MotoGP: Η Ducati πιστεύει στον Enea Bastianini

Με το μεταγραφικό παζάρι στο MotoGP ενόψει 2025 να έχει ήδη φουντώσει, η Ducati φαίνεται να μην έχει ξεγράψει τον Enea Bastianini.

Για το 2025 σχεδόν όλοι οι αναβάτες του grid στο MotoGP απελευθερώνονται από τα τρέχοντα συμβόλαιά τους. Οι μόνοι «σίγουροι» από τώρα είναι ο Brad Binder, που έχει εξασφαλίσει τη θέση του στο ρόστερ της Red Bull KTM Racing μέχρι και το 2026, καθώς και οι Luca Marini και Johann Zarco με την Repsol Honda και την LCR Honda αντίστοιχα και για το 2025 -και ενδεχομένως ο Pedro Acosta με το στρατόπεδο των αυστριακών.

Και όπως είναι φυσικό με δεδομένα όλα τα παραπάνω, η silly season του MotoGP για το 2025 έχει ήδη ξεκινήσει, με το ενδιαφέρον ασφαλώς για το τι μέλει γενέσθαι να εστιάζεται πρώτα και κύρια στο γκαράζ των πρωταθλητών του 2022 και 2023.

Με τον Francesco Bagnaia να είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα διατηρήσει τη θέση του Νο 1 αναβάτη στην Ducati Lenovo Team και για το 2025 (σ.σ.: όλα δείχνουν ότι η ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου του δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή με την εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale θα γίνει πριν τον πρώτο αγώνα της φετινής χρονιάς, σε λιγότερο από ένα μήνα από σήμερα), τα φώτα πέφτουν στην ελεύθερη εν όψει 2025 θέση του δεύτερου αναβάτη στην ομάδα, την οποία θα συνεχίσει να κατέχει για το 2024 ο Enea Bastianini.

Με τον Jorge Martin να έχει δηλώσει ευθαρσώς ότι η «μετακόμιση» του στην εργοστασιακή ομάδα είναι μονόδρομος στην περίπτωση που αποφασίσει να συνεχίσει να αγωνίζεται με την Ducati το 2025, ο Enea Bastianini δείχνει να ανακτά την εμπιστοσύνη των ιθυνόντων της ιταλικής ομάδας μετά την ταχύτητα που επέδειξε στις πρώτες επίσημες δοκιμές που ολοκληρώθηκαν πριν λίγες μέρες στην Sepang της Μαλαισίας.

MotoGP - Enea Bastianini

Enea Bastianini, Ducati Lenovo Team

Πέρσι, ο Enea Bastianini είχε μια χρονιά που σίγουρα θέλει να ξεχάσει. Έχασε εννέα στο σύνολο αγώνες εξαιτίας τραυματισμών, συμπεριλαμβανομένου των πρώτων πέντε αγώνων της χρονιάς – την παρθενική του ως αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας. Επιπρόσθετα, όταν επέστρεψε στην ενεργό δράση, ο Ιταλός δυσκολεύτηκε αρκετά προκειμένου να προσαρμοστεί στην Desmosedici GP23.

Σε αντίθεση, το 2024 φαίνεται να ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς για τον Ιταλό, με τον Enea Bastianini να ετοιμάζεται για το «comeback» σημειώνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές στη Sepang, οριακά πίσω από τους Jorge Martin και Francesco Bagnaia.

Οι επιδόσεις αυτές ασφαλώς και ικανοποίησαν τους ιθύνοντες της Ducati Lenovo Team, με τον Davide Tardozzi, Team Manager της ομάδας, να δηλώνει:

«Ο Enea είναι ικανοποιημένος μετά από μια πολύ κακή χρονιά που είχε πέρυσι, όταν αντιμετώπισε προβλήματα με την αυτοπεποίθησή του με τη μοτοσικλέτα, με όλους τους τραυματισμούς και το ατύχημα στον πρώτο αγώνα στο Portimao – είχε βαρύ φορτίο να σηκώσει στους ώμους του.

«Είχε έναν καλό αγώνα στη Μαλαισία, αλλά δυσκολεύτηκε μέχρι τον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια. Αλλά τώρα είναι ένας άλλος αναβάτης, είναι ο Enea Bastianini που είδαμε το 2022. Και είμαστε πραγματικά σίγουροι ότι θα είναι ένας από τους διεκδικητές του τίτλου φέτος».

Ο  Davide Tardozzi επαίνεσε επίσης την ομαδική δουλειά που έκαναν τόσο ο Enea Bastianini όσο και ο Francesco Bagnaia στη Sepang.

«Πρέπει να ευχαριστήσω τον Pecco και τον Enea, για το πώς δούλεψαν ως ομάδα με τους μηχανικούς. Αντάλλαξαν πολλές ιδέες μεταξύ τους, μιλούσαν πολύ για τα νέα εξαρτήματα και έχω δει ότι εμπιστεύεται ο ένας τον άλλο. Και αυτό βοηθάει πολύ τους μηχανικούς».

Ωστόσο, όλα θα αποδειχθούν εντός πίστας, με τα αποτελέσματα μέχρι το πρώτο μισό της χρονιάς να κρίνουν τις τύχες όλων εν όψει του μεταγραφικού παζαριού με φόντο το 2025.

MotoGP - Enea Bastianini - Francesco Bagnaia

Enea Bastianini – Francesco Bagnaia

 

 

Tags: