Μια BMW M5 CS για τον νικητή του BMW M Award του 2021 στο MotoGP
Ο καλύτερος qualifier στο MotoGP για το 2021 θα πάρει ως «ανταμοιβή» μία BMW M5 CS στα πλαίσια του επάθλου BMW M Award.
Ο καλύτερος qualifier στο MotoGP για το 2021 θα πάρει ως «ανταμοιβή» μία BMW M5 CS στα πλαίσια του επάθλου BMW M Award.
Ως γνωστόν, το εν λόγω έπαθλο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του MotoGP για 19 συναπτά έτη και απονέμεται στον αναβάτη που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς σύμφωνα με την κατάταξή του στη σχάρα εκκίνησης των αγώνων που περιλαμβάνει το εκάστοτε «ημερολόγιο».
Αν μη τι άλλο, ο Marc Marquez είναι ο αναβάτης που έχει κατακτήσει περισσότερες φορές το βραβείο BMW M Award – και συγκεκριμένα επτά συνεχόμενες από το 2013 έως και το 2019.
Για το 2021, το έπαθλο για τον καλύτερο qualifier θα είναι η νέα, περιορισμένης παραγωγής BMW M5 CS.
Η καρδιά της αυτοκινήτου είναι ο γνωστός V8 κινητήρας των 4,4 λίτρων της εταιρείας, ο οποίος έχει δεχθεί την ιδιαίτερη φροντίδα της BMW M αποδίδοντας για την περίσταση 635 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 750 Nm, η οποία κάνει την εμφάνισή της σταθερά από τις 1.800 έως και τις 5.950 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του αυτοκινήτου, η νέα M5 CS έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα, με τις επιταχύνσεις από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 3,0 και 12,4 δλ. αντίστοιχα.
Ο 8κύλινδρος κινητήρας διαθέτει αρκετές αλλαγές σε σχέση με εκείνον της Μ5 Competition – όπως το βελτιωμένο σύστημα λίπανσης που συνδυάζεται με ένα επιπλέον κάρτερ, το νέο σύστημα αερόψυξης, οι διαφορετικές και πιο άκαμπτες βάσεις έδρασης κ.α. Από εκεί και πέρα, σημαντικές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πλαίσιο, πέραν της… δίαιτας, η οποία έχει επιφέρει μειώσεις στο συνολικό βάρος του αμαξώματος της τάξης των 70 κιλών.
Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση της νέας M5 CS έχει χαμηλότερο ύψος κατά 7 χλστ. σε σχέση με εκείνη της έκδοσης Competition, ενώ τα αμορτισέρ της προέρχονται από την M8 Gran Coupe Competition. Νέα είναι και τα ελατήρια στο εσωτερικό των τελευταίων, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο καλιμπράρισμα του συστήματος τετρακίνησης, που φυσικά διατηρεί το πρόγραμμα στο οποίο όλη η ισχύς του 8κύλινδρου μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς της κατασκευής.
Το πακέτο των αλλαγών συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ίντσων, που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa με διαστάσεις 275/35 και 285/35 εμπρός και πίσω και φρένα με στάνταρ κεραμικούς δίσκους και 6πίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες – η όλη διάταξη στο σύστημα πέδησης είναι ελαφρύτερη κατά 23 κιλά σε σχέση με εκείνη με τους ατσάλινους δίσκους της M5 Competition. Από εκεί και πέρα, περαιτέρω εξοικονομήσεις βάρους έχουν γίνει μέσω της υιοθέτησης υλικών, όπως το πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) στο εμπρός καπό και το carbon στο εμπρός splitter, στον διαχύτη αέρα και την αεροτομή στο πίσω μέρος καθώς και στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών.
Η BMW M5 CS υπόσχεται μία εξαιρετική εμπειρία μετακινήσεων αποκλειστικά για 4 άτομα – με τον οδηγό και συνοδηγό να φιλοξενούται σε καθίσματα M Carbon και τους άλλους δύο επιβάτες σε ατομικά πίσω καθίσματα. Η μαύρη δερμάτινη επένδυση Merino (fine-grain στα εμπρός καθίσματα) συνδυάζεται με εντυπωσιακά πάνελ και διακοσμητικές ραφές σε χρώμα Mugello Red. Επίσης, τα ενσωματωμένα προσκέφαλα – με φωτιζόμενα λογότυπα M5 για τα εμπρός καθίσματα – απεικονίζουν τη χάραξη της θρυλικής πίστας του Nürburgring. Το τιμόνι M Alcantara με κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας αποτελεί άλλη μία κλασική πινελιά με αγωνιστικές καταβολές αυτοκινήτου. Κερασάκι στην τούρτα, τα paddles για την διαδοχή των 8 σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου, τα οποία εινα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.