Έρχεται η καυτή έκδοση John Cooper Works του νέου MINI
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου MINI John Cooper Works, με θερμικό για την περίσταση κινητήρα, θα πραγματοποιηθεί στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring.
Η βρετανική εταιρεία προχωρά σήμερα στην μερική αποκάλυψη της κορυφαίας έκδοσης John Cooper Works του νέου MINI Hatchback, το οποίο θα τροφοδοτείται στη συγκεκριμένη του εκδοχή από έναν θερμικό κινητήρα.
Το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του «φορώντας» ένα πρωτότυπο καμουφλάζ -το οποίο αντλεί έμπνευση από εκείνο του Mini Cooper του Paddy Hoplirk που κέρδισε το Ράλλυ Μόντε Κάρλο το 1964– στον 24ωρο αγώνα που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Nurburgring δίνοντας το αγωνιστικό «παρών» του στην κατηγορία SP 3T.
Όπως ανακοινώθηκε, η πλήρης αποκάλυψη του νέου MINI John Cooper Works -μαζί με τις επίσημες προδιαγραφές του συστήματος μετάδοσης κίνησης- θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο.
Σχεδιαστικά, το hot-hatch των Βρετανών θα διαθέτει μια τονισμένη εμπρός μάσκα που πλαισιώνεται από ένα ζεύγος νέων εισαγωγών αέρα, έναν μεγάλο πίσω διαχύτη -ο οποίος βέβαια θα είναι πιο «ήπιος» σε σχεδίαση στην έκδοση παραγωγής- και μια αντίστοιχου μεγέθους πίσω αεροτομή.
Για τον κινητήρα, η MINI φιλοδοξεί να προσφέρει στη νεότερη έκδοση μια ανανεωμένη εκδοχή του 2λιτρου βενζινοκινητήρα της ο οποίος αναμένεται να ξεπερνά σε απόδοση το άτυπο φράγμα των 240 ίππων.
Το πλαίσιο θα είναι αναβαθμισμένο εφ’ όλης της ύλης, με μια ανάρτηση σε σπορ ελατήρια και αμορτισέρ διπλού θαλάμου στον στάνταρ εξοπλισμό. Αντίστοιχες θα είναι και οι επεμβάσεις τόσο στο σύστημα διεύθυνσης όσο και στα φρένα.
Όπως συμβαίνει και με το VW Golf GTΙ, το νέο MINI John Cooper Works θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων -ως γνωστόν, η MINI έχει διαγράψει πλήρως από την προϊοντική της ατζέντα το χειροκίνητο κιβώτιο.
Αργότερα, το νέο MINI Hatchback θα πλαισιωθεί στην αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του από μια αντίστοιχη έκδοση John Cooper Works, με μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με το νέο MINI Cooper SE.