Έρχεται η νέα Porsche Taycan
Μέσα στην προσεχή άνοιξη η Porsche θα παρουσιάσει την νέα Taycan. Ιδού όλες οι πληροφορίες για τη νεότερη εκδοχή του πρώτου EV στην ιστορία των Γερμανών από το Zuffenhausen.
Η στιγμή προκειμένου το πρώτο EV στην ιστορία της Porsche να περάσει στη δεύτερη του… φάση πλησιάζει, καθώς τόσο οι 4θυρες και Corss Turismo εκδοχές της νέας Taycan όσο και οι Sport Turismo «προετοιμάζονται» για το επίσημο ντεμπούτο τους που είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί την προσεχή άνοιξη.
Ήδη, όλα τα πρωτότυπο εξέλιξης της νέας Porsche Taycan έχουν διανύσει αθροιστικά περισσότερα από 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα στα πλαίσια δοκιμών σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε 17 χώρες σε όλο τον κόσμο. Και μάλιστα, κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες και θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από τους +53 βαθμούς Κελσίου στην περιβόητη Death Valley της Καλιφόρνια έως και τους -41 βαθμούς Κελσίου βόρεια του Φινλανδικού Αρκτικού Κύκλου.
«Έχουμε βελτιώσει τη νέα Taycan σε σχεδόν κάθε τομέα σε σύγκριση με την προκάτοχό της», δηλώνει ο αντιπρόεδρος του τμήματος που είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη του μοντέλου, Kevin Giek. «Και επειδή οι αλλαγές είναι τόσο εκτεταμένες, το εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών είναι σχεδόν συγκρίσιμο με αυτό ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου».
Από την πρεμιέρα του ήδη το νέο EV της Porsche θα είναι διαθέσιμο και στους τρεις γνωστούς τύπους αμαξώματος: την σπορ σεντάν Taycan, την ευέλικτξη Taycan Cross Turismo, που θα διατίθεται με ένα «πακέτο» off-road και η σπορ αλλά πιο πρακτική Taycan Sport Turismo.
Τι νέο φέρνει μαζί της η νέα Porsche Taycan
Η νέα Porsche Taycan αναμένεται να «κουβαλά» περιορισμένες αλλαγές στον εξωτερικό της σχεδιασμό, κυρίως στο εμπρός μέρος. Εκεί, οι τετραπλοί προβολείς θα βρίσκονται πιο ευθυγραμμισμένοι με το εμπρός άκρο του καπό, ενώ οι πιο εμφανείς αλλαγές έχουν να κάνουν με τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα που θα βοηθήσουν στην επίτευξη ενός καλύτερου συντελεστή οπισθέλκουσας σε σχέση με την τιμή 0,22 του τρέχοντος μοντέλου.
Στο πλάι, ο κατακόρυφος αεραγωγός πίσω από τους εμπρός τροχούς παραμένει, ενώ επιπλέον αεραγωγοί συναντώνται κάτω από την φωτεινή μπάρα στο πίσω μέρος. Εκεί, το κάτω τμήμα του διαχύτη αναμένεται πιο τονισμένο.
Χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα, όλα δείχνουν ότι η Porsche θα επέμβει στο σύστημα διαχείρισης θερμότητας της νέας Taycan με αποτέλεσμα ακόμα πιο υψηλή αυτονομία. Επεμβάσεις αναμένονται και στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, για ακόμα πιο υψηλές ταχύτητες φόρτισης DC.
Όλα μαρτυρούν ότι η γκάμα της νέας Taycan θα ενσωματώνει μία νέα έκδοση με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Όπως ακριβώς συμβαίνει με το Tesla Model S Plaid. Και εδώ η μέγιστη ισχύς των τριών μονάδων θα υπερβαίνει σε απόδοση του 1.000 ίππους.
Αυτή είναι η έκδοση που εκθρόνισε πρόσφατα το αμερικανό σεντάν της Tesla από την πρώτη θέση του βάθρου ως το ταχύτερο EV παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση» του μεγάλου Nurburgring, όπου και έγραψε χρόνο 7:07.55, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε πριν λίγες εβδομάδες η Porsche.