H Ford και ο Romain Dumas πήραν το στέμμα στο φετινό Pikes Peak
Το ηλεκτρικό πρωτότυπο pick-up των 1.600 ίππων της Ford με την ονομασία F-150 Lightning SuperTruck και ο πολύπειρος οδηγός του Romain Dumas έδωσαν το ρυθμό στο φετινό Pikes Peak.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες η 102η διοργάνωση του διάσημου Pikes Peak International Hill Climb που είχε ως νικητή σε επίπεδο γενικής κατάταξης την Ford, το ηλεκτρικό της… θηρίο με την ονομασία F-150 Lightning SuperTruck και τον πολύπειρο και record-man στο συγκεκριμένο -και όχι μόνο- τερέν Romain Dumas, ο οποίος βρέθηκε πίσω από το πηδάλιο του πρωτότυπου EV της αμερικανικής εταιρείας.
Ως γνωστόν, ο διάσημος αγώνας στο Κολοράντο των ΗΠΑ ξεκινά από υψόμετρο 2.862 μ. και τερματίζει στα 4.302 μέτρα. Μέχρι το 2011, η διαδρομή ήταν στο μεγαλύτερο τμήμα της χωμάτινη. Επί του παρόντος, το απόλυτο ρεκόρ όλων των εποχών στο Pikes Peak των 20 χλμ. και 156 στο σύνολο στροφών είναι 7:57,148, χρόνος που σημείωσε το VW ID.R το 2018. Πίσω από το τιμόνι του γερμανικού EV βρέθηκε τότε ο Romain Dumas. Ο νικητής, με άλλα λόγια, της φετινής διοργάνωσης.
Διαβάστε επίσης: Ταξίδι στα σύννεφα (videos)
Ο Γάλλος οδηγός ολοκλήρωσε την ανάβαση φέτος «γράφοντας» χρόνο 8:53.553 – η μοναδική επίδοση κάτω από το άτυπο φράγμα των 9 λεπτών ανάμεσα στις 61 στο σύνολο φετινές συμμετοχές. Η επίδοση του F-150 Lightning SuperTrack θα ήταν ακόμα καλύτερη με δεδομένο ότι στο πρώτο sector το αμερικανικό EV εμφάνισε μια απροσδόκητη «διακοπή λειτουργίας» που κόστισε στη συμμετοχή της Ford και στον Romain Dumas συνολικά 26 δλ.
Έτσι, το… φετινό F-150 Lightning SuperTruck δεν κατάφερε να πάρει πίσω το ρεκόρ στην κατηγορία Open από το… περσινό SuperVan 4.2 της Ford, το οποίο το 2023 σταμάτησε τα χρονόμετρα με οδηγό τον Romain Dumas στο 8:47.682.
Στο ντεμπούτο του στο Pikes Peak, ο Dani Sordo οδήγησε το ηλεκτρικό Ioniq 5 N TA της Hyundai, ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Ισπανός οδηγός του WRC ήταν ο νικητής της κατηγορίας Exhibition, σημειώνοντας χρόνο 09:30.852.