Επίσημο: Η Lancia Ypsilon HF έρχεται τον Μάιο του 2025 με 280 ίππους
Οι δοκιμές εξέλιξης της αγωνιστικής Lancia Ypsilon Rally 4 HF από τον Miki Biasion έφεραν στην επιφάνεια ειδήσεις που αφορούν και την πολυαναμενόμενη πολιτική έκδοση του μοντέλου.
Η νέα Lancia Ypsilon HF θα είναι και επίσημα διαθέσιμη από τον Μάιο του 2025. Η γρήγορη πολιτική εκδοχή του μοντέλου θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, με απόδοση που θα αγγίζει τους 280 ίππους, που θα της επιτρέπει να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα.
Αυτή δεν είναι κάποια παραφιλολογία, αλλά επίσημη είδηση, που προέκυψε κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης της αγωνιστικής έκδοσης του μοντέλου, δια στόματος του Luca Napolitano, διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας.
Μια σημαντική είδηση – ανακοίνωση που αφορά τη νέα, επερχόμενη γρήγορη έκδοση της Lancia Ypsilon με τα διακριτικά HF, στην πολιτική της εκδοχή.
Η εξέλιξη της αγωνιστικής Ypsilon Rally 4 HF
Η Lancia έχει βγει στα δάση και τα βουνά προκειμένου να εξελίξει την αγωνιστική έκδοση της Ypsilon, έχοντας στο τιμόνι της τον μεγάλο οδηγό αγώνων, Miki Biasion.
Δείτε επίσης: Ο Miki Biasion επιστρέφει στη Lancia
«Δουλέψαμε για να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Εστιάζουμε στην απόκριση του κινητήρα, δοκιμάζοντας διαφορετικές χαρτογραφήσεις. Επίσης, εργαστήκαμε πάνω στην οδική συμπεριφορά και το κράτημα του αυτοκίνητου, δοκιμάζοντας διαφορετικά σετ ελατηρίων και αμορτισέρ. Επιπλέον, τελειοποιήσαμε το σύστημα πέδησης, αλλά και τις αντιδράσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, δοκιμάζοντας σε αυτή τη φάση νέες σχέσεις. Είναι μεγάλη τιμή για εμένα που συμμετέχω στην εξέλιξη της αγωνιστικής Ypsilon Rally 4 HF, αλλά και της πολιτικής εκδοχής του μοντέλου Lancia Ypsilon HF, δυο εξαιρετικά σημαντικών μοντέλων που αφορούν το σχέδιο αναγέννησης της Lancia» δήλωσε ο Miki Biasion.
Σε αντίθεση με την πολιτική έκδοση της Ypsilon HF που θα είναι ηλεκτρική, η αγωνιστική Ypsilon Rally 4 HF θα εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων, απόδοσης 212 ίππων. Η μετάδοση της κίνησης θα περνάει στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Η μεγάλη επιστροφή της Lancia στους αγώνες, με όπλο τη νέα Ypsilon Rally 4 HF έχει προγραμματιστεί να γίνει το 2025, στο Ράλλυ Ιταλίας, στην κατηγορία Rally 4.
Η άποψη του Miki Biasion για τη νέα Ypsilon
Χθες που έγιναν οι δοκιμές της αγωνιστικής έκδοσης, που συμμετείχε ο Miki Biasion, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει επίσης και τη νέα Ypsilon. Σχετικά με αυτή την εμπειρία του δήλωσε: «Είναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, με καλή απόκριση και διασκεδαστική συμπεριφορά, που κάνει ακόμα και έναν οδηγό αγώνων όπως εμένα να το απολαμβάνει. Επιπλέον, έχει γίνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά τη μόνωση της καμπίνας και την ησυχία που προσφέρει σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και σε πιο… δύσκολους δρόμους».