F1 – H Mercedes αποκαλύπτει την W15 (και το μυστικό της όπλο)
Η Mercedes αποκάλυψε στο Silverstone το μονοθέσιο που ελπίζει ότι θα την επαναφέρει στις νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1, που αρχίζει στο ξεκίνημα του επόμενου μήνα.
Τα «ασημένια βέλη» έχασαν το μονοπώλιό τους στην F1 τις δύο τελευταίες αγωνιστικές περιόδους, με τα μονοθέσια «W13» και «W14» να υστερούν σε σχέση με τους αντιπάλους της Red Bull. Σε αυτό το διάστημα η Mercedes έχει κερδίσει μόνο μία νίκη, παρά τις αλλαγές που έγιναν στο μονοθέσιο την περασμένη σεζόν, οι οποίες είδαν την κατάργηση του ριζοσπαστικού concept zeropod στο Grand Prix του Μονακό. Το χρώμα είναι σε μεγάλο βαθμό μαύρο, καθώς το χρησιμοποιεί συχνά η Mercedes τα τελευταία χρόνια, αλλά διαθέτει και ένα ασημί μπροστινό τμήμα του μονοθεσίου.
Ο Lewis Hamilton, ο οποίος διανύει την τελευταία του σεζόν με τη Mercedes πριν ενταχθεί στη Ferrari, δήλωσε: Ξέρω τι είναι ικανή να κάνει αυτή η ομάδα. Είμαι απίστευτα ευγνώμων για τη δουλειά κάθε ατόμου σε αυτή την ομάδα. Κάθε φορά που βρίσκεσαι στο εργοστάσιο, μπορείς να δεις την θέληση και την αποφασιστικότητα όλων. Όλοι μας έχουμε τεράστια κίνητρα για τη χρονιά που έρχεται και θα δώσουμε τα πάντα στο ταξίδι που έχουμε μπροστά μας.
Ο Russell πρόσθεσε: Κάναμε πρόοδο με μερικά από τα πιο δυσάρεστα χαρακτηριστικά της W14 κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Αλλά εξακολουθούσαμε να έχουμε ένα στενό παράθυρο λειτουργίας και, όταν βγαίναμε έξω από αυτό, το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί. Αν μπορέσουμε να συνεχίσουμε να διευρύνουμε το παράθυρο λειτουργίας του αυτοκινήτου, αυτό θα μας δώσει αυτοπεποίθηση ως οδηγούς και από εκεί και πέρα, ο χρόνος γύρου είναι πιο εύκολο να βρεθεί.
Το μυστικό "όπλο" της W15
Η μύτη και συγκεκριμένα το μπροστινό πτερύγιο της Mercedes W15 αποτελούν την πιο λαμπρή ιδέα που έχουμε δει στα μονοθέσια του 2024 μέχρι τώρα: η μπροστινή πτέρυγα αποτελείται από τρία πτερύγια/χορδές (εξαιρουμένου του κύριου), με το άνω πτερύγιο να συνδέεται με τη μύτη με ένα πολύ μικρό σύρμα άνθρακα (το εν λόγω πτερύγιο έχει πολύ μικρότερη χορδή), ενώ τα άλλα δύο συνδέονται απευθείας με τη μύτη (βέλος και πράσινη γραμμή). Αυτή η λύση, ωστόσο, φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με το πνεύμα των κανονισμών, επειδή θα μπορεί να δημιουργήσει τη δίνη Y250. Η συγκεκριμένη δίνη δημιουργεί μεγαλύτερη κοιλότητα κάτω από το πάτωμα και ως αποτέλεσμα περισσότερη κατώθηση. (Δημήτρης Γιόκκας)