Nissan Hyper Force Concept: Το ηλεκτρικό GT-R των 1.360 ίππων
Το Hyper Force Concept αποτελεί το όραμα της Nissan πλήρως ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων.
Παρακολουθήστε εδώ: 50 νίκες και μια κηδεία!
Η Nissan αποκάλυψε και επίσημα στην έκθεση Japan Mobility Show το πρωτότυπο μοντέλο της σειράς «Hyper», που μας προαναγγέλλει τις εξελίξεις στην ιαπωνική φίρμα, όσον αφορά τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Το Nissan Hyper Force είναι πρωτότυπο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις της ταχύτητας και των αγώνων, με σεβασμό στο περιβάλλον, όπως υποδηλώνει και η ηλεκτρική του φύση. Οδηγοκεντρικό, ικανό να προσφέρει απόλαυση στο δρόμο και την πίστα, αλλά παράλληλα φιλικό και άνετο στην καθημερινότητα, όπως τονίζει η κατασκευάστρια εταιρεία.
Εφοδιάζεται με ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, υψηλής απόδοσης, με μπαταρία στερεάς κατάστασης, αποδίδοντας ισχύ έως και 1.000 kW (1.360 ίππους). Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική του μοντέλου, ενώ η μετάδοση περνάει και στους 4 τροχούς, μέσω του συστήματος e-Force της Nissan.
Δείτε επίσης: Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Nissan Hyper Urban concept
Επιπλέον, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, προκειμένου να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά και να βελτιωθεί η ακαμψία του, με την οδική συμπεριφορά να είναι σπορ όπως αρμόζει σε ένα υπεραυτοκίνητο.
Ο σχεδιασμός έχει επιρροές από το GT-R, με την αγωνιστική ομάδα Nismo να έχει συμβάλει στην εξέλιξη της αεροδυναμικής. Η αεροδυναμική δομή δύο επιπέδων κάτω από το μπροστινό καπό παρέχει τόσο ισχυρή πρόσφυση, όσο και υψηλή ψύξη. Ακόμα, η πίσω αεροτομή διπλού επιπέδου ελέγχει βέλτιστα τη ροή του αέρα.
Δείτε επίσης το Nissan Hyper Adventure concept
Τα μπροστινά πτερύγια και τα δύο άκρα του πίσω πτερυγίου λειτουργούν αρμονικά από αεροδυναμικής απόψεως, ενώ ένας αναπτυγμένος plasma actuator ελέγχει την αποκόλληση του αέρα για να μεγιστοποιήσει το κράτημα και να ελαχιστοποιήσει την ανύψωση του εσωτερικού τροχού κατά τις στροφές. Οι ελαφροί τροχοί βοηθούν την αεροδυναμική και την ψύξη των φρένων.
Το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης, το «R» (αγώνων) και το «GT» (Grand Touring). Το γραφικό περιβάλλον αλλάζει χρώμα και εμφάνιση ανάλογα με τη λειτουργία και έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζει άμεσα τις πιο απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Αυτά τα γραφικά είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Polyphony Digital Inc.
Δείτε επίσης το ηλεκτρικό Nissan Hyper Tourer concept
Τα πάνελ στο ταμπλό εκτείνονται προς το χώρο των καθισμάτων για να βελτιώσουν την αίσθηση του πιλοτηρίου γύρω από τον οδηγό. Παράλληλα, τέσσερις οθόνες γύρω από το τιμόνι εμφανίζουν πληροφορίες για την πρόσφυση, την θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών, την θερμοκρασία των φρένων, την κατανομή ισχύος και άλλες πολύτιμες πληροφορίες για αγώνες.
Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και είναι κατασκευασμένα από ελαφριά, εξαιρετικά άκαμπτα ανθρακονήματα προσφέροντας άνετη οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.
Δείτε επίσης το το Nissan Hyper Punk concept
Η ασφάλεια παίζει καθοριστικό ρόλο στο συγκεκριμένο concept car. Χάρη στην προηγμένη αυτόνομη οδήγηση με hyper LIDAR και μια σειρά από αισθητήρες ρυθμισμένους για σπορ οδήγηση, το όχημα έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο ασφάλειας τόσο στους δημόσιους δρόμους όσο και στην πίστα.
Ένα ακόμα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Nissan Hyper Force είναι μια καινοτόμος εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) που επιτρέπει την απρόσκοπτη οδήγηση τόσο στον πραγματικό όσο και στον εικονικό κόσμο. Όταν το όχημα είναι σταματημένο, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ειδικό κράνος με τυφλές προσωπίδες για VR που επιτρέπει την είσοδο σε μια «παιχνιδοποιημένη» οδηγική εμπειρία, με λειτουργίες που επιτρέπουν τον αγώνα ενάντια στον χρόνο ή τους διαδικτυακούς αγώνες. Με τη χρήση σκελετών προσωπίδων για AR, ο οδηγός μπορεί να τρέξει ενάντια σε φίλους του ή ακόμα και ενάντια σε επαγγελματίες οδηγούς σε μια πίστα, μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να προωθήσουν με ασφάλεια τις οδηγικές τους δεξιότητες σε πραγματικές πίστες.