MotoGP: Δύο ακόμα χρόνια για τον Joan Mir στη Repsol Honda

Η Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Repsol Honda έως και τα τέλη του 2026.

Το πάζλ των αναβατών που θα «χτίσουν» το grid του 2025 ολοκληρώνεται σιγά σιγά. Τελευταίο κομμάτι του αποτελεί η ανανέωση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης των Joan Mir και Repsol Honda, με τον Ισπανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020 να παραμένει στα γκαράζ της ιαπωνικής ομάδας για δύο ακόμα χρόνια, έως και τα τέλη του 2026.

Ο έταιρος αναβάτης της ομάδας, Luca Marini, έχει ήδη συμβόλαιο από πέρσι με την Repsol Honda που λήγει στα τέλη του 2025.

Φέτος η Repsol Honda διανύει μια από τις χειρότερες χρονιές της στο MotoGP, καθώς η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της RC213V έχει ως αποτέλεσμα κανένας από τους τέσσερις αναβάτες της, συμπεριλαμβανομένων των Johann Zarco και Takaaki Nakagami της LCR Honda, να μην έχει καταφέρει να τερματίσει εντός 10άδας στο πρώτο μισό της φετινής αγωνιστικής σεζόν.

Η Honda αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, με τον Joan Mir να έχει συλλέξει μόλις 13 βαθμούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Honda ενέταξε εν όψει 2025 στο δυναμικό των δοκιμαστών της τον Aleix Espargaro, ο οποίος ανακοίνωσε πριν λίγους μήνες ότι στα τέλη του 2024 θα ολοκληρώσει την καριέρα του στο MotoGP ως αναβάτης πλήρους απασχόλησης.

MotoGP - Joan Mir

MotoGP: Οι «κενές» θέσεις λιγοστεύουν

Αυτή τη στιγμή οι θέσεις που παραμένουν κενές εν όψει 2025 είναι μόλις οκτώ. Ωστόσο, στο στρατόπεδο της Pertamina Enduro VR46 Racing Team σίγουρη θεωρείται η παραμονή του Fabio di Giannantonio, ο οποίος θα συνεχίσει με την ομάδα του Valentino Rossi οδηγώντας μια Desmosedici GP τελευταίων προδιαγραφών. Δίπλα του, όπως όλα δείχνουν, θα βρεθεί ο Franco Morbidelli.

Στην Prima Pramac, που από του χρόνου θα «τρέχει» με μοτοσικλέτες της Yamaha, η έλευση του Miguel Oliveira φαντάζει σχεδόν σίγουρη, ενώ πιθανή θεωρείται η άφιξη ενός νεαρού αναβάτη από τη Moto2 για τη δεύτερη Yamaha M1 της ομάδας – που πιθανότατα θα είναι ο Tony Arbolino.

Την δεύτερη Desmocedici GP της Gresini Racing που παραμένει και τυπικά κενή μέχρι και αυτή τη στιγμή αναμένεται να «αναλάβει» ο προερχόμενος από την Moto2 Fermin Aldeguar, ο οποίος έχει ήδη συμβόλαιο απευθείας με την Ducati Corse.

Ερωτηματικό παραμένει ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της Trackhouse Racing, δίπλα στον Augusto Fernandez, ο οποίος ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό του με την αμερικανική ομάδα. Μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες θέλουν ως δεύτερο αναβάτη της ομάδας τον προερχόμενο από την Moto2 Ιάπωνα Ai Ogura.

Αν η τελευταία αυτή πληροφορία επιβεβαιωθεί, τότε σχεδόν βέβαιο είναι οτι ο Takaaki Nakagami θα συνεχίσει να αγωνίζεται και το 2025 με την LCR Honda.

Βέβαιη θεωρείται και η παραμονή στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha και του Alex Rins.

MotoGP

 

Verstappen: Ταχύτητα Vs Υπομονή | Speedzone Podcast EP57

Tags: