H Xiaomi θέλει το «ηλεκτρικό ρεκόρ» στο Nurburgring
Το Xiaomi SU7 Ultra αποδίδει πάνω από 1.500 ίππους και θέλει να πάρει από την Porsche Taycan Turbo GT το ρεκόρ του ταχύτερου EV στο Nurburgring.
Οι φιλοδοξίες της Xiaomi -της γνωστής εταιρείας τεχνολογίας που δραστηριοποιείται χρόνια τώρα με εξαιρετική επιτυχία στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας και πρόσφατα έκανε το πρώτο της βήμα στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών- δεν έχουν σταματημό.
Λίγο καιρό μετά την έναρξη των πωλήσεων του «πολιτικού» Xiaomi SU7, η κινεζική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα την έκδοση Ultra με την οποία θα επιχειρήσει τον προσεχή Οκτώβριο να πάρει το από την Porsche Taycan Turbo GT το ρεκόρ του ταχύτερου EV στο Nurburgring.
Για το πραγματοποιήσει, ο πίσω άξονας του SU7 Ultra διαθέτει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες, τους οποίους η Xiaomi ονομάζει «V8». Κάθε ένας από αυτούς αποδίδει 578 ίππους και 635 Nm ροπής, ενώ στο εμπρός μέρος συναντάμε τον πιο… προσγειωμένο ηλεκτροκινητήρα «V6». Συνδυαστικά, το όλο σύστημα φέρεται να αποδίδει 1.548 ίππους.
Σύμφωνα με την Xiaomi, το SU7 Ultra εφοδιάζεται με μια πανίσχυρη μπαταρία 1.330 kW και επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100, 200 και 300 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97, 5,96 και 15,07 δλ. Η τελική του ταχύτητα δε φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.
Εντυπωσιακές είναι και οι τιμές επιβράδυνσης, καθώς το «100-0» ολοκληρώνεται χάρη στα φρένα της AP και τα σπορ ελαστικά P Zero της Pirelli σε μόλις 25 μέτρα. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι σχεδόν 1.900 κιλά, ενώ όλο το «εξωτερικό» αμάξωμα με τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι κατασκευασμένο από carbon αν αναπτύσσοντας κάθετη δύναμη έως και 2.145 κιλά.
Δείτε το σχετικό βίντεο: