Αποκάλυψη για την Porsche Taycan Turbo GT των 1.100 ίππων
Με απόδοση που ξεπερνάει τους 1.100 ίππους, αυτή η ηλεκτρική Taycan Turbo GT είναι το πιο ισχυρό και πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής, σημειώνοντας ρεκόρ πίστας στο Nurburgring και τη Laguna Seca.
Η Porsche διευρύνει τη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού σπορ σεντάν μοντέλου της με μια πανίσχυρη έκδοση, την οποία ονομάζει Taycan Turbo GT και αποδίδει 1.100 ίππους! Στόχος, όπως πάντα για την Porsche, είναι η κορυφή, κάτι που όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος, που είναι οι χρόνοι ρεκόρ σε δυο εμβληματικές πίστες, έγινε πράξη.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα Porsche Taycan Turbo GT σημείωσε χρόνο 7 λεπτά και 7,551 δευτερόλεπτα στο Nurburgring και στη Laguna Seca 1 λεπτό και 27,87 δευτερόλεπτα. Είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για την πιο γρήγορη Porsche παραγωγής, στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, που μπορεί να κατακτήσει τα ρεκόρ (για ηλεκτρικά) στις φημισμένες πίστες του κόσμου.
Διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, Porsche Taycan Turbo GT και με πακέτο Weissach, αποδίδει και στις δύο περιπτώσεις 580 kW (789 ίππους). Το Launch Control αυξάνει την ισχύ στα 760 kW (1.033 ίππους), ενώ για δύο δευτερόλεπτα που κορυφώνεται η δύναμη αγγίζει τα 815 kW (1.108 ίππους), ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 1.340 Nm!
Εκτοξεύεται από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, (Taycan Turbo GT) ενώ η έκδοση με το πακέτο Weissach, απαιτεί 2,2 δλ. για την ίδια διαδικασία. Αυτό κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση ένα με δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη σε αυτή την επιτάχυνση, από την Taycan Turbo S. Η διαφορά ανοίγει περισσότερο, όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, καθώς στο 0-200 χλμ./ώρα, είναι 1,3 δλ., με τις εκδόσεις της Taycan Turbo GT και με το Taycan Turbo GT Weissach να απαιτούν 6,6 και 6,4 δλ., αντίστοιχα, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Προσοχή έχει δοθεί και στο βάρος, με την πανίσχυρη Porsche Taycan Turbo GT να είναι κατά 75 κιλά πιο ελαφριά από την Taycan Turbo S. Σε αυτό έχουν συμβάλει κάποια τμήματα carbon που έχουν χρησιμοποιηθεί στο αμάξωμα και ενδεικτικά στη δεύτερη κολόνα στο πάνω μέρος του αμαξώματος, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στα πλαϊνά σκιρτ, ενώ επίσης και τα σπορ καθίσματα είναι πιο ελαφριά, μεταξύ άλλων.
Η Taycan Turbo GT είναι εξοπλισμένη στάνταρ με το δυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει το Porsche Active Ride, με την ανάρτηση να λειτουργεί υποδειγματικά υπό πίεση. Πατάει σε τροχούς ελαφρού κράματος 21 ιντσών, με θερινά ελαστικά επιδόσεων. Η σχεδίαση των ζαντών είναι τέτοια που εξοικονομεί βάρος, ενώ καθιστά πιο αποτελεσματική την ψύξη των φρένων.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικούς δίσκους PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) και έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος του αυτοκινήτου.
Το νέο ρεκόρ στη Laguna Seca σημειώθηκε με την Porsche Taycan Turbo GT που εξοπλίζονταν με το πακέτο Weissach, το οποίο έκανε τη διαφορά, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, καθώς θέτει νέα στάνταρ, σχεδόν σε κάθε μέτρο της πίστας. Δείτε στο video που ακολουθεί.