MotoGP: Ινδία out, Καζακστάν (ξανά) in

Το MotoGP ανακοίνωσε την μετάθεση στο 2025 του φετινού GP Ινδίας, το οποίο θα αντικατασταθεί για το 2024 από το GP του Καζακστάν που είχε αναβληθεί πριν μερικές εβδομάδες!

Το GP Ινδίας του 2024, το οποίο ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί στα μέσα του προσεχούς Σεπτεμβρίου, τελικά αναβλήθηκε και επίσημα όπως ανακοίνωσε χθες η Dorna – η διοργανώτρια με άλλα λόγια αρχή του MotoGP.

Όπως έγινε γνωστό, ο αγώνας στο Buddh International Circuit αναβάλλεται για φέτος και συγχρόνως μετατίθεται στο 2025 ως ο εναρκτήριος της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Το GP στο Κατάρ -που παραδοσιακά ανοίγει την αυλαία του θεσμού ως ο πρώτος αγώνας κάθε χρονιάς- θα λάβει χώρα το 2025 σε μεταγενέστερη ημερομηνία, εξαιτίας των περιορισμών που θέτουν τον Μάρτιο του 2025 οι τοπικοί θρησκευτικοί εορτασμοί (βλ. Ραμαζάνι).

Φέτος, την θέση του GP Ινδίας θα πάρει τις ίδιες ακριβώς ημερομηνίες το GP του Καζακστάν, το οποίο αναβλήθηκε εξαιτίας των πλημμυρών που έπληξαν τη χώρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η Dorna στις αρχές του μήνα.

 
MotoGP - Sokol International Racetrack

Sokol International Racetrack – Kazakhstan

Με την μετάθεση του GP Ινδίας τον επόμενο Μάρτιο, οι διοργανωτές θα προσπαθήσουν να βελτιώσουν και τις… φυσικές συνθήκες διεξαγωγής του GP, καθώς τον Σεπτέμβριο ο συνδυασμός των υψηλών θερμοκρασιών και της σχεδόν αφόρητης υγρασίας, απεδείχθη αρκετά οδυνηρός για τους αναβάτες τις προηγούμενες χρονιές.

«Αποφασίσαμε από κοινού να μεταφερθεί ο αγώνας στον Μάρτιο του επόμενου έτους. Εξετάζουμε την πρώτη ή τη δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου», δήλωσε ο CEO τoυ promoter του αγώνα, Pushkar Nath Srivastava, στο ινδικό πρακτορείο ειδήσεων PTI.

Και προσέθεσε: «Όλοι οι ενδιαφερόμενοι, συμπεριλαμβανομένης της Dorna, συμφώνησαν ότι ο καιρός τον Σεπτέμβριο δεν είναι ευνοϊκός για τον αγώνα και ότι είναι επίπονος για τους αναβάτες και τους κριτές, όπως βιώσαμε πέρυσι».

Δείτε πως διαμορφώνεται το (υπόλοιπο) πρόγραμμα αγώνων του 2024:

MotoGP Calendar 2024

Και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Speedzone Podcast EP53

Tags: