Το νέο αίμα του MotoGP θα είναι η BMW;
Το ενδιαφέρον της BMW για την είσοδό της στο MotoGP ολοένα και αυξάνεται, με τον νέο CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch, να δηλώνει ότι όλα είναι πιθανά.
Η BMW είναι αναμφισβήτητα ο πιο γνωστός κατασκευαστής ο οποίος δεν έχει συμμετάσχει με εργοστασιακή ομάδα στο MotoGP, έχοντας ξεκαθαρίσει στο παρελθόν ότι δεν πρόκειται για την πιο κατάλληλη πλατφόρμα για την προώθηση των προϊόντων της.
Εντούτοις, αυτό είναι κάτι που δείχνει να αλλάζει, καθώς με την έλευση του νέου CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch, ο οποίος αντικατέστησε τον Markus Schramm, ο Γερμανός κατασκευαστής δεν αποκλείει πλέον το ενδεχόμενο εισόδου του στο MotoGP.
Ερωτηθείς σχετικά με το θέμα της συμμετοχής της BMW στο MotoGP, ο Markus Flasch είπε στη γερμανική έκδοση του περιοδικού Motorrad: «Η BMW M είναι συνεργάτης του MotoGP εδώ και χρόνια. Ως επικεφαλής της BMW M, έχω πάει σε όλους τους αγώνες, γνωρίζω τους υπεύθυνους και είμαστε μια επωνυμία με παρουσία εκεί. Αλλά είναι σαφές ότι πρέπει να έχει νόημα για εμάς, και γι’ αυτό το εξετάζουμε προσεκτικά. Δεν θα το απέκλεια».
Η BMW έχει ήδη παρουσία σε αγώνες στο μαγικό κόσμο των δύο τροχών, και μάλιστα σε διοργανώσεις πρώτης γραμμής, χάρη στην εργοστασιακή της ομάδα στο World Superbike Championship. Εκτός από αυτό, η BMW αγωνίζεται επίσης στο FIM Endurance World Championship, το οποίο περιλαμβάνει το διάσημο 8ωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, καθώς και τη γερμανική σειρά αγώνων IDM.
«Μελετάμε με προσοχή τα δεδομένα ώστε να αποφασίσουμε εάν αυτές θα παραμείνουν οι μόνες μας Ή αν θα επιλέξουμε και άλλες μορφές αγώνων» προσέθεσε ο Markus Flasch.
Αυτή τη στιγμή η παρουσία της BMW στο World Superbike Championship είναι έντονη, με την Γερμανική εταιρεία να «κλέβει» από το στρατόπεδο της Yamaha τον ταλαντούχο Τούρκο αναβάτη και πρωταθλητή του 2021, Toprak Razgatlioglu.
Επίσης, η BMW έχει εντάξει στις τάξεις της ως επίσημους δοκιμαστές της δύο ονόματα με μεγάλη εμπειρία στο MotoGP: τον Bradley Smith, πρώην αναβάτη της KTM και τον Sylvain Guintoli, πρωταθλητή σε WSBK και EWC και πρώην δοκιμαστή της Suzuki στο MotoGP.
Επίσης, ο Γερμανός κατασκευαστής απολαμβάνει τις υπηρεσίες τριών ακόμα έμπειρων αναβατών στο WSBK. Που δεν είναι άλλοι από τους Scott Redding, Michael van der Mark και Garrett Gerloff.
Θυμίζουμε ότι μετά την αποχώρηση της Suzuki από το MotoGP, η Dorna έχει «φυλάξει» τα slots των δύο μοτοσικλετών σε περίπτωση που ένας νέος κατασκευαστής -ο έκτος μετά τις Ducati, KTM, Aprilia, Yamaha και Honda- θελήσει να κάνει την είσοδό του στο θεσμό.
Ως πιθανότερη ημερομηνία εισόδου της BMW στο MotoGP θεωρείται το 2027, όταν θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί, στους οποίους ήδη φημολογείται ότι θα περιλαμβάνεται η μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων από τα 1.000 στα 800 κ.εκ.