Σαν σήμερα – Ο Nigel Mansell κερδίζει τη νίκη στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari
Στις 26 Mαρτίου 1989 στo Ρίο ντε Τζανέιρο ο προερχόμενος από τη Williams Nigel Mansell κέρδισε το Grand Prix Βραζιλίας, στην πρώτη του εμφάνιση στη F1 με μονοθέσιο της Scuderia Ferrari.
Στον πρώτο του αγώνα (Aυστρία 1980) ο Βρετανός Nigel Mansell τα πήγε αρκετά καλά, πλην όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 40ο γύρο, προδομένος από τα προβλήματα που παρουσίασε ο κινητήρας Cosworth V8 του αυτοκινήτου του (Lotus 81B). Ο Nigel Mansell γεννήθηκε στις 8 Αυγούστου του 1953, στο Upton-upon-Severn, και από μικρός έδειξε τις ικανότητές του στην οδήγηση. Παρά τα πενιχρά οικονομικά της οικογένειας και τις αντιρρήσεις του πατέρα του, ο Nigel Mansell κατάφερε να ξεχωρίσει στις μικρές αγωνιστικές κατηγορίες και να φθάσει ως την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού (F1) το 1980, στην ηλικία των 27 ετών.
Από τότε, θα ξεκινούσε μία 15ετής πορεία, που θα τον έβρισκε στη Lotus, τη Williams, τη Ferrari, ξανά τη Williams με την οποία κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1992 και, στο τέλος, τη McLaren. Γνωστός για το επιθετικό και στο όριο στιλ οδήγησής του, ο Mansell βρέθηκε πολλές φορές να μάχεται για νίκες, ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου συνολικά 31 φορές. Το 1986, όσο βρισκόταν στη Williams-Honda, είχε την πρώτη του ευκαιρία αλλά ηττήθηκε από τον team mate του, Nelson Piquet, μετά από έναν αμφιλεγόμενο αγώνα στην Αδελαΐδα και μία αστοχία στη Suzuka.
Στη Scuderia Ferrari βρισκόταν μέσα στη μάχη, αλλά ο Ayrton Senna και η McLaren ήταν ανίκητος συνδυασμός. Είναι ένας από τους ελάχιστους οδηγούς που κέρδισε αγώνα με τη μεγάλη ιταλική ομάδα στην πρώτη του εμφάνιση με αυτήν. Aυτό συνέβη στις 26 Μαρτίου 1989 στο Ρίο ντε Τζανέιρο, που τη χρονιά εκείνη φιλοξενούσε για τελευταία φορά το Grand Prix Βραζιλίας, το οποίο στη συνέχεια μετακόμισε στο Σάο Πάολο.
Το 1989 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκινούσε με αυτόν τον αγώνα, στον οποίο άρχισαν την αγωνιστική τους σταδιοδρομία οι κινητήρες της Lamborghini και της Yamaha, στα πλαίσια των μονοθεσίων των Lola και Zakspeed αντίστοιχα. Για την ιστορία, δεύτερος πίσω από τον Βρετανό της Ferrari τερμάτισε ο Alain Prost με ΜcLaren, ενώ την έκπληξη έκανε με την κατάληψη της τρίτης θέσης ο Mauricio Giugelmin με March-Judd V8.