Αυτό το κλασσικό Range Rover Safari είναι ηλεκτρικό
Η μετατροπή vintage αυτοκινήτων σε EV -και όχι μόνο- είναι μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος.
Η Lunaz, μια βρετανική εταιρεία που εξειδικεύεται στη μετασκευή εμβληματικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, αποκάλυψε σήμερα μια ακόμα ιδιαίτερη δημιουργία της.
Πρόκειται για ένα Range Rover Safari με κοντό μεταξόνιο του 1983. Η «ξεσκούφωτη» αυτή πρόταση – παρόμοια με αυτή που οδηγούσε o James Bond στην ταινία Octopussy – έχει υποστεί εκτενείς παρεμβάσεις σε σχέση με τα κλασικά ηλεκτρικά Range Rover με «σταθερή» μεταλλική οροφή που έχει επιμεληθεί στο πρόσφατο παρελθόν η Lunaz.
Συγκεκριμένα, το αμάξωμα και το πλαίσιο έχουν ενδυναμωθεί σημαντικά προκειμένου να ενισχυθεί η ακαμψία του με στόχο να παρέχει μια στιβαρή πλατφόρμα για το αναβαθμισμένο, πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Παρά τις σημαντικές δομικές βελτιώσεις, το αρχικό εξωτερικό αμάξωμα είναι πανομοιότυπο με το πρωτότυπο – με εξαίρεση τον χαρακτηριστικό μπλε χρωματισμό Maya Blue.
Στο εσωτερικό του EV, η αρχική, σπαρτιάτικη κονσόλα έχει αντικατασταθεί με μια νέα που έχει «γεννηθεί» μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης, η οποία σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε εσωτερικά σε διάστημα δύο ετών. Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί της, «αυτή θα εμφανίζεται σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά Range Rover που θα κατασκευάσει η Lunaz».
Εν προκειμένω, η κεντρική κονσόλα εμπεριέχει μια οθόνη με δυνατότητα ενσωμάτωσης Apple CarPlay και Android Auto, η οποία είναι επίσης η οθόνη για την κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και ψηφιακά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Το «παρών» δίνουν επίσης θύρες USB-C για τη φόρτιση. Το ταμπλό είναι φινιρισμένο με ξύλο καρυδιάς Mocca, το οποίο έχει συνδυαστεί με μια αδιάβροχη σατέν λάκα.
Τα καθίσματα μέσα στο αυτοκίνητο έχουν επίσης επανασχεδιαστεί πλήρως για να βελτιώσουν την αισθητική, την άνεση και την εργονομία. Τόσο εμπρός θερμαίνονται και έχουν διακοσμηθεί με μαλακό αλλά ανθεκτικό δέρμα. Όπως αναφέρει η Lunaz, για τον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την κατασκευή του εσωτερικού η εταιρεία δαπάνησε πάνω από 1.000 ώρες.
Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης των 280 kW παράγει φυσικά μηδενικές εκπομπές ρύπων – ο ορίτζιναν V8 κινητήρας εξέπεμπε 360 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρο. Για τη διαχείριση της πρόσθετης ροπής, το Range Rover Safari της Lunaz έχει αναβαθμιστεί διαθέτοντας αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη απόσβεση και ειδικά ελατήρια, καθώς και δισκόφρενα με δαγκάνες έξι και τεσσάρων εμβόλων τοποθετημένα εμπρός και πίσω αντίστοιχα.