Ξεπούλησε το ηλεκτρικό SU7 της Xiaomi
Θερμότατη ήταν η εμπορική υποδοχή που επεφύλαξε το κοινό για το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi, το οποίο ξεκίνησε να παράγεται σε τρεις εκδόσεις με απόδοση από 299 έως και 673 ίππους, κοστίζοντας από 28.000 ευρώ.
Η Xiaomi, η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών και smartphone που είναι γνωστή ανά τον κόσμο για το πραγματικά τεράστιο οικοσύστημα συσκευών της, πραγματοποιεί ένα καταπληκτικό ξεκίνημα στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.
Μετά την αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού της αυτοκινήτου, του SU7, οι παραγγελίες άρχισαν μέσα σε λίγα λεπτά να παίρνουν την ανιούσα. Όπως η ίδια η Xiaomi ανακοίνωσε, οι εγγραφές από πρόθυμα δυνητικούς αγοραστές έχουν πλέον ξεπεράσει τις 100.000, εκ των οποίων οι 40.000 έχουν ήδη καταθέσει μια μη επιστρέψιμη προκαταβολή.
Ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, δήλωσε βροντερό «παρών» στον πρώτο γύρο παραδόσεων του νέου SU7 στο εργοστάσιο παραγωγής της εταιρείας που έχει την έδρα του στο Πεκίνο. Και ευκαιρίας δοθείσης, είπε: «Ο πραγματικός μετασχηματισμός των έξυπνων αυτοκινήτων έχει επίσημα ξεκινήσει και η Κίνα θα δει σίγουρα τη γέννηση μιας εταιρείας τόσο μεγάλης όσο η Tesla».
Το νέο Xiaomi SU7
Το SU7 -λέγε με Speed Ultra 7- είναι ένα μεγάλο και, γιατί όχι, καλλίγραμμο σεντάν με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα. Οπτικά, δεν θα ήταν άδικο αν λέγαμε ότι φέρνει αρκετά σε Porsche Taycan.
Θα διατίθεται από την Xiaomi, αρχικά στην αγορά της Κίνας, σε τρεις εκδόσεις: τις SU7, SU7 Pro και SU7 Max (σας θυμίζουν κάτι οι ονομασίες του;). Η πρώτη χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh και στον μάλλον αισιόδοξο… κινεζικό WLTP (βλ. CLTC) προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ. Την κίνηση εδώ προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας με την ονομασία HyperEngine V6(!) και μέγιστη ισχύ 220 kW, δηλαδή 299 ίππους, σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 400 Nm.
Η ενδιάμεση έκδοση Pro τροφοδοτείται από την μπαταρία Shenxing της κινεζικής επίσης CATL με χωρητικότητα 94,3 kWh, που εκτοξεύει, κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις, την αυτονομία στα 830 χλμ. διαθέτοντας και αυτή μία ηλεκτρική μονάδα.
Το Xiaomi SU7 Max αντλεί ενέργεια από την μπαταρία Qilin της CATL με χωρητικότητα 101 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα σύστημα 800 V – όπως και η ενδιάμεση έκδοση Pro. Αυτό το Xiaomi προσφέρει αυτονομία 810 χλμ. με μία μόνο φόρτιση και χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυαστικά παράγουν μέγιστη ισχύ 673 ίππων, σε συνδυασμό με ροπή 838 Nm. Υπάρχουν φυσικά διάφορα προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας drift που μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και απενεργοποιεί το traction control. Όταν δεν πηγαίνει στο πλάι, θα καλύψει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα.
Δείτε εδώ το νέο Speedzone podcast (EP48)