F1: Λύσεις στα ζητήματα αξιοπιστίας βρήκε η Honda
Μετά τα προβλήματα αξιοπιστίας που εμφάνισε το κινητήριο σύνολο της Honda στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν, η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει πως πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγει επανάληψή τους.
Μετά τα προβλήματα αξιοπιστίας που εμφάνισε το κινητήριο σύνολο της Honda στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν, η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει πως πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγει επανάληψή τους.
Η πρεμιέρα της σεζόν στο Σακχίρ απεδείχθη άκρως ενθαρρυντική για τη Red Bull στη μάχη του τίτλου, για την AlphaTauri στη μάχη του midfield, αλλά και για τη Honda, που έφερε τον κινητήρα του 2022 έναν χρόνο νωρίτερα, εξαιτίας της απόφασής της να αποχωρήσει από το σπορ με το τέλος του τρέχοντος έτους.
Μέσα σε όλα, όμως, οι Ιάπωνες ταλαιπωρήθηκαν και με ζητήματα αξιοπιστίας.
Συγκεκριμένα, οι Gasly και Perez έπρεπε να αλλάξουν μέρη της μονάδας ισχύος πριν τον αγώνα, με τον Μεξικανό να έχει και πρόβλημα στο γύρο σχηματισμού που λίγο έλειψε να του στερήσει την εκκίνηση.
Έπειτα, κατά τη διάρκεια του Grand Prix, ο Max Verstappen είχε πρόβλημα με το διαφορικό, που κατά τον Helmut Marko, σύμβουλο της Red Bull, κόστιζε στον Ολλανδό 0.3 δευτερόλεπτα ανά γύρο.
Ως συνέπεια αυτών, η Honda φαίνεται πως αξιοποίησε το κενό ανάμεσα στον πρώτο αγώνα κι αυτόν της Ίμολα, για να βρει λύσεις σε αυτά τα θέματα.
Ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Toyoharu Tanabe, δήλωσε σχετικά:
«Στον πρώτο αγώμα της σεζόν είδαμε ενθαρρυντικά αποτελέσματα και τις δύο ομάδες με τη μονάδα ισχύος της Honda, παίρνοντας την pole position και μετά τη 2η θέση στον αγώνα, όπως και την 5η και την 9η.
«Ωστόσο, στο ίδιο Σαββατοκύριακο είχαμε και προβλήματα, για αυτό δουλέψαμε σκληρά με αμφότερες τις ομάδες σε αυτό το διάστημα μέχρι τον δεύτερο αγώνα, για να αναλύσουμε τα δεδομένα και να πάρουμε τα απαραίτητα μέτρα.»