MotoGP: Catch me if you can
Το μήνυμα που στέλνουν οι παγκόσμιοι πρωταθλητές του 2023, δύο σχεδόν εβδομάδες πριν τον πρώτο αγώνα της νέας χρονιάς, είναι πλέον ξεκάθαρο.
Μετά και το πέρας των επίσημων δοκιμών στο Κατάρ, ο θίασος του MotoGP σηκώνει πλέον για τα καλά τα μανίκια και μπαίνει στην τελική ευθεία για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς σε κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες από σήμερα, o οποίος θα πραγματοποιηθεί κάτω από τα φώτα των προβολέων στο ίδιο ακριβώς τερέν.
Τόσο η Ducati με την εργοστασιακή της ομάδα, όσο και ο περσινός (και προ-πέρσινος) παγκόσμιος πρωταθλητής Francesco Bagnaia έστειλαν προ ολίγου το πλέον ηχηρό μήνυμα στους αντιπάλους τους, ολοκληρώνοντας και τη δεύτερη μέρα των επίσημων δοκιμών στη θέση 1. Και μάλιστα, με μία εντυπωσιακή απόλυτη επίδοση, με την Desmosedici GP24 και τον «Pecco» να σπάνε στο Losail του Κατάρ το φράγμα του 1:51.
Τον δεύτερο χρόνο σήμερα σημείωσε ο Enea Bastianini, ο οποίος δείχνει να «επιστρέφει» από τη σέλα της GP24 της εργοστασιακής ομάδας από το Borgo Panigale στις καλές εμφανίσεις και επιδόσεις στις οποίες τον είχαμε συνηθίσει με την GP21 το… 2022.
Απόλυτα ενδεικτική της πολύ καλής κατάστασης στην οποία βρίσκεται φέτος τόσο ο Aleix Espargaro, όσο και η νέα RS-GP24 της Aprilia, ήταν η τρίτη θέση που εμφατικά απέσπασε σήμερα στο Κατάρ το ισπανο-ιταλικό δίδυμο.
Την ίδια στιγμή, η τέταρτη θέση του Marc Marquez στη σέλα της Ducati GP23 της Gresini Racing κάθε άλλο παρά έκπληξη αποτέλεσε για όσους γνωρίζουν τις ικανότητες αλλά και τον τρόπο που «κινείται» ο Ισπανός οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Η επιβεβαίωση του… σωστού δρόμου στον οποίο βρίσκεται η ιταλική ομάδα από το Noale ήρθε επίσης από την πέμπτη και έκτη θέση που εξασφάλισαν προ ολίγου οι Raul Fernandez (Trackhouse Racing) και Maverick Vinales (Aprilia Racing).
Στις θέσεις 7, 8 και 10 μοιράστηκαν κατά σειρά οι τρεις Ducati των Jorge Martin, Fabio di Giannantonio και Marco Bezzecchi, τους οποίος «χώρισε» από την ένατη θέση η RC16 του νοτιοαφρικανού Brad Binder – η μοναδική ΚΤΜ στο σημερινό Top 10.
Επιβεβαιώνοντας ότι έχουν ακόμα πολύ δρόμο να… διαβούν, η πρώτη Yamaha Μ1 ήταν εκείνη του Fabio Quartararo (14ος), με διαφορά από την κορυφή άνω του 1 δλ., ενώ πρώτος από το στρατόπεδο των τεσσάρων RC213V της Honda ήταν από την 17η θέση ο Johann Zarco.