνο μέσα από τα απαράμιλλα επιτεύγματα που έχει να επιδείξει στο εσωτερικό και την εξωτερική του σχεδίαση, αλλά και μέσα από κορυφαίες τεχνολογίες στα συστήματα μετάδοσης κίνησης και την ανάρτηση. Πρωτοπορώντας πριν από 30 χρόνια στο θέμα της αερανάρτησης, το νέο Range Rover Sport έρχεται να συνεχίσει αυτή την παράδοση, με το σύστημα Dynamic Air Suspension να είναι στάνταρ συνδυαζόμενο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Την ίδια στιγμή, χάρη στο eHorizon, μπορεί να «διαβάζει» το δρόμο εκ των προτέρων και να προετοιμάζει την ανάρτηση για βέλτιστη απόκριση.
Τιμώντας στο ακέραιο το όνομα του, το νέο Range Rover Sport εξοπλίζεται επίσης με το Dynamic Response Pro, ένα ενεργό δηλαδή σύστημα ελέγχου των αντιστρεπτικών που βασίζεται σε ένα 48V ηλεκτρικό κύκλωμα, ενώ την μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς φροντίζει η έξυπνη τετρακίνηση iAWD καθώς και το διάσημο και εξόχως αποτελεσματικό Terrain Response 2, το οποίο μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα σε κάθε είδους επιφάνεια. Ο υποψήφιος αγοραστής που απλά θέλει τον κορυφαίο συνδυασμό συστημάτων που μπορεί να προσφέρει το νέο Range Rover Sport, δεν έχει παρά να παραγγείλει το Stormer Handling pack, το οποίο εκτός από τα προηγούμενα μπορεί να περιλαμβάνει την ενεργητική τετραδιεύθυνση, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό για τους πίσω τροχούς και φυσικά το torque vectoring.
Κλείστε το δικό σας test drive με το νέο Range Rover Sport κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Μια ακόμα προσφορά για ασυναγώνιστη απόδοση εκτός δρόμου που φέρει την υπογραφή της βρετανικής εταιρείας είναι Adaptive Off Road Cruise control, το οποίο επιτρέπει την διατήρηση μιας σταθερής ταχύτητας σε κυριολεκτικά οποιαδήποτε off-road διαδρομή, όπου ο οδηγός το μόνο που θα χρειαστεί να κάνει είναι να επιλέξει μία από τις τέσσερις βαθμίδες λειτουργίας και να ελέγχει το τιμόνι.
Range Rover Sport: Ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης για κάθε απαίτηση
Όλες οι εκδόσεις του νέου Range Rover Sport, πλην της κορυφαίας βενζινοκίνητης, βασίζονται στον συνδυασμό 3λιτρων εξακύλινδρων κινητήρων της σειράς Ingenium, με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF. Έτσι προσφέρονται οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις D250, D300 και D350, παράλληλα με τις βενζινοκίνητες Ρ360 και Ρ400, όπου όλες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό 48V σύστημα. Η κορυφαία βενζινοκίνητη παραλλαγή, με V8 κινητήρα Turbo 4,4 λίτρων, είναι η P530, η οποία αποδίδει 530 ίππους και ροπή 750 Nm.
Ο εξηλεκτρισμός όμως του νέου Range Rover Sport δεν σταματά εδώ, καθώς στην πολυσχιδή γκάμα του περιλαμβάνονται δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με απόδοση 460 και 550 ίππους, όπου ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας των 400 ίππων συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 38,2 kWh. Χάρη σε αυτή, η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται στα εντυπωσιακά 113 χλμ.
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Range Rover Sport μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Range Rover Sport: Τώρα και με πρόγραμμα Subscription
Ένα luxury brand, όπως η Range Rover, δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει και αντίστοιχου επιπέδου και… ύφους υπηρεσίες, όπως είναι για παράδειγμα η ευέλικτη επιλογή leasing μέσω συνδρομής για την απόκτηση όχι μόνο του νέου Range Rover Sport αλλά και όλων των υπολοίπων μοντέλων Range Rover.
Η υπηρεσία Subscrition είναι μια νέα, καινοτόμα συνδρομητική υπηρεσία, χωρίς μακροχρόνια δέσμευση για τον πελάτη που προβλέπει σταθερή μηνιαία δόση που καλύπτει όλα τα έξοδα, εκτός ασφαλώς από τα καύσιμα ή/και το κόστος φόρτισης εφόσον πρόκειται για υβριδικό μοντέλο.
Επί της ουσίας, πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα για τους πελάτες σε σύγκριση με τη γνωστή σε όλους χρηματοδοτική μίσθωση, που προσφέρει ως βασικό πλεονέκτημά την ευελιξία. Έτσι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποφασίσουν οι ίδιοι πόσο καιρό επιθυμούν να οδηγούν το αυτοκίνητο που έχουν επιλέξει: 6, 12, 18 ή 24 μήνες και με 3 μήνες προειδοποίηση πριν από τη λήξη της περιόδου.
Στην τιμή περιλαμβάνονται όλα τα έξοδα για την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας, τη φθορά, τη συντήρηση και τα εποχιακά ελαστικά του αυτοκινήτου που θα επιλέξει ο πελάτης, χωρίς «κρυφά» κόστη και με πλήρη διαφάνεια από την πρώτη έως και την τελευταία μέρα.