Ένα διαφορετικό Ford Capri από την Αυστραλία
Πριν από 35 χρόνια το όνομα Capri αναβίωσε σε ένα cabrio μοντέλο της Ford Aυστραλίας, που σταδιοδρόμησε στην αγορά της Ωκεανίας με σχετική επιτυχία για πέντε χρόνια.
Το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας του αυτοκινήτου σηματοδότησε την αναβίωση του ονόματος Capri, το οποίο είχε προηγουμένως χρησιμοποιηθεί από τη Ford Ευρώπης από το 1969 έως το 1986 και από τη Mercury (θυγατρική της Ford στις ΗΠΑ) από το 1979 έως το 1986. Το αυστραλιανό Capri, με την κωδική ονομασία SA30, ήταν ένα entry-level cabrio που παραγόταν από το 1989 ως το 1994, βασισμένο σε κινητήρες και μηχανικά μέρη του Mazda 323, τα οποία η Ford Aυστραλίας είχε χρησιμοποιήσει και στο Laser. Είχε αμάξωμα σχεδιασμένο από την Ghia και εσωτερικό επιμελημένο από την Ital Design. Στη διάρκεια της εξέλιξής του η Mazda ανέπτυσσε το MX-5. Σε αντίθεση με το ιαπωνικό μοντέλο, το Capri ήταν 2+2 και όχι αυστηρά διθέσιο.
Το αυστραλιανής κατασκευής Capri προοριζόταν κυρίως για εξαγωγή στις ΗΠΑ. Οι εξαγωγές ξεκίνησαν το 1991, ως Mercury Capri. Όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο, είχε κακή φήμη για την αξιοπιστία του, αν και πολλά από αυτά υπάρχουν ακόμα και σήμερα, λόγω της στιβαρότητας του Laser/323 επάνω στο οποίο βασίστηκε. Ειδικότερα, η οροφή του Capri ήταν επιρρεπής σε διαρροές, λόγω της κακής ποιότητας υλικών που χρησιμοποιούνταν. Αν και η Ford έλυσε γρήγορα το πρόβλημα, η κακή φήμη του αυτοκινήτου παρέμεινε. Επίσης, οι υποψήφιοι πελάτες ήταν επιφυλακτικοί εξαιτίας του γεγονότος ότι ήταν προσθιοκίνητο.
Δύο κινητήρες προσφέρονταν αρχικά στη γκάμα του Capri: Ένας των 1.6 λίτρων που απέδιδε 82 ίππους και ένας turbo των 1.6 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 134 ίππους. Το βασικό μοντέλο ήταν διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο των τριών, ενώ το υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο διέθετε μόνο το χειροκίνητο. Το 1990 προστέθηκε στη γκάμα ένας ατμοσφαιρικός 1.6, ο οποίος απέδιδε 101 ίππους και αυτός ήταν ο μόνος κινητήρας που ήταν διαθέσιμος το 1991.
Η παραγωγή τερματίστηκε το 1994, αφού είχαν κατασκευαστεί συνολικά 66.279 Capri cabrio, από τα οποία 10.347 ήταν δεξιοτίμονα. Το Capri της περιόδου 1989-1994 κρίθηκε στην «Αξιολόγηση Ασφάλειας Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων» το 2006 ως «χειρότερο από το μέσο όρο», στην προστασία για τους επιβάτες του σε περίπτωση σύγκρουσης.