Νέο Audi e-tron GT: Κάντο όπως η Porsche Taycan
Η Audi «επεξεργάζεται» την αναβαθμισμένη εκδοχή του e-tron GT με αναβαθμίσεις για καλύτερη διαχείριση της ενέργειας και υψηλότερη απόδοση.
Από τη γνώριμη διαδικασία της ανανέωσης δεν θα μπορούσε να ξεφύγει ούτε το Audi e-tron GT, για το οποίο η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει αυτή την περίοδο μια πλειάδα αναβαθμίσεων και αλλαγών σε καίρια στοιχεία του.
Εμφανισιακά, πάντως, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές, καθώς το σχήμα του τρέχοντος e-tron GT είναι από μόνο του αρκετά… προκλητικό και αρκούντως θελκτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία υπάγεται. Βέβαια, μικρές διαφοροποιήσεις θα υπάρχουν, με γνώμονα ωστόσο όχι το θεαθήναι, αλλά τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και της αποδοτικότητας, κατ’ επέκταση, στον τομέα της κατανάλωσης ενέργειας.
Ήδη από τις σχετικές φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Audi εντοπίζει κανείς τους βελτιστοποιημένους σε σχεδίαση τροχούς, τους σμιλευμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες καθώς και τη νέα διαμόρφωση του πίσω διαχύτη. Αλλά μέχρις εκεί.
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του μοντέλου αναμένονται ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές. Με σημαντικότερη ίσως την εγκατάσταση δύο νέων ηλεκτρικών μονάδων στους δύο άξονες. Προς το παρόν, και με δεδομένες τις αλλαγές που φέρει στο συγκεκριμένο τομέα η νέα Porsche Taycan (με την οποία μοιράζεται το δάπεδο, αλλά και πλήθως μηχανικών και ηλεκτρικών μερών), η συνδυαστική ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων θα υπερβαίνει τους 700 ίππους, χωρίς ωστόσο να αγγίζει τους 952 ίππους της αντίστοιχης πρότασης από το Zuffenhausen.
Νέα θα είναι και η μπαταρία, που κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετεί τη χημεία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου, ενώ την ίδια ώρα αυξημένη στα επίπεδα των 100 kWh θα είναι και η χωρητικότητά της.
Την ίδια στιγμή, «τονωτικές ενέσεις» αναμένονται και στο προηγμένο ηλεκτρικό κύκλωμα που θα υποστηρίζει το σύστημα μετάδοσης κίνησης, με την μέγιστη ταχύτητα φόρτισης να σκαρφαλώνει από τα 270 kW στα 320 kW, σε ταχυφορτιστή DC.
Προς το παρόν η Audi δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για τις υπόλοιπες τεχνικές περγαμηνές του νέου e-tron GT. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το χρόνο αποκάλυψης του νέου της EV, που σίγουρα ωστόσο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.