Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR, το νέο θαύμα της Toyota!
Το νέο Toyota C-HR αποτελεί το πρότυπο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης
Το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ενώπιον των εκπροσώπων των κυπριακών Μ.Μ.Ε. σε μια αποκλειστική εκδήλωση στην καρδιά της Λευκωσίας και συγκεκριμένα στην πλατεία Ελευθερίας, κερδίζοντας τις εντυπώσεις και μαγνητίζοντας τα βλέμματα με τον τολμηρά μοναδικό σχεδιασμό του και την αντισυμβατική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την έμπνευσή του.
Πρόκειται για ένα μοντέλο-ορόσημο για την Toyota, ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο για τον δρόμο, που ξεχωρίζει διότι είναι ταυτόχρονα τολμηρό και αντισυμβατικό, πληρώντας όλες τις προϋποθέσεις ώστε να κατακτήσει σύντομα τους δρόμους σε όλη την Ευρώπη.
Το νέο Toyota C-HR είναι ένα εξαιρετικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο καθόλα έτοιμο να τραβήξει ακόμα μεγαλύτερη προσοχή, καθιστώντας σαφές ότι η Toyota παραμένει πιστή σε όσα συνέθεσαν την επιτυχία του Toyota C-HR της 1ης γενιάς η οποία, όπως διαφάνηκε, εναρμονίστηκε απόλυτα στο γούστο των Ευρωπαίων πελατών.Με ζητούμενο, από την Toyota, οι Ευρωπαίοι πελάτες να τεθούν στο επίκεντρο, ο αρχιμηχανικός του νέου μοντέλου, κ. Toshio Kanei μετακόμισε στην Toyota Motor Europe πριν από 3 χρόνια, για να ηγείται ολόκληρης της ανάπτυξης στην Ευρώπη, με όλη την ευρωπαϊκή ομάδα στο πλευρό του. Το αποτέλεσμά της ομαδικής αυτής προσπάθειας είναι το νέο Toyota C-HR που υπερβαίνει κάθε προσδοκία και δικαιώνει τη σκληρή δουλειά που έγινε για τη διαμόρφωσή του.
Κατά την παρουσία του νέου μοντέλου ο κ. Λούκας Λεωνίδου, Marketing & CX Manager της Toyota Κύπρου, αφού καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους, ανέφερε ότι το νέο θαύμα της Toyota, το ολοκαίνουριο C-HR και η επίσημη πρώτη παρουσίασή του στην Κύπρο, αποτελεί μια σημαντική στιγμή για ολόκληρη την ιστορία της Toyota. Παράλληλα ο κ. Λεωνίδου σημείωσε ότι: «Σε αυτήν τη δεύτερη γενιά, Toyota C-HR, έχουμε μελετήσει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών που θέλουμε να στοχεύσουμε στο μέλλον.
Είπαν ότι τίποτα δεν είναι πιο δύσκολο από την ανάπτυξη της 2ης γενιάς ενός Iconic Product και αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια! Έπρεπε να διερευνήσουμε το πώς η 1η γενιά προσέλκυσε πελάτες στην Ευρώπη. Ξεκινώντας πάντα από την πελατοκεντρική προσέγγιση. Το Toyota C-HR 1ης γενιάς απευθυνόταν σε όσους δεν φοβούνται να ξεχωρίσουν. Αυτό είναι το DNA του Toyota C-HR και δεν πρέπει να το αλλάξουμε. Οι νέοι πελάτες εξακολουθούν να είναι πολύ προσανατολισμένοι στο στυλ, αλλά είναι πλέον και ψηφιακά εγγενείς, είναι ευαίσθητοι σε θέματα βιωσιμότητας και θέλουν να εκφραστούν ακόμα περισσότερο. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να βελτιώσουμε τις εκλεπτυσμένες γεύσεις για τη 2η γενιά, για το εξωτερικό και το εσωτερικό στυλ με καλή αρμονία της premium ποιότητας κύλισης και της ιδέας της εμπειρίας του χρήστη. Έτσι, μελετήσαμε προσεκτικά τι πρέπει να διατηρηθεί ως αυθεντική γεύση C-HR, τι πρέπει να προστεθεί και τι πρέπει να αλλάξουμε δραστικά».
Στη συνέχεια τη σκυτάλη της παρουσίασης έλαβε ο κ. Άγγελος Λοϊζίδης, Product Manager της Toyota Κύπρου, ο οποίος ανέδειξε στην παρουσίασή του τα πλεονεκτήματα του νέου Toyota C-HR, όπως αυτά προκύπτουν από τα ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά του και τον υβριδικό του χαρακτήρα. Ο κ. Λοϊζίδης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην έμφαση στον σχεδιασμό και στην πρακτικότητα του μοντέλου, στο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας 5ης γενιάς, στην ανεπανάληπτη ψηφιακή εμπειρία του χρήστη και στο ΤΟΥΟΤΑ Τ ΜΑΤΕ. Ο κ. Λοϊζίδης, δήλωσε «Νομίζω δικαιούμαστε να νοιώθουμε υπερήφανοι για το διαμάντι μας μα πάνω από όλα ενθουσιασμένοι γιατί μετά από 7 χρόνια επιτυχημένης πορείας, βρισκόμαστε ξανά μαζί για την παρουσίαση της 2ης γενιάς, σε ένα μοναδικό χώρο που ταιριάζει απολυτά με τη φιλοσοφία σχεδιασμού του μοντέλου. Σχεδιάσαμε το νέο μας C-HR ώστε να έχει εξωτερικές γραμμές με πιο συμπυκνωμένη σιλουέτα, με μεγαλύτερους τροχούς και φαρδύτερη στάση. Όλα έχουν σχεδιαστεί για να προσδίδουν μια δυναμική κίνηση προς τα εμπρός σε τρεις διαστάσεις. Αυτή η δυναμική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω με τις έντονες χρωματικές γραμμές, κάτι που δημιουργεί δυναμισμό ακόμα και όταν το όχημα είναι ακίνητο. Επίσης, για να κάνουμε τις επιφάνειες των θυρών καθαρότερες και ισχυρότερες, έχουμε εισαγάγει χωνευτές λαβές πόρτας, για πρώτη φορά στην ΤΟΥΟΤΑ. Η έμπνευσή μας για το εσωτερικό είναι το "Emotive Comfort Tech". Αυτό σημαίνει επίτευξη πραγματικού οδηγικου ενθουσιασμού και βελτιωμένης εμπειρίας σε μια άνετη ατμόσφαιρα. Όλα τα λειτουργικά στοιχεία είναι συγκεντρωμένα στη ζώνη του οδηγού, ενώ η σχεδίαση τύπου φτερούγας περιβάλλει όλους τους επιβάτες. Στην πραγματικότητα, είναι η αίσθηση του πλούτου των υλικών, και το βάθος της δεξιοτεχνίας που συμπληρώνουν το σχέδιο και δίνουν μια αίσθηση υπεροχής».
Ο ενθουσιασμός και τα χειροκροτήματα ακολούθησαν τις παρουσιάσεις με την αποκάλυψη του νέου Toyota C-HR, το οποίο βασίζεται στο πιο πρόσφατο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς, συμβάλλοντας και ενισχύοντας περαιτέρω την οδηγική εμπειρία.
Οι βασικοί στόχοι με το υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς είναι η αύξηση της απόδοσης και οι υψηλότερες επιδόσεις για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Με αναβαθμισμένο λογισμικό και τη βαθμονόμηση του υβριδικού συστήματος στη βάση μιας μεγάλης ανάλυσης δεδομένων πελατών. Ως αποτέλεσμα το νέο Toyota C-HR έχει περισσότερη απόδοση τόσο με τον κινητήρα 1,8 κατά +14% όσο και με τον 2,0 λίτρο κατά +7%.
Το νέο μοντέλο παρέχει καλύτερη επιτάχυνση με χαμηλότερο CO2 και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που προσφέρεται στο υβριδικό Toyota C-HR είναι το Intelligent all wheel drive, ένα χαρακτηριστικό που παρέχει ηρεμία στον οδηγό σε ολισθηρές συνθήκες, τόσο από άποψη ελέγχου όσο και από άποψη πραγματικής αποτελεσματικότητας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον για πιο διασκεδαστική οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, με βελτιωμένη απόδοση στις στροφές.
Η Toyota με γνώμονα τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα όσο το δυνατόν περισσότερο και το συντομότερο δυνατό προσφέρει μια ευρεία γκάμα λύσεων κινητήρων, στο πλαίσιο της αποκαλούμενης προσέγγισης πολλαπλών επίλογων. Έτσι το νέο Toyota C-HR προσφέρεται 100% εξηλεκτρισμένο, με 4 διαφορετικές παραλλαγές: 1.8 λίτρων HEV, 2 λίτρων HEV, 2 λίτρων HEV All Wheel Drive και τέλος για πρώτη φορά, με μια έκδοση 2 λίτρων PHEV.