Ανανέωση για το Hyundai Ioniq 5
Με την προσθήκη νέων στοιχείων, μεγαλύτερης μπαταρίας πιο φρέσκιας σχεδίασης και μιας έκδοσης N Line, έρχεται το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5.
Μετά από τρία χρόνια στην αγορά, το Hyundai Ioniq 5 δέχεται μια μικρή ανανέωση, όσον αφορά τον αισθητικό τομέα, με αλλαγές που αφορούν όμως και τη γκάμα του, καθώς προστέθηκε και η έκδοση N Line, αλλά και την αυτονομία, αφού σε αυτή τη φάση απέκτησε μια μεγαλύτερη μπαταρία.
Αναλυτικότερα, η έκδοση N Line έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στη βασική και τη σπορ N του Ioniq 5. Ακολουθεί τη φιλοσοφία και των άλλων μοντέλων της κορεατικής φίρμας, με την προσθήκη νέων, πιο σπορ στοιχείων, όσον αφορά την αισθητική, χωρίς όμως να αφορά και τις επιδόσεις.
Έτσι, τώρα στην έκδοση N Line συναντάμε νέους προφυλακτήρες, το λογότυπο που το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο, αλλά και μια σειρά νέων αεροδυναμικών τροχών αλουμινίου.
Ανασχεδιασμένη είναι η μάσκα, ενώ η αλλαγή στον προφυλακτήρα πρόσθεση στο μήκος του αυτοκινήτου επιπλέον 20 χλστ. (4.655 χλστ.), με το πλάτος και το ύψος να παραμένουν ως είχαν, 1.890 και 1.605 χλστ. αντίστοιχα, όπως επίσης χωρίς αλλαγή είναι και το μεταξόνιο των 3.000 χλστ. Στις αλλαγές βρίσκουμε και την προσθήκη πίσω υαλοκαθαριστήρα, στοιχείο που είχε η σπορ έκδοση Ν, αλλά όχι η απλή του Ioniq 5. Μεγαλύτερη κατά 50 χλστ. είναι και η αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας..
Στο εσωτερικό οι αλλαγές, μεταξύ άλλων, εστιάζουν στην εργονομία, καθώς τώρα έχουν προστεθεί κάποια φυσικά πλήκτρα. Αυτά δίνουν άμεση πρόσβαση σε κάποιες λειτουργίες, όπως αυτή για τα θερμαινόμενα καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι και την υποβοήθηση στάθμευσης. Επίσης, η θέση για την επαγωγική φόρτιση του smartphone έχει μετακομίσει πιο κοντά στον οδηγό και συνοδηγό, κάθετα ανάμεσά τους, στα αριστερά από τις ποτηροθήκες. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πολυμέσων.
Η νέα έκδοση N Line συνοδεύεται από σπορ καθίσματα με ειδικές ραφές σε κόκκινο χρώμα, διαφορετικό τιμόνι, ενώ παρέχει τη δυνατότητα για αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εξ αποστάσεως.
Γενικά, το Ioniq 5 έχει δεχθεί ενισχύσεις στις πόρτες και στις δεύτερες κολόνες, προκειμένου να αποκτήσει ακόμα καλύτερη ακαμψία το αμάξωμα. Επίσης, νέα είναι τα αμορτισέρ, με στόχο τη μείωση των κραδασμών που περνάνε στο τιμόνι. Πιο ενισχυμένο είναι και το πίσω μέρος, προκειμένου να μειωθεί ο θόρυβος, ενώ προς την ίδια κατεύθυνση έχει προστεθεί μόνωση στον κινητήρα πίσω για να μειωθεί ο ήχος που περνάει στην καμπίνα. Τέλος, η μπαταρία από 77,4 kWh, τώρα είναι 84 kWh.
Τα ανανεωμένα Hyundai Ioniq 5 και Ioniq 5 N Line θα είναι διαθέσιμα στην κορεατική αγορά από τον Μάρτιο του 2024, ενώ θα ακολουθήσουν οι άλλες αγορές μέσα στο έτος.